eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji - Rozbudowa ul. Młynarskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 742 relacji Przygłów - Nagłowice w m. Włoszczowa na odcinku od wiaduktu kolejowego do skrzyżowania ul. Sienkiewicza z ul. Młynarską

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Kielce: Zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji - Rozbudowa ul. Młynarskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 742 relacji Przygłów - Nagłowice w m. Włoszczowa na odcinku od wiaduktu kolejowego do skrzyżowania ul. Sienkiewicza z ul. Młynarską
Numer ogłoszenia: 327748 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie i nadzór nad realizacją inwestycji - Rozbudowa ul. Młynarskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 742 relacji Przygłów - Nagłowice w m. Włoszczowa na odcinku od wiaduktu kolejowego do skrzyżowania ul. Sienkiewicza z ul. Młynarską.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z nadzorem nad realizacją umowy zawartej w wyniku oddzielnego postępowania na roboty budowlane na realizację inwestycji pn.: Rozbudowa ul. Młynarskiej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 742 relacji Przygłów - Nagłowice w m. Włoszczowa na odcinku od wiaduktu kolejowego do skrzyżowania ul. Sienkiewicza z ul. Młynarską Usługa obejmuje: - zarządzanie i koordynację realizacji budowy, - weryfikację dokumentacji projektowej, - wypełnianie obowiązków sprawozdawczych wynikających z procedur UE i współpracę w tym zakresie ze służbami ŚZDW, - świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad Kontraktem Wykonawca usługi musi zapewnić sprawowanie nadzoru w ramach zamówienia zgodnie z prawem polskim w szczególności z ustawą Prawo Budowlane i PZP. Zamawiający wymaga aby Kontrakt był realizowany przez zespół spełniający warunki zawarte w prawie budowlanym, a w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie . Na czele Zespołu nadzoru stać będzie Inżynier Kontraktu. Inżynier Kontraktu będzie przedstawicielem Zamawiającego i będzie działał w zakresie obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego, PZP, aktów prawnych regulujących wydatkowanie Funduszy Unijnych oraz obowiązujących norm technicznych. Zakres robót objętych nadzorem: W/w zadanie inwestycyjne w swoim zakresie obejmuje wykonanie: - wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wykonanie nakładki bitumicznej - poszerzenia istniejącej nawierzchni jezdni w rejonie skrzyżowań - budowy zatok autobusowych z kostki kamiennej granitowej grubości 8 cm na podbudowie z betonu cementowego C16/20 - budowy nawierzchni zatoki postojowej z kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - budowy chodników z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - budowy ścieżki rowerowej z udziałem pieszych z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - ustawienia krawężnika o wymiarach 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - ustawienia krawężnika o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej zwykłej na połączeniu nawierzchni asfaltowej z nawierzchnią z kostki - ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm ograniczających chodnik - zjazdów do posesji z kostki brukowej 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - regulacja wysokościowa studzienek istniejącego uzbrojenia - oznakowania pionowego i poziomego - wycinki ~ 38 szt. istniejących drzew, ~ 170 m2 krzewów oraz wykarczowanie 6szt. pni - umocnienia szczelne rowów ściekiem korytkowym i płytami betonowymi z wypełnieniem zaprawą cementową - ścieki przykrawężnikowe z kostki kamiennej granitowej - liniowego systemu odwodnienia o zmiennej wysokości dna 335-530mm i szerokości 292mm - odprowadzenie wody z rynien przez chodnik - liniowy system odwodnienia o stałej wysokości dna 100mm i szerokości 162mm - odprowadzenie wody z rynien przez zieleniec - ścieku korytkowego o szerokości 35cm i grubości 12cm - rezerwowych rur ochronnych dla kabli energetycznych i teletechnicznych - poręczy ochronnych, łańcuchowych podwójnych (słupki i łańcuchy żeliwne ozdobne) rozstaw słupków 1,5m - azyli dla pieszych - regulacja wysokościowa studzienek istniejącego uzbrojenia - budowa kanalizacji deszczowej - przebudowa kolizji wodociągowych, energetycznych i teletechnicznych Parametry