eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-21

Kraków: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 327915 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 73 09, faks 012 255 74 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Izby Skarbowej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych wg Załącznika nr 4 do SIWZ dla Izby Skarbowej w Krakowie do magazynów: ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków i ul. Wadowicka 10, 30-415 Kraków; ul. Sienkiewicza 44, 33-300 Nowy Sącz; ul. Lwowska 72-96A, 33-100 Tarnów. 2. Zamawiający składać będzie zamówienia sukcesywnie raz na kwartał, w miarę swoich potrzeb, wskazując rodzaj, ilość asortymentu i adres magazynu. 3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do magazynów w w/w budynkach na własny koszt, w terminie 3 dni od daty otrzymania zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane artykuły biurowe spełniały parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w kolumnie B Załącznika nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne (dotyczy asortymentu oznaczonego symbolem gwiazdki <*> w kolumnie B Załącznika nr 4 do SIWZ). 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do każdego proponowanego artykułu równoważnego jego próbkę (wzór) oraz opis w formie kserokopii (podpisanej przez Wykonawcę lub jego Pełnomocnika) z katalogu produktów (w języku polskim) lub kserokopie innego dokumentu zawierającą nazwę produktu, nazwę producenta (importera) wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu, fakultatywnie numer katalogowy (opis musi potwierdzać zgodność wszystkich parametrów z parametrami określonymi przez Zamawiającego w kolumnie B Załącznika nr 4 do SIWZ). 7. W przypadku oferowania produktu identycznego jak wskazany przez Zamawiającego (dotyczy materiałów przy których Zamawiający wskazał typ lub klasę produktu - oznaczonych symbolem gwiazdki <*> w kolumnie B Załącznika nr 4 do SIWZ) należy w kolumnie D Załącznika nr 4 do SIWZ wpisać adnotacje - taki sam jak w kolumnie B. 8. Jeżeli materiały nie mają wskazań typu lub klasy, Zamawiający wymaga wpisania w kolumnie D Załącznika nr 4 do SIWZ danych umożliwiających identyfikację produktu (nazwa produktu, nazwa producenta lub importera) oraz potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych parametrów z parametrami oferowanego artykułu. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczone produkty na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia dostawy, oddzielnie dla każdej partii produktów. 10. Na podstawie art. 36 ust. 4 pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 400,00 zł 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 10:00 dnia 01.12.2008 roku. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1 do pkt 5 pzp. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca dokona przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego w: BANK PEKAO S.A. Nr 19 1240 4722 1111 0000 4859 0419 6. Wniesienie wadium uznaje się za ważne jeżeli wpłynie na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: a) spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ, b) nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2. Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 5. Formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 6. Formularz cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania - minimum dwie dostawy o wartości co najmniej 50 000 zł - Załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością w rozumieniu zawartej umowy. 9. Pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) 10. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 3. Formularz cenowy - Załącznik nr 4 do SIWZ 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem daty i miejsca wykonania - minimum dwie dostawy o wartości co najmniej 50 000 zł - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością w rozumieniu zawartej umowy. DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 9. Pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) 10. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 009.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 009.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.