To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Radom: Budowa trzyklatkowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy
ul. Wyścigowej/Radomskiego w Radomiu
Numer ogłoszenia: 327752 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255996 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Administrator" Sp. z o.o., ul. Waryńskiego 16A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3846508, faks 048 3627302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trzyklatkowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Wyścigowej/Radomskiego w Radomiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przyjęcie przez Wykonawcę, wykonanie i oddanie Zamawiającemu robót budowlanych dotyczących budowy trzyklatkowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych (budynek nr 2, nr 3) przy ul.Wyścigowej/Radomskiego w Radomiu wraz z przyłączami i zagospodarowaniem terenu w tym m.in.: drogi, chodniki, parkingi, ukształtowanie terenu w następującym zakresie: 1.1. Wykonanie w stanie deweloperskim dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych (budynek nr 2, nr 3) w technologii tradycyjnej z bloczków wapienno-piaskowych z elementami prefabrykowanymi - nadproża, płyty stropowe wylewane żelbetowe. Budynki podpiwniczone. W podpiwniczeniu zlokalizowano pomieszczenia gospodarcze (jedno pomieszczenie gospodarcze dla jednego lokalu mieszkalnego) wózkownie, pomieszczenia na wodomierz, węzeł cieplny oraz pom. administracyjne. Budynek nr 2 trzyklatkowy. Budynek nr 3 trzyklatkowy. W budynkach znajdują się mieszkania jedno, dwu, trzy i czteropokojowe. Budynki posiadają dachy wielospadowe o spadku do 17 stopni kryte blachą dachówkową stalową ocynkowaną powlekaną oraz płaskie o nachyleniu ~ 3% kryte papą termozgrzewalną. Stolarka okienna w budynkach - PCV, o oszkleniu jednokomorowym szkłem zespolonym o wsp. K = 1,1 z profili pięciokomorowych. Ściany parteru i pięter ocieplone metodą lekką mokrą - styropian EPS -70 grubości 12 cm wykończony tynkiem akrylowym. 1.2. Ważniejsze parametry budynków: a) Budynek nr 2: - kubatura - 11442 m3 - ilość mieszkań - 36 - pow. zabudowy - 677 m2 - pow. użytkowa mieszkań - 2 040,80 m2 - pow. całkowita kondygnacji netto - 2859,91 m2 b) Budynek nr 3: - kubatura - 11442 m3 - ilość mieszkań - 33 - pow. zabudowy - 703 m2 - pow. użytkowa mieszkań - 2041,41 m2 - pow. całkowita kondygnacji netto - 2872,40 m2 1.3. Wykonanie instalacji wod-kan. i elektrycznej w stanie deweloperskim 1.4. Wykonanie wewnętrznych instalacji centralnego ogrzewania kompleksowo. 1.5. Instalacje gazowe nie występują. 1.6. Budowa przyłączy wod-kan i kd. 1.7. Budowa drenażu opaskowego. 1.8. Wykonanie ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem. 1.9. Budowa dróg wewnętrznych, chodników i parkingów, oświetlenia terenu, ukształtowanie terenu, mała architektura, monitoring, klimatyzacja, telewizja rozsiewcza. 1.10. Zakres robót budowlano-montażowych i instalacyjnych (ujętych w przedmiarach robót lub w dokumentacji projektowej) nie obejmuje wykonania w lokalach mieszkalnych : - drzwi wewnętrznych w lokalach (należy uwzględnić jedynie drzwi zewnętrzne do danego lokalu), - posadzek i podłóg w lokalach, - oblicowania ścian do wysokości sufitów w łazienkach i wc, - oblicowania w kuchniach ścian przewidzianych do montażu urządzeń, - białego montażu urządzeń sanitarnych, 1.11. Ponadto zakres robót nie obejmuje wykonania robót opisanych jako zagospodarowanie terenu zieleni osiedlowej dla budynku nr 2 i nr 3. 1.12. Zakresu prac określonych w ppkt. 1.10. i 1.11 SIWZ nie należy uwzględniać w cenie oferty! 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, które są dołączone do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia w sytuacjach, gdy wykonanie danego zakresu robót okaże się zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania robót zamiennych oraz robót dodatkowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli okaże się to niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zachowując zgodność z zasadami sztuki budowlanej i przepisami prawa. 5. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, np. okoliczności: 5.1. Powodujące obniżenie kosztów ponoszonych na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia. 5.2. Powodujące poprawienie parametrów technicznych. 5.3. Wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów i urządzeń. 6. Zmiany, o których mowa w pkt. 3, 4, i 5 mogą być realizowane wyłącznie w oparciu o protokół konieczności z uwzględnieniem zasad określonych przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). Protokół konieczności powinien być podpisany co najmniej przez Wykonawcę, w tym kierownika budowy, Zamawiającego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawierać stanowisko projektanta o zasadności dokonania zmian w dokumentacji. