eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszWykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-02

Olkusz: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz
Numer ogłoszenia: 328018 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zadania pn. Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz. 1. Zamówienie obejmuje zarządzanie nieruchomościami w podziale na zadania: Zadanie 1 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) 2. Szczegółowy zakres czynności zawierają zapisy umowy wraz z załącznikami: a) zadania w zakresie wykonywania funkcji wynajmującego lokale -załącznik nr 6 do umowy; b) zadania eksploatacyjne w zakresie zarządzania nieruchomościami - załącznik nr 7 do umowy; c) zadania eksploatacyjne w zakresie zarządzania nieruchomościami (dom przedpogrzebowy) - załącznik nr 9 do umowy; d) zadania z zakresie robót konserwacyjnych, pogotowia technicznego, bieżących napraw drobnych robót remontowych - załącznik nr 8 do umowy; 3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy, który stanowi integralną część SIWZ - załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla Zadania 1 w przypadku przejęcia dodatkowych nieruchomości do zarządzania, jednak nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert w wysokości: Zadanie 1- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) - 3.000,00 zł, Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) - 1.000,00 zł,

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczące: Posiadania wiedzy i doświadczenia; a) Zadanie 1- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w sposób niebudzący wątpliwości wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub nadal wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu nieruchomościami, o wartości usługi (wynagrodzenia zarządcy) co najmniej 100 000. zł brutto. W przypadku usług wykonywanych Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja niniejszej usługi na kwotę co najmniej 100 000. zł brutto. b) Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w sposób niebudzący wątpliwości wykaże, że wykonywał lub nadal wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu domem przedpogrzebowym lub cmentarzem przez okres co najmniej 12 miesięcy. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Zadanie 1- Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne) - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: - co najmniej dwie osoby, które były zatrudnione jako zarządcy nieruchomości przez okres przynajmniej 3 lat, - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.) b) Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy) - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia: - co najmniej jedna osoba, która była zatrudniona jako zarządca nieruchomości przez okres przynajmniej 3 lat, - co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej - Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394 z późn. zm.). Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na przedmiot zamówienia zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 pkt. 1 i 4 ustawy PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty wg Załącznika Nr 6 do SIWZ wraz z załącznikami 1a,1b i 1 c; pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie: a) przedmiotu zamówienia - zmniejszenia wielkości zarządzanych powierzchni wraz z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie np. sprzedaży lokalu, rozbiórki budynku, przekazania lokalu; b) zmiany osób wymienionych w zał. nr 3 do SIWZ, wówczas gdy zaszły okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty np. rozwiązanie stosunku pracy z osobą wyznaczoną na pełnienie określonej funkcji, rozwiązanie umowy cywilno-prawnej z pracownikiem, utrata uprawnień zawodowych;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu,  Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno - podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (lokale mieszkalne, socjalne, użytkowe, grunty przynależne, budowle ochronne).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zarządzanie nieruchomościami: a) w budynkach i ich lokalach mieszkalnych i socjalnych, lokalach użytkowych, o łącznej powierzchni użytkowej lokali 5067,90 m2 oraz terenami przynależnymi o powierzchni 11277 m2 (wykaz budynków, ilość lokali i ich powierzchni użytkowej oraz powierzchni przynależnych określa załącznik nr 1 do umowy). Podane wielkości zarządzanych powierzchni określone są na dzień 06.11.2015 r. i stanowią podstawę do obliczenia łącznej ceny ofertowej brutto. Powyższe wielkości mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w następstwie np. sprzedaży nieruchomości, rozbiórki budynku, przekazania budynku b) budowlami ochronnymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych o powierzchni użytkowej 629,13 m2 (wykaz budowli ochronnych i ich powierzchnia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej umowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. dostępność biura obsługi najemców wraz z punktem kasowym - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zarządzanie domem przedpogrzebowym o łącznej powierzchni użytkowej 231,00 m2 oraz terenami przynależnym o powierzchni 4.290,00 m2 (wykaz powierzchni użytkowej oraz powierzchni przynależnych określa załącznik nr 3 do umowy). Podane wielkości zarządzanych powierzchni określone są na dzień 06.11.2015 r. i stanowią podstawę do obliczenia łącznej ceny ofertowej brutto. Powyższe wielkości mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w następstwie np. sprzedaży nieruchomości, rozbiórki budynku, przekazania budynku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.33.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. dostępność Domu Przedpogrzebowego - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.