To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Ostrów Wielkopolski: Nadzór inwestorski nad wymianą pokrycia dachu o pow. ok. 1920 m2 oraz elementów konstrukcji dachu Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi na budynku głównym szkoły (Szkoła Podstawowa nr 5)
Numer ogłoszenia: 327699 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 332306 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad wymianą pokrycia dachu o pow. ok. 1920 m2 oraz elementów konstrukcji dachu Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi na budynku głównym szkoły (Szkoła Podstawowa nr 5).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Nadzór inwestorski nad wymianą pokrycia dachu o pow. ok. 1920 m2 oraz elementów konstrukcji dachu Szkoły Podstawowej nr 5 w ramach zadania inwestycyjnego pn. Wymiana pokrycia dachu wraz z obróbkami blacharskimi na budynku głównym szkoły (Szkoła Podstawowa nr 5). I. Zakres usługi w szczególności obejmuje prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad: 1) wykonaniem robót rozbiórkowych: rozebraniem istniejącego pokrycia dachowego, konstrukcji więźb dachowych, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, okien połaciowych, 2) wykonaniem robót budowlanych (dekarskich): impregnacją więźby dachowej, wymianą elementów konstrukcyjnych więźby dachowej, tynkowaniem kominów, łaceniem dachu, pokryciem dachu dachówką ceramiczną wraz z akcesoriami, pokryciem części dachu papą termozgrzewalną, obróbkami blacharskimi, dostawą i montażem rynien i rur spustowych, 3) wykonaniem ocieplenia stropu betonowego i drewnianego poddasza, 4) wymianą instalacji odgromowej, 5) wymianą instalacji oświetleniowej poddasza, 6) wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 7) prowadzeniem przez wykonawcę księgi obmiaru robót, 8) wykonaniem kosztorysów powykonawczych oraz ich zatwierdzanie. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 4) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, 6) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8) sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie ilości w księdze obmiaru robót, 9) sprawdzanie, weryfikowanie i potwierdzanie kosztorysów powykonawczych, 10) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 11) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 12) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 13) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji/ rękojmi, 14) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ. II. Inne wymagania. Przed złożeniem oferty wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na obiekcie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
jakie przetargi wygrała firma
"ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO" TOMICKI ZBIGNIEW
- ZAKŁAD INWESTYCJI BUDOWNICTWA OGÓLNEGO Zbigniew Tomicki, ul. Grawerska 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4500,00
Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Realizacja szkoleń i kursów z zakresu weterynarii w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim'' z podziałem na zadania
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Oczyszczanie ręczne wybranych chodników i jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu ostrowskiego
- Przebudowa drogi nr 5328P Uciechów - Raczyce na odc. dł. ok. 1000m
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja konstrukcji dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa sali gimnastycznej przy LO w Koronowie
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Adaptacja budynków na terenie byłej stadniny koni- Budowa Środowiskowego Domu Samopomocy i świetlicy środowiskowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie: "Zagospodarowanie terenu przy ul. Łokietka 1-OF-5-OF w Szczecinie" z uzyskaniem uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego
- Trybuna z zadaszeniem na stadionie Piast Gol
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zad.: Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.