techniczne projektowanej ulicy: - ulica klasy G (główna) - prędkość projektowa Vp=50km/h - prędkość miarodajna na odcinku ograniczonym krawężnikami Vm=60km/h - prędkość miarodajna na odcinku nie ograniczonym krawężnikami Vm=70km/h - kategoria obciążenia ruchem KR4 - jezdnia szerokości 7.0 m - chodniki szerokości 2.0-3.0 m bezpośrednio przylegające do jezdni oraz oddzielone od jezdni zieleńcem szerokości zmiennej - pobocza obustronne szerokości 1.25 m - ścieżka rowerowa z udziałem pieszych szerokości 2.50 m - zatoki autobusowe o szerokości 3.0 m, skosie wyjazdowym 1: 8 (12m) oraz skosie wjazdowym 1:4 (12m) - stanowiska postojowe dla parkowania równoległego (pod kątem 00) o wymiarach 6.0x2.50m - teren zabudowy - niska zabudowa jednorodzinna - projektowany pas drogowy szerokości od 14,0 m do 37,0 m. Szczegółowy zakres robót budowlanych ujęty jest w Dokumentacji projektowej oraz Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych. Zakres realizacji zamówienia został szczegółowo określony w Specyfikacji Technicznej i wzorze umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze 71.33.00.00 - Różne usługi inżynieryjne 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 usługę zarządzania i nadzoru nad realizacją zadania polegającego na budowie lub rozbudowie drogi klasy minimum G o wartości nadzorowanego zadania co najmniej 3 mln PLN brutto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1) Inżynier Kontraktu - 1 osoba a) Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne; b) Doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 - letnie łączne doświadczenie na stanowiskach kierowniczych np.: Kierownik Budowy, Inżynier Kontraktu, Dyrektor Kontraktu, przy czym co najmniej 1 kontrakt w zakresie inżynierii komunikacyjnej o wartości brutto co najmniej 3 mln PLN zakończony protokółem odbioru końcowego. Inżynier nie może pełnić jednocześnie funkcji Inspektora nadzoru. 2) Inspektor Nadzoru Robót Drogowych - 1 osoba Wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami RP oraz doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru na min. 1 zadaniu inwestycyjnym, na których wartość robót drogowych wynosiła min. 3 mln PLN brutto. Zadanie inwestycyjne nie może dotyczyć drogi kategorii niższej niż G. 3) Inspektor ds. Rozliczeń - 1 osoba Wskazana osoba winna posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie zawodowe w rozliczeniu co najmniej 1 inwestycji liniowej. 4) Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych i Elektroenergetycznych - 1 osoba wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami RP 5) Inspektor Nadzoru Robót Telekomunikacyjnych - 1 osoba wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami RP 6) Inspektor Nadzoru Robót Wod-Kan. - 1 osoba wskazana osoba winna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń sanitarnych, kanalizacyjnych i wodociągowych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne wydane poza granicami RP Osoby przeznaczone do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami w specjalności, którą będą kierować. Wykonawca może wykazać osoby będące obywatelami państw członkowskich, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zm.). Zamawiający nie dopuszcza pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru przez 1 osobę w więcej niż jednej branży nawet jeśli spełnia warunki zawarte w SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności: a) działanie siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, tj. np. zmianą terminu realizacji robót budowlanych, udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy; f) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; g) zmiana zabezpieczenia należytego wykonania umowy w związku ze zmianą warunków realizacji umowy; h) z uwagi na zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); i) zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; j) zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy; k) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce, ul. Jagiellońska72,pok.205,206,207 lub otrzymać pocztą za pobraniem na wniosek Wykonawcy, płatne 50 zł przelewem na konto 67156000132536247751660002, bezpłatnie strona internetowa ŚZDW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2014 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.