eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony osób i mienia, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Kraków: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony osób i mienia, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Krakowie
Numer ogłoszenia: 328014 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie , ul. Ciemna 6, 31-053 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2988108, faks 012 4306440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony osób i mienia, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony osób i mienia Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Krakowie, znajdujących się w Krakowie przy ul. Ciemnej 6, ul. Józefa 21, ul. Batorego 24, ul. Racławickiej 56a, ul. Sokołowskiego 19, ul. Wrocławskiej 75 oraz w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 22, 2) konwojowanie wartości pieniężnych z oraz do obiektu w Krakowie przy ul. Józefa 21, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonywana była zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U z 2014, poz. 1099 z późn.zm).

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony osób i mienia pomieszczeń lub budynku o powierzchni ok. 1800 m2

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, tj. wykonawcy posiadający aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, w tym konwojowania wartości pieniężnych wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (obecnie: ministra właściwego do spraw wewnętrznych) obejmującą przedmiot zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: wykonawcy, którzy należycie wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, świadczone w budynkach biurowych o powierzchni użytkowej wynoszącej co najmniej 2000 m2 każda, o wartości rocznej nie niższej niż 200000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy) i okresie trwania co najmniej 12 miesięcy, a należyte wykonanie tych usług zostanie potwierdzone stosownymi dokumentami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj.: dysponujący stacją monitorowania sygnałów alarmowych w celu sprawowania stałego dozoru sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (systemach sygnalizacji włamania i napadu). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości gwarantującej należyte jego wykonanie tj. co najmniej 15 (piętnastoma) osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz co najmniej 2 (dwoma) osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenie wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie o dysponowaniu stacją monitorowania sygnałów alarmowych w celu sprawowania stałego dozoru sygnałów gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (systemach sygnalizacji włamania i napadu) na czas realizacji zamówienia, którego dotyczy niniejsza specyfikacja. 2) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości gwarantującej należyte jego wykonanie tj. co najmniej 15 (piętnastoma) osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz co najmniej 2 (dwoma) osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia przy wykonywaniu zamówienia, - jaki jest zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Jakość - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) Zmiany lokalizacji Zamawiającego przy zachowaniu podobnych parametrów obiektu. W takim przypadku zmianie nie ulegnie lub zostanie obniżone wynagrodzenie Wykonawcy. 2) Zakończenia działalności Zamawiającego w danej lokalizacji (lokalizacjach). W takim przypadku zmianie ulegnie wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy, które zostanie obliczone jako suma wynagrodzeń miesięcznych za wykonywanie usługi w poszczególnych lokalizacjach, określonych w złożonej ofercie. 3) Zmiany wysokości obowiązujących stawek podatku VAT dotyczących przedmiotu umowy. W takim przypadku Strony dopuszczają zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w § 9 ust. 1 umowy zgodnie z następującym wzorem: Wynagrodzenie po zmianie = (Dotychczasowe wynagrodzenie brutto/1.dotychczasowa stawka podatku VAT) x 1.nowa stawka podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 30-436 Kraków ul. Sokołowskiego 19 Wydział Administracyjno - Gospodarczy (pok. 25).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia 30-436 Kraków ul. Sokołowskiego 19 Wydział Administracyjno - Gospodarczy (pok. 25).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.