Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Kielce: Dostawa materiału roślinnego do nasadzeń dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2012 i 2013 r.
Numer ogłoszenia: 327871 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. , ul. Lecha 11a, 25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 3452880, faks 3452880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do nasadzeń dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2012 i 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiału roślinnego do nasadzeń dla Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach w sezonie 2012 i 2013 r. Termin i miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Od 01 stycznia 2012 do 31 grudnia 2013 roku - dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. O ilości i terminie dostaw Wykonawca zostanie zawiadomiony pisemnie, faksem lub pocztą na 5 dni przed przewidywaną dostawą przedmiotu zamówienia. /dni traktujemy, jako kolejne dni kalendarzowe, a nie dni robocze/. Dostawy materiału roślinnego do nasadzeń będą odbywać się na koszt Wykonawcy w dniu i do miejsca na terenie miasta Kielce wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający dokona zapłaty za faktycznie dostarczone ilości przedmiotu umowy; zamówienia, według cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Zamawiającemu przysługuje prawo ograniczenia przedmiotu umowy; zamówienia, a Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie finansowe. Ograniczenie przedmiotu umowy; zamówienia, może nastąpić w przypadku braku zapotrzebowania Zamawiającego na materiał roślinny do nasadzeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.45.20.00 - Drzewa 03.45.13.00 - Krzewy 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty 03.12.00.00 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem oferty cenowej - załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Podpisaną i wypełnioną charakterystykę przedmiotu zamówienia, w której Wykonawca określa przedmiot zamówienia, nazwę gatunkową i odmianową, parametry roślin i inne elementy w celu udowodnienia, że zaoferowany towar spełnia wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 1 do SIWZ. Materiał licencjonowany - każda partia roślin ( max 100 sztuk) objętych licencją powinna być oznaczona etykietą licencyjną. Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że zadeklarowany materiał roślinny posiada licencję hodowcy. /dotyczy Róży odm. Marathon/.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następującej okoliczności; Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku zaoferowanego przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI Sp. z o.o.
Ul Lecha 11 a
25-622 Kielce..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 08:00, miejsce: REJONOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI Sp. z o.o. Ul Lecha 11 a 25-622 Kielce - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- PRZEPROWADZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI GRUPOWEJ SUPERWIZJI PRACY SOCJALNEJ
- Remont dachu zabytkowej części budynku Sądu Okręgowego w Kielcach przy ul. Seminaryjskiej 12a
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
- Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach wpisanych na inwentarz Muzeum Wsi Kieleckiej
- Zakup mięsa, wędlin i mrożonych warzyw i owoców dla Działu Żywienia Świętokrzyskiego Centrum Onkologii. IZP.2411.40.2025.AJ
- Organizacja Dni Funduszy Europejskich w województwie świętokrzyskim w 2025 roku
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.