Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Gorlice: Roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych ( 5 zadań )
Numer ogłoszenia: 327932 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych ( 5 zadań ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe dróg gminnych i rolniczych ( 5 zadań ) 1. Remont drogi gminnej nr154 w Ropicy Polskiej . z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 822,5 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 822,5 - podbudowa z kruszyw na poszerzeniach gr. 80 cm m2 159 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 822,5 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 723 - utwardzenie poboczy żwirem gr. 5 cm szer.0.5m na dł.850m m2 167,5 2. Remont drogi gminnej Taborówka - Blich z zakresem rzeczowym : - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 300 - utwardzenie poboczy żwirem gr. 5 cm szer.0.5 m na dł. 300x2 m2 300 3. Wykonanie umocnienia brzegu cieku wodnego ( rowu ) przy drodze w sołectwie Bystra . z zakresem rzeczowym : - wykopy pod umocnienie z odwiezieniem urobku do 1 km m3 48 - plantowanie skarp oraz dna wykopu m2 48 - wykonanie podsypki z klińca gr. 10 cm m2 48 - wykonanie muru oporowego z kamienia łamanego gr 50 cm na zaprawie cementowej 0,5 x 30 x 1,6 m3 24 - umocnienie skarpy betonem B-20 ( ściana betonowa ) m3 24 - ułożenie krawężników wibroprasowanych drogowych na ławie betonowej mb 30 - podbudowa z pospółki z warstwa gr.30 cm m2 36 4. Remont drogi gminnej rolniczej nr 199/10 i 199/12 w Dominikowicach z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 450 - wykonanie podbudowy z pospółki warstwa grubości 15 cm m 2 450 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31,5 mm warstwa górna gr.8cm m2 450 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.5 cm warstwa ścieralna m2 450 - utwardzenie poboczy żwirem gr.28 cm m2 90 5. Remont drogi gminnej rolniczej Bartnia Góra w Szymbarku z zakresem rzeczowym : - podbudowa z mieszanki 0 - 63 mm gr.8cm m2 600 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.5 cm warstwa ścieralna m2 600.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: z uwagi na wrtość zamówienia Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w ty okresie doświadczenia w realizacji co najmniej 2 zamówień na roboty budowlane drogowe o podobnym zakresie i wartości nie mniejszej niż 50.000 zł każde . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonych dokumentów o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowania minimum 1 osoba na stanowisku Kierownika Budowy , posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej( doyczy zadań 1, 2, 4,5 , zadanie 3 uprawnienia ogólnobuidowlane ). Ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 , 2. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy , 3. zaakceptowany projekt umowy . 4. pozostałe dokumenty wymagane SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice. pokój nr. 14 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej nr154 w Ropicy Polskiej ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Remont drogi gminnej nr154 w Ropicy Polskiej . z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 822,5 - podbudowa z pospółki z warstwa gr. 20 cm m2 822,5 - podbudowa z kruszyw na poszerzeniach gr. 80 cm m2 159 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5 - 31,5 warstwa górna 8 cm m2 822,5 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 723 - utwardzenie poboczy żwirem gr. 5 cm szer.0.5m na dł.850m m2 167,5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Taborówka - Blich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Remont drogi gminnej Taborówka - Blich z zakresem rzeczowym : - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 300 - utwardzenie poboczy żwirem gr. 5 cm szer.0.5 m na dł. 300x2 m2 300.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie umocnienia brzegu cieku wodnego ( rowu ) przy drodze w sołectwie Bystra ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wykonanie umocnienia brzegu cieku wodnego ( rowu ) przy drodze w sołectwie Bystra . z zakresem rzeczowym : - wykopy pod umocnienie z odwiezieniem urobku do 1 km m3 48 - plantowanie skarp oraz dna wykopu m2 48 - wykonanie podsypki z klińca gr. 10 cm m2 48 - wykonanie muru oporowego z kamienia łamanego gr 50 cm na zaprawie cementowej 0,5 x 30 x 1,6 m3 24 - umocnienie skarpy betonem B-20 ( ściana betonowa ) m3 24 - ułożenie krawężników wibroprasowanych drogowych na ławie betonowej mb 30 - podbudowa z pospółki z warstwa gr.30 cm m2 36.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej rolniczej nr 199/10 i 199/12 w Dominikowicach ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Remont drogi gminnej rolniczej nr 199/10 i 199/12 w Dominikowicach z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża m2 450 - wykonanie podbudowy z pospółki warstwa grubości 15 cm m 2 450 - podbudowa z tłucznia 31,5 - 63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31,5 mm warstwa górna gr.8cm m2 450 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.5 cm warstwa ścieralna m2 450 - utwardzenie poboczy żwirem gr.28 cm m2 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej rolniczej Bartnia Góra w Szymbarku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Remont drogi gminnej rolniczej Bartnia Góra w Szymbarku z zakresem rzeczowym : - podbudowa z mieszanki 0 - 63 mm gr.8cm m2 600 - nawierzchnia z masy bitumicznej gr.5 cm warstwa ścieralna m2 600.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA GORLICE
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów oraz sprzętu Powiatowego Zarządu Drogowego w Gorlicach
- Dostawa gazów medycznych.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi powiatowej nr 2131C Plebanka - Radomin w km 1+241 do 5+318"
- Budowa drogi wewnętrznej ul. K. K. Baczyńskiego w Orzeszu-Zazdrości
- Budowa kanalizacji deszczowej i nawierzchni ciągu pieszo - jezdnego na ulicy Wileńskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.