eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WoźnikiWykonie robót wykończeniowych w budynku LKS Warta Kamieńskie Młyny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Woźniki: Wykonie robót wykończeniowych w budynku LKS Warta Kamieńskie Młyny
Numer ogłoszenia: 328038 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Woźnikach , ul. Rynek 11, 42-289 Woźniki, woj. śląskie, tel. 034 3573100, faks 034 3573105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wozniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonie robót wykończeniowych w budynku LKS Warta Kamieńskie Młyny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek LKS w Kamieńskich Młynach. Lokalizacja: Budynek zlokalizowany jest w północnej części miejscowości Kamieńskie Młyny przy ulicy Szkolnej na terenie piłkarskiego boiska sportowego. Opis budynku: Budynek 2 kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony w stanie surowym zamkniętym: - powierzchnia zabudowy - 360,00 m? - powierzchnia użytkowa - 584,70 m? - kubatura - 2622,00 m?. Budynek realizowany w technologii tradycyjnej. W piwnicy budynku: pomieszczenie kotłowni i skład opału. Na parterze: szatnie z węzłem sanitarnym, pomieszczenie sędziów, gabinet - sekretariat oraz siłownia z węzłem sanitarnym. Na poddaszu: mieszkanie, świetlica i boisko. Planowany zakres rzeczowy do wykonania: Uwaga: realizacja robót nie obejmuje poddasza budynku. 1. Wykonanie instalacji c.o. w tym ogrzewanie podłogowe - 294,10 m? łącznie ze sterowaniem, montaż grzejników płytowych - 2 szt., montaż kotłów żeliwnych 2 szt., montaż rurociągów: miedzianych -115 m, stalowych - 17 m, z tworzyw sztucznych - 70 m, montaż pomp - 5 szt. 2. Wykonanie instalacji: wodno - kanalizacyjnej w tym montaż: umywalki - 8 kpt, ustępy - 4 kpt, pisuary 3 kpt, żaluzje prysznicowe - 9 kpt, umywalki do nóg - 2 szt., zlewozmywaki żeliwne - 1 szt., wodomierze - 3 szt. 3. Roboty elektryczne w tym montaż: łączników natynkowych jednobiegunowych - 10 szt., łączników natynkowych krzyżowych dwubiegunowych - 11 szt., gniazd natynkowych 2- biegunowych - 8 szt., łączników bryzgoszczelnych - 10 szt., opraw świetlówkowych tunelowych - 45 kpt, wyposażenie tablicy elektrycznej - 1 kpt. 4. Roboty budowlane - wykończeniowe, w tym: ścianki działowe - 88,80 m?, licowanie ścian płytkami glazurowymi na kleju - 289,60 m?, tynki gipsowe - 549,10 m?, malowanie farbami emulsyjnymi - 549,10 m?, posadzki z płytek na kleju - 230,12 m?, drzwi 19 szt., schody żelbetowe z okładziny z płytek - 45,40 m?. 5. Przyłącze kanalizacyjne z osadnikiem na nieczystości płynne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 8 000.00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność ekonomiczna i finansowa, Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: tj. wykażą, że dysponują min.: 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (pełniącą funkcję Kierownika budowy). 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacjii sanitarnej; 1 osobę posjadajacą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie specjalnosci instalacyjnej w zakresie instalacji i urzadzeń elektrycznych Warunek należy spełnić sporzadzajac wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzajace uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego Jeżeli w powyższym wykazie osób znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych osób do gotowości wykonania przedmiotowego zamówienia. , Wykaz wykonanych robót budowlanych, Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiajacy uznawał będzie wykonanie robót polegających na wykonaniu co najmniej trzech zamówień o podobnym zakresie w tym wykonanie ogrzewania podłogowego poświadczonych referencjami zamawiających. , Oświadczenie z art. 22 i 24, Oświadczenie z art. 22 i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/wozniki.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 11:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.