eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinDostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny Nr - 25/14/N.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Dęblin: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny Nr - 25/14/N.
Numer ogłoszenia: 327920 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192298 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny Nr - 25/14/N..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie oraz jednostek znajdujących się na jej zaopatrzeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ tj. formularzu ofertowym. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w ogólnych warunkach umowy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 trzy odrębne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 jedno lub trzy zadania. Wykonawca nie może złożyć oferty wyłącznie na podzadanie np.: I a lub I b. 3.Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: Zadanie I w skład którego wchodzą dwa podzadania: Zadanie I a INFRASTRUKTURA ŚRODKI CZYSTOŚCI; Zadanie I b ZAOPATRZENIE LOTNICZO TECHNICZNE ŚRODKI CZYSTOŚCI; Zadanie II INFRASTRUKTURA - DROBNY SPRZĘT GOSPODARCZY; Zadanie III w skład którego wchodzą dwa podzadania: Zadanie III a MUNDURÓWKA ŚRODKI HIGIENY Zadanie III b MUNDURÓWKA ŚRODKI PIELĘGNACYJNE; 4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5, do SIWZ. 5.Zamawiający wymaga aby Wykonawca wystawił oddzielne faktury dla poszczególnych zadań i podzadań. 6. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawców asortyment pochodził z bieżącej produkcji, był fabrycznie nowy z oryginalnymi opakowaniami pozbawionymi śladów uszkodzenia. Opakowania muszą posiadać etykiety producenta, kody kreskowe, znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt znak towarowy lub nazwa producenta). Dostarczone materiały muszą odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu ofertowym. Na dostarczonym asortymencie musi być umieszczony czytelny a także dokładnie określony czytelny termin ważności i przydatności do użycia. 7. Dostawa środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny musi nastąpić w ilości i asortymencie wskazanym w formularzu ofertowym do miejsca wskazanego przez zamawiającego tzn: a magazynu Wydziału Infrastruktury Zadanie I a i II, Dęblin Lotnisko; b magazynu Zaopatrzenia Lotniczo Technicznego zadanie I b; c magazynu służby mundurowej Zadanie III a i b, Dęblin Lotnisko; 9. Dostawa asortymentu winna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach: 800 13 00. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć asortyment na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru materiałów przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego niebezpieczeństwo związane z utratą lub uszkodzeniem towaru ponosi Wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 11. O dokładnym terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w kontaktach roboczych z minimum z jednodniowym wyprzedzeniem telefonicznie lub faksem. 12. Zamawiający wymaga aby przy dostawie asortymentu Wykonawca dostarczył następujące dokumenty: karty charakterystyki lub karty produktu dla pozycji od 7 do 28 włącznie (zadanie I a) pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym do pozycji nr - 9 żelu do WC; pozwolenie z krajowego systemu informacji o kosmetykach wprowadzonych do obrotu lub innego równoważnego dokumentu np.: atest PZH do pozycji nr 21 i 22 - dotyczy mydła w żelu; zgłoszenie do Krajowego Systemu Informowania o kosmetykach, karta charakterystyki Zadanie III (pasty PHP); 13.Ilościowy i jakościowy odbiór każdej partii dostarczonych środków czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz środków higieny zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w pkt. 7, przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z każdorazowej czynności odbioru zostanie sporządzony stosowny protokół odbioru będący podstawą do wystawienia faktury VAT. Protokół odbioru musi zawierać szczegółowy wykaz oraz ilości dostarczonego asortymentu. 14. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment posiadający następujący termin ważności (przydatności do użycia) oraz gwarancję w następującym wymiarze: Zadanie I a termin ważności co najmniej 11 miesięcy (jedenaście miesięcy), liczony od dnia dostawy; Zadanie I b termin ważności co najmniej 24 miesiące (dwadzieścia cztery miesiące), liczony od dnia dostawy; Zadanie II posiadający gwarancję jakości na okres 12 miesięcy (dwunastu miesięcy), liczony od daty dostawy; Zadanie III posiadające termin ważności i przydatności do użycia na okres na okres co najmniej 24 miesięcy lub trzydziestu sześciu miesięcy (w zależności od produktu) liczony od daty produkcji. 15. Wykonawca może powierzyć Wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę w ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcom. 16. Dostarczone środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, zgodne z Polskimi Normami oraz spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.83.00.00 - Środki czyszczące 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 19.51.00.00 - Produkty z gumy 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 33.77.20.00 - Jednorazowe wyroby papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE I INFRASTRUKTURA ŚRODKI CZYSTOŚCI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRICARD POLSKA Spółka z o. o., ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101784,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 127142,57

  • Oferta z najniższą ceną: 110006,92 / Oferta z najwyższą ceną: 235588,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE II -DROBNY SPRZĘT GOSPODARCZY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MONA Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mona Małgorzata Krzywicka,, ul. Emilii Plater 5 lok. 14, 16-010 Wasilków, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41586,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51441,32

  • Oferta z najniższą ceną: 51441,32 / Oferta z najwyższą ceną: 114840,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE III MUNDURÓWKA ŚRODKI PIELĘGNACYJNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe MONA Małgorzata Krzywicka, ul. Króla Zygmunta Augusta 26, 15-136 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42113,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31014,45

  • Oferta z najniższą ceną: 31014,45 / Oferta z najwyższą ceną: 46530,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.