Ogłoszenie z dnia 2016-10-20
Ogłoszenie nr 327925 - 2016 z dnia 2016-10-20 r.
Wrocław: Świadczenie pomocy prawnej w zakresie prowadzenia postępowań sądowych i reprezentowania Ekosystem Sp. z o.o. lub gminy Wrocław, w imieniu i na rzecz której Ekosystem Sp. z o.o. występuje jako pełnomocnik, przed sądami i innymi organami orzekającymi oraz świadczenie doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ekosystem Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2191624000000, ul.
ul. Kazimierza Michalczyka
23,
53633
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
71 75 86 900, faks
71 75 86 922, e-mail
Monika.Cander@ekosystem.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ekosystem.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie pomocy prawnej w zakresie prowadzenia postępowań sądowych i reprezentowania Ekosystem Sp. z o.o. lub gminy Wrocław, w imieniu i na rzecz której Ekosystem Sp. z o.o. występuje jako pełnomocnik, przed sądami i innymi organami orzekającymi oraz świadczenie doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Świadczenie pomocy prawnej w zakresie prowadzenia postępowań sądowych i reprezentowania Ekosystem Sp. z o.o. lub gminy Wrocław, w imieniu i na rzecz której Ekosystem Sp. z o.o. występuje jako pełnomocnik, przed sądami i innymi organami orzekającymi oraz świadczenie doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79110000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT60000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 73800 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 4 pkt 3 lit. ea)
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 4 pkt 3 lit. ea) ustawy Prawo zamówień publicznych nie stosuje się do zamówień, których przedmiotem są usługi prawne:
- zastępstwa procesowego wykonywanego przez radcę prawnego, w postępowaniu arbitrażowym lub pojednawczym, lub przed sądami, trybunałami lub innymi organami publicznymi państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państw trzecich lub przed międzynarodowymi sądami, trybunałami, instancjami arbitrażowymi lub pojednawczymi,
- doradztwa prawnego wykonywanego przez radcę prawnego, w zakresie przygotowania postępowań, o których mowa w tiret pierwsze, lub gdy zachodzi wysokie prawdopodobieństwo, że sprawa, której dotyczy to doradztwo, stanie się przedmiotem tych postępowań.
W przedmiotowej sprawie zastosowanie wyboru wykonawcy świadczącego usługi prawne przy zastosowaniu innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, skutkowałoby naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków, jak również uniemożliwiłoby Zamawiającemu terminową realizacji zadań. Przedmiotem zamówienia są również objęte usługi prawnicze, polegające na wykonywaniu zastępstwa procesowego przed sądami lub innymi organami orzekającymi (w tym przypadku przed Krajową Izbą Odwoławczą), a także doradztwie prawnym w zakresie zastępstwa procesowego. Wybrany Wykonawca od początku prowadzenia przez Zamawiającego przygotowań do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie dot. odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Wrocław (w obrębie poszczególnych sektorów) świadczył usługi pomocy prawnej. Prawidłowe przygotowanie i przeprowadzenie przedmiotowych postępowań wymagało i nadal wymaga stałego uczestnictwa Wykonawcy w pracach zespołów pracowników Zamawiającego oddelegowanych do realizacji ww. zadania. Do obowiązków Wykonawcy należało również sprawowanie nadzoru prawnego nad koordynacją działań prowadzonych z przedstawicielami gminy Wrocław - Urzędu Miejskiego Wrocławia. W toku realizacji opisanych wcześniej zadań poczyniono szereg drobiazgowych ustaleń merytorycznych, które są kluczowe dla zapewnienia prawidłowości wykonywania przez gminę Wrocław obowiązków wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, a których znajomość jest niezbędna dla prawidłowego świadczenia usług prawnych dla tego zadania. Również doradztwo prawne na rzecz Zamawiającego w toku realizacji umów zawartych w wyniku rozstrzygnięcia postępowania dla ww. zadań (dla poszczególnych sektorów) wymagają, aby obsługa prawna świadczona była w sposób niezakłócony przez wykonawcę do tej pory świadczącego usługi na rzecz Zamawiającego. Uzgodniona metodologia realizacji poszczególnych umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Wrocław, wymagałyby od nowego, innego podmiotu, poświęcenia bardzo dużego nakładu pracy i czasu na zapoznanie się choćby w minimalnym zakresie z merytoryką realizowanych zadań. W konsekwencji Zamawiający zmuszony byłby do zapłacenia dodatkowego wynagrodzenia dla nowego podmiotu podejmującego się świadczenia pomocy prawnej, również i za czas niezbędny do przygotowywania się do przejęcia oraz realizacji przez taki podmiot wszystkich czynności z zakresu pomocy prawnej. Ponadto w ramach przedmiotu umowy Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji na rzecz Zamawiającego usług prawniczych, polegających na wykonywaniu zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądami powszechnymi.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.