To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-18
Warszawa: Wykonanie i wdrożenie zmian w aplikacji Finanse-Księgowość OrCom+ w celu umożliwienia wymiany plików z systemem BGK@24BIZNES w zakresie obsługi sum depozytowych - Etap 1.
Numer ogłoszenia: 327769 - 2010; data zamieszczenia: 18.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273337 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie zmian w aplikacji Finanse-Księgowość OrCom+ w celu umożliwienia wymiany plików z systemem BGK@24BIZNES w zakresie obsługi sum depozytowych - Etap 1..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie zmian w aplikacji Finanse-Księgowość OrCom+ w celu umożliwienia wymiany plików z systemem BGK@24BIZNES w zakresie obsługi sum depozytowych Etap 1..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie i wdrożenie zmian w aplikacji Finanse-Księgowość OrCom+ w celu umożliwienia wymiany plików z systemem BGK@24BIZNES w zakresie obsługi sum depozytowych - Etap 1.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Projektowania Systemów Komputerowych OrCom s.c., ul. Lirowa 27, 02-387 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61000,00
Oferta z najniższą ceną: 61000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp - zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i wdrożenie przez firmę Zakład Projektowania Systemów Komputerowych OrCom s.c. zmian w aplikacji Finanse-Księgowość OrCom+ w celu umożliwienia wymiany (odczyt i przetworzenie przez wymienioną aplikację) plików z systemem BGK@24BIZNES w zakresie obsługi sum depozytowych Znacząca cześć klientów Banku (sądów i prokuratur) korzystających z usługi BGK o nazwie Depozyty@24 (modułu do obsługi sum depozytowych) pracuje na systemie finansowo-księgowym w/w firmy. Niezbędne jest wdrożenie interfejsu wymiany danych pomiędzy systemem BGK@24BIZNES a systemem finansowo księgowym Finanse-Księgowość OrCom+ . Zmiany w systemie finansowo księgowym Finanse-Księgowość OrCom+ mogą być wykonane tylko i wyłącznie przez Zakład Projektowania Systemów Komputerowych OrCom s.c. Zakład Projektowania Systemów Komputerowych OrCom s.c. jest właścicielem autorskich praw majątkowych do systemu Finanse-Księgowość OrCom+. Jako wyłączny podmiot prawa autorskiego jest uprawniony do udzielania licencji i licencji tej nie można uzyskać od innego wykonawcy. Dodatkowo wskazana firma, jako jedyna, może świadczyć usługi będące przedmiotem zamówienia tj. dokonać aktualizacji Systemu. Na podstawie informacji uzyskanych od w/w firmy wg stanu na dzień sporządzenia niniejszego uzasadnienia Spółka nie udzieliła i nie zamierza udzielić żadnemu podmiotowi licencji do rozpowszechniania przedmiotowego oprogramowania, ani możliwości jego aktualizacji, nie powzięła również zamiaru zbycia praw autorskich majątkowych do oprogramowania na jakimkolwiek polu eksploatacji. W związku z powyższym zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki jest zasadne, ponieważ z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych firma Zakład Projektowania Systemów Komputerowych OrCom s.c. jest jedynym wykonawcą zdolnym do realizacji tego zamówienia, a tym samym nie ma możliwości przeprowadzenia w tym wypadku postępowania konkurencyjnego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Dostawa serwerów, macierzy, przełączników, archiwizatora taśmowego wraz z oprogramowaniem oraz instalacją i wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.