eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JędrzejówZakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych tłuczniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-10

Jędrzejów: Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych tłuczniowych
Numer ogłoszenia: 32791 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jędrzejów , ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3861010, faks 41 3861267.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych tłuczniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a). Dostawę (zakup wraz z transportem) tłucznia drogowego o uziarnieniu: - 0 - 4 mm w ilości 100 ton - 0 - 31,5 mm w ilości 2900 ton - 31,5 - 63 mm w ilości 1900 ton - piasku w ilości 300 ton Ilość ton określona powyżej oraz zawarta w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. b). wynajem sprzętu do remontów dróg gminnych tłuczniowych (wraz z obsługą operatora): - równiarka - praca w ilości 390 godzin - walec - praca w ilości 240 godzin - koparko - ładowarka praca w ilości 140 godzin - samochód samowyładowczy - praca w ilości 60 godzin Ilość godzin pracy sprzętu określona powyżej oraz zawarta w formularzu ofertowym jest orientacyjna i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 3. Tłuczeń drogowy i piasek winien nadawać się do wbudowania przy wykonywaniu remontów dróg tłuczniowych oraz winien spełniać wymogi normy PN-EN 13043:2004 lub innych obowiązujących norm polskich. Dodatkowo piasek winien być bez zanieczyszczeń organicznych, domieszek gliniastych i posiadać uziarnienie do 2 mm. 4. Tłuczeń drogowy i piasek będą sukcesywnie dostarczane na teren Gminy Jędrzejów (w lokalizacje wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego i według zapotrzebowania Zamawiającego) w okresie kwiecień - grudzień 2015 r. 5. Sprzęt użyty do wykonania remontów dróg tłuczniowych winien być sprawny technicznie. 6. Sprzęt będzie obsługiwany przez operatora Wykonawcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia do obsługi danego sprzętu. 7. Lokalizacje pracy sprzętu będą wskazywane przez przedstawiciela Zamawiającego według zapotrzebowania w okresie w okresie kwiecień - grudzień 2015 r. 8. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdów i transportu sprzętu.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż, odpowiednio 20% dla dostaw lub 50 % dla robot budowlanych, wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na odpowiednio rozszerzenia dostaw lub powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.00.00 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania remontów dróg tłuczniowych min.: dwoma samochodami samowyładowczymi, walcem z funkcją wibracji, równiarką oraz koparko ładowarką

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności faktur - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ilości ton tłucznia oraz ilości godzin pracy sprzętu określone w SIWZ oraz w formularzu ofertowym są ilościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 2. Z tytułu niezrealizowania dostaw kruszywa oraz pracy sprzętu w ilościach określonych w SIWZ oraz w formularzu ofertowym, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu 3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadkach określonych w powyższych pkt. 1 i 2. 4. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę albo rezygnację z podmiotu będącego podwykonawcą, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem, iż Wykonawca wykaże, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzejow.eobip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Jędrzejowie, Wydział Inwestycji i Utrzymania Infrastruktury Technicznej, ul. 11 Listopada 33b, 28-300 Jędrzejów, pokój nr 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jędrzejowie, ul. 11 Listopada 33a, 28-300 Jędrzejów, sekretariat (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.