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 8. Wymagania dotyczące gwarancji: 8.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, z zastrzeżeniem ppkt. 8.2. 8.2. Wykonawca obejmie gwarancją wykonanie monitoringu i klimatyzacji na okres 3 lat licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia. 8.3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi udzielonemu przez Wykonawcę. 9. Wymagania dotyczące robót: 9.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru. 9.2. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji, a w szczególności zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarami robót. 10. Wymogi dotyczące materiałów, konstrukcji, urządzeń i instalacji: 10.1. Użyte materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. 10.2. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa B i atesty, a także spełniać wymogi norm polskich i UE. 11. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia: 11.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru. 11.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu pracy uporządkować miejsce wykonywania zamówienia oraz okolicę budynków. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: 12.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 12.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 12.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 12.5. Inne wymagania określone we wzorze umowy oraz wynikające z przepisów prawa. 13. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami). 14. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały, konstrukcje, urządzenia i instalacje spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 15. Prace towarzyszące nieobjęte dokumentacją techniczną i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 15.1. Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z 2 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania. 15.2. Projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami. 15.3. Uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz spełnienie tych decyzji na koszt Wykonawcy: a) za zajmowanie pasa drogowego i umieszczenie w pasie drogowym urządzeń, b) za realizację robót w pobliżu urządzeń wymagających tych decyzji, c) innych - niezbędnych przy realizacji zadania. 15.4. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 15.5. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy. 15.6. Zabezpieczenie przed uszkodzeniem drzew znajdujących się na terenie inwestycji. 15.7. Uporządkowanie terenu, w tym : a) usunięcie i wywiezienie karp pozostałych po wycince drzew, b) usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych. 15.8. Opracowanie świadectw charakterystyki energetycznej. oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną i obowiązujące przepisy. 16. Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania zamówienia nie stanowi załącznika do oferty. Podlega wypełnieniu jedynie przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę. Wykonawca może wystawiać faktury nie częściej niż 1 raz w miesiącu z zastrzeżeniem, że pierwszą fakturę Wykonawca złoży po wykonaniu i odebraniu robót o wartości co najmniej 1 000 000,00 zł brutto. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.44.32.00 - 45.44.32.00 45.31.23.00 - Instalowanie anten 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Realizacji Budownictwa KOMBUD Sp. z o.o., ul. K. Promyka 12, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8917404,11
Oferta z najniższą ceną: 8917404,11 / Oferta z najwyższą ceną: 8917404,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wymiana dachu BCU tworzonego w ramach projektu: Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie energetyka odnawialna (słoneczna)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 - 600 Radom w I półroczu 2025 roku
- Usługi gospodarcze na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2025
- Remont dróg kołowania na terenie kompleksu nr K-6087 w Radomiu, wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Zakup i dostawa filtrów samochodowych do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
- Dokumentacja projektowa dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym od starorzecza rzeki Mlecznej do ulic Wielogórskiej i Wicentowskiej
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa poddasza budynku Kotłowni Centralnej wraz ze zmianą przeznaczenia na pomieszczenia biurowe (powtórzenie)
- Budowa Centrum opiekuńczo - mieszkalnego w gminie Niegosławice
- "Roboty remontowe w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku".
- Przebudowa drogi gminnej Chlebowo - Karnkowo - Chodorążek
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanisławów - etap II
- Modernizacja sali sesyjnej w budynku Starostwa Powiatowego w Cieszynie ul. Bobrecka 29 w formule: "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.