Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-21
Katowice: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg pakietów od 1 do 17 dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 327995 - 2008; data zamieszczenia: 21.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego , ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, faks 032 2519027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urologia.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku wg pakietów od 1 do 17 dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w pakietach od 1 do 17. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz pozostałego drobnego sprzętu medycznego w różnym asortymencie dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej - Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego w Katowicach. b) przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 17 zadaniach częściowych c) każda część zamówienia określona będzie dalej w SIWZ mianem PAKIET, który został oznaczony w dokumentacji jako Pakiet od nr 1 do nr 17, d) każdy z pakietów stanowi odrębny przedmiot zamówienia, e) wielkość i zakres każdego pakietu został przedstawiony szczegółowo w: - formularzu ofertowym, oznaczonym w SIWZ jako załącznik nr 1, w których szczegółowo podano wymagany asortyment, ilość oraz pozostałe wymagania zamawiającego, takie jak: * podanie nazwy producenta; * wpisanie numeru katalogowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian ilościowych zamawianych produktów w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, co uprawnia go do zamawiania niektórych towarów w ilościach większych a niektórych w ilościach mniejszych aniżeli określone w umowie, przy zachowaniu ogólnej wartości zamówienia (ceny). 3. Cena ofertowa powinna zawierać koszt dostawy. 4. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi częściami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia, zwaną dalej SIWZ. 5. Wykonawca zamówienia musi zabezpieczyć wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący wykonanie wszystkich wymagań Zamawiającego. 6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 33141000-3. 7. Sprzęt medyczny jednorazowego użytku musi posiadać zezwolenia lub dopuszczenia do obrotu zgodnie z wymogami ustawowymi - Ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. nr 93 poz. 896 z dnia 30 kwietnia 2004r.) Zamawiający zastrzega sobie możliwości zażądania próbek lub katalogów oferowanego sprzętu w toku badania ofert..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem niniejszego postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym celu wykażą wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 dostaw, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi stanowiącemu przedmiot niniejszego postępowania (tj. zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia na dostawy poszczególnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku wymienionego w pakietach od 1 do 17 o wartości nie mniejszej niż wartość brutto oferowanej ceny w niniejszym postępowaniu) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to podać w tym okresie; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - w tym celu przedstawia Zamawiającemu kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) będą dostarczać przedmiot zamówienia w czasie nie dłuższym niż 72 godz. od chwili otrzymania zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena wymogów formalnych nastąpi wg formuły spełnia / niespełna poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń. 3. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 PZP, która: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust. 2 pkt. 3 PZP. - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawiera błędy w obliczeniu ceny; - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 PZP - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych a także spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, a wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; - formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 4; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; - upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie jest reprezentantem firmy z mocy prawa lub wynikającym z innego aktu rejestrowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniu zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają do oferty pisemne upoważnienie; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; - oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 3; - oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do stosowania i obrotu na terenie Unii Europejskiej w tym Rzeczpospolitej Polskiej - załącznik nr 6. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Inne dokumenty: 3.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie z wykazem (co najmniej dwóch) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o podobnych charakterze a jeżeli okres prowadzenia działalności krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, terminu realizacji, przedmiotu, danych Zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane przez Wykonawcę w sposób należyty - załącznik nr 5. 3.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - kopię polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Raciborska 15, pokój 105A /1 piętro/ - Dział marketingu i organizacji pracy SP ZOZ - Szpital im. Prof. E. Michałowskiego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2008 godzina 08:30, miejsce: Budynek Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Raciborska 15, pokój 105A /1 piętro/ - Dział marketingu i organizacji pracy SP ZOZ - Szpital im. Prof. E. Michałowskiego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie tym znajdują się różnego rodzaju strzykawki oraz igły. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się m. in. kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych, igły do znieczuleń, igły do biopsji oraz przyrządy do przetaczania. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0, 33.14.13.21-6, 33.19.42.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się m.in. worki do dobowej zbiórki moczu, cewniki Foley, Nelaton oraz Tiemann. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w pakiecie tym znajdują się m.in. maska tlenowa, rurka ustno - gardłowa, cewnik Pezzera, dren Kehr, elektrody do badań EKG. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się różnego rodzaju rękawice, pojemniki na zużyty sprzęt oraz zestawy do odsysania pola operacyjnego. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się m.in. zestawy do cystostomii, nefrostomii oraz zestawy do drenażu wewnętrznego moczowodów. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się zestawy do drenażu wewnętrznego moczowodów, który wykonany jest z tworzywa pozwalającego na okres utrzymania do 12 miesięcy. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się zestawy do drenażu wewnętrznegomoczowodów, który wykonane są z tworzywa pozwalającego na okres utrzymania do 6 miesięcy. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się przyrządy do precyzyjnej podaży płynów, przyrządy do przygotowania i pobierania leków z butelek oraz igła o identyfikacji nerwów obwodowych. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się błony RTG oraz wywoływacze i utrwalacze. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 24.93.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajduje się kateter moczowodowy. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: pakiet nr 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym nzjaduje się wkład workowy do ssaka próżniowego oraz pojemniki na wkłąd workowy do ssaka próżniowego. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: pakiet nr 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się klipsy tytanowe oraz klipsy polimerowe. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: pakiet nr 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się m.in. czepki chirurgiczne, fartuchy chirurgiczne oraz maski chirurgiczne. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajdują się zestawy serwet uniwersalnych do obłożenia pola operacyjnego oraz folia chirurgiczna do zabezpieczania pola operacyjnego. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: pakiet nr 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajduje się jałowy zestaw przeznaczony do zabiegów PCNL. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym znajduje się jednorazowy fartuch operacyjny. Wielkość zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Chemikalia fotograficzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.