To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-20
Ogłoszenie nr 327907 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Orzesze: Przebudowa drogi publicznej gminnej ul. Świętojańskiej (nr 520 205 S) w Orzeszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 304055
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 305929, 307862, 308433
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48323248800, faks
+48323248826, e-mail
rzp@orzesze.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.orzesze.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi publicznej gminnej ul. Świętojańskiej (nr 520 205 S) w Orzeszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP.271.21.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 1.2 Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi publicznej gminnej ul. Świętojańskiej (nr 520 205 S) w Orzeszu. Przebudowa drogi na długości - 993 mb 1.2.1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1) Nadzory branżowe - 1 kpl 2) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,99 km 3) Mechaniczne ścinanie poboczy gr. 10 cm z odwozem i utylizacją - 993,00 m2 4) Mechaniczne karczowanie pni o śr. 35-45 cm - 7 szt 5) Cięcie piłą naw. bitum na głęb. 6-10 cm - 22,20 m 6) Frezowanie naw. bitum. o gr. 7 cm z wywozem mat z rozbiórki - 3 929,10 m2 1.2.2. KONSTRUKCJA DROGI 1) Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods o poj łyżki 0,40 m3 - 1 375,68 m3 (z odwozem i utylizacją) 2) Ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV leżącego na odkładzie - 225,00 m3 (z przemieszczeniem spycharkami) 3) Profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstr. - 4 585,60 m2 nawierzchni w gruncie kat. I-IV - cała pow. drogi, skrzyżowań i zjazdów 4) Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cm - 4 585,60 m2 (kruszywo frakcji 0-63 mm) 5) Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm - 4 585,60 m2 (kruszywo frakcji 0-31,5 mm) 6) Mechan. oczyszczenie i skropienie emulsją asfalt. na zimno - 4 585,60 m2 podbudowy tłuczniowej lub gruntu stabilizowanego cementem 0,8kg/m2 7) Regulacja zaworów wodociągowych - 8,00 szt 8) Regulacja pionowa włazów kanałowych - 10,00 szt 9) Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC16W z transportem mieszanki - 4 486,30 m2 (warstwa wiążąca - gr. 5 cm) 10) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfalt. na zimno - 4 486,30 m2 podbudowy lub naw bitum przy użyciu emulsji 0,5 kg/m2 11) Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11S z transportem mieszanki - 4 387,00 m2 (warstwa ścieralna - gr. 4 cm) 1.2.3. REMONT PRZEPUSTÓW 1) Rozebranie poręczy ochronnych rurowych - 8,00 m 2) Rozebranie ścianek czołowych i ław przepustów beton. z utylizacją - 3,27 m3 3) Rozebranie przepustów z rur betonowych o śr. 60 cm z utylizacją rur - 15,00 m 4) Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods o poj łyżki 0,25 m3 - 39,90 m3 (wykop pod rurę przepustu wraz z częściowym wbudowaniem na skarpy i utylizacją) 5) Podłoża pod kanały i obiekty z mat. sypkich o gr. 25 cm pod rurę przepustu - 5,94 m3 6) Kanały z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zewn. 630 mm - 15,00 m - rury PVC lub PP fi 600mm z rdzeniem, litym o klasie sztywności obw. SN8 7) Obudowy wlotów (wylotów) prefabrykowanych przepustów drogowych - 5,79 m3 wykonanie ścianek czołowych przepustu 8) Podłoża pod kanały i obiekty z mat sypkich gr. 25 cm - zasypanie - 14,88 m3 i obsypanie rur przepustów 1.2.4. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 1) Bariery jednostronne o masie 1m 24kg - zabudowa barier - 72,00 m 2) drogowych SP-05/2 3) Warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 8 cm - 1 489,50 m3 4) (obsypanie destruktem asfaltowym) 5) Oczyszczenie rowu z namułu o gr. 30 cm z wyprofilowaniem skarp - 100,00 m 6) Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - 11,00 szt 7) - wymiana skorodowanych słupków 8) Przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych - 4 szt pow. do 0,3 m2 9) Przymocowanie znaków zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych - 12 szt pow. ponad 0,3 m2 10) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1 kpl 1.2.5. Zakres zamówienia: 1) Roboty budowlane wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia 2) W wypadku uszkodzenia istniejącej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchnię należy doprowadzić do stanu pierwotnego 3) Prace zorganizować w sposób zapewniający mieszkańcom dojście i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a także korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i środków łączności 4) Przy kalkulowaniu ceny oferty uwzględnić koszty nadzorów branżowych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu, a także koszty wznowienia geodezyjnego granic oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 5) W miejscu występowania istniejącej sieci uzbrojenia podziemnego zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbliżenia należy uzgodnić z gestorami sieci. 6) Oznakować wykonywane roboty w ciągu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzającej ten projekt 7) Powiadomić zarządcę drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarząd Dróg w Łaziskach Górnych oraz Komendę Powiatową Policji w Mikołowie o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia, analogicznie po wykonaniu docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzeniem projektu docelowej organizacji ruchu powiadomić właściwe organy 8) Przekazanie frontu robót nastąpi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9) Po zakończonych robotach remontowych usunąć oznakowanie oraz uporządkować teren 1.2.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 1 do SIWZ). 1.2.7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. 1.2.8. Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.2.9. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.2.10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 1.2.11. Warunki gwarancji - min. 3 lata do 5 lat gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały licząc od dnia ostatecznego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 1.2.12. KODY CPV Główny przedmiot zamówienia: 45 233 225-2 - Roboty budowlane w zakresie w zakresie dróg jednopasmowych Dodatkowy przedmiot: przygotowania terenu 45112730-1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów wznoszenia obiektu i inżynierii lądowej oraz wodnej 45223210-1 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali 44132000-4 Elementy przepustów 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej 45233228-3 Roboty budowlane w zakresie krycia powierzchni instalacji 45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe robót wykończeniowych 45233280-5 Wznoszenie barier drogowych 34928460-0 Słupki drogowe 34928472-7 Oznakowanie 1.3. Podwykonawcy: 1.3.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 1.3.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 1.3.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.3.4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 1.3.5. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 1.3.6. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 1.3.7. Przepisy pkt. 1.3.5 oraz 1.3.6 stosuje się wobec dalszych podwykonawców, jeżeli zamawiający przewidział to w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3.8. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 1.3.9. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) 1.3.10 Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. 1.4. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 1.5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika robot: m.in. betoniarzy, bituminiarzy, cieśli, monterów, osob kierujących ruchem drogowym podczas wykonywania robot i innych pracowników- minimum 10 osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233225-2
Dodatkowe kody CPV:
45112730-1,
45112100-6,
45223210-1,
44132000-4,
45233223-8,
45233228-3,
45232451-8,
45233280-5,
34928460-0,
34928472-7,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT620412.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 393559.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.