eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceRoboty budowlane pn. CZ.I Przebudowa drogi powiatowej nr 2646G Silno - Ostrowite - Ciechocin o dł. ok. 4,41 km. CZ.II Przebudowa drogi 2648G Ostrowite - Lichnowy w m. Ostrowite ul. Lichnowska o dł. ok. 0,61 km.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-10-21

Ogłoszenie nr 328060 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.

Chojnice: Roboty budowlane pn. CZ.I Przebudowa drogi powiatowej nr 2646G Silno - Ostrowite - Ciechocin o dł. ok. 4,41 km. CZ.II Przebudowa drogi 2648G Ostrowite - Lichnowy w m. Ostrowite ul. Lichnowska o dł. ok. 0,61 km.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 308445-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314206-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, krajowy numer identyfikacyjny 092351239, ul. 31 Stycznia  56, 89-600  Chojnice, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 52 3966501, faks 52 3966503, e-mail przetargi@powiat.chojnice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat.chojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane pn. CZ.I Przebudowa drogi powiatowej nr 2646G Silno - Ostrowite - Ciechocin o dł. ok. 4,41 km. CZ.II Przebudowa drogi 2648G Ostrowite - Lichnowy w m. Ostrowite ul. Lichnowska o dł. ok. 0,61 km.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ID.272.19.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZ.I. Przebudowa drogi powiatowej 2646G Silno - Ostrowite - Ciechocin o dł. ok. 4,41 km 1.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące roboty: 1)Roboty pomiarowe 4,41 km 2)Roboty rozbiórkowe 484,95 mb 3)Wykonanie podbudowy z BA AC22P grub. 10cm 1090,92 m2; 4)Wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC11W KR2 22650,36 m2: 5)Wykonanie nawierzchni z BBTM grub. 2cm 22650,36 m2: 6)Ustawienie krawężników 12x25 78,50 mb; 7)Ustawienie krawężników 15x30 408,45 mb; 8)Ustawienie opornika betonowego 8x30 321,60 mb; 9)Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grub. 6cm 650,23 m2; 10)Wykonanie ścieku z kostki betonowej 485,45 mb: 11)Ścinanie poboczy grub. 10 cm z wywozem gruntu 5457,75 m2; 12)Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm grub. 10 cm wraz z wykonaniem koryta, profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz wywiezieniem gruntu: 3638,50 m2 13)Regulacja studni kanalizacji sanitarnej 2szt; 14)Ustawienie poręczy stalowych N2 W2 (SP-09/1) 40 mb. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla CZ.I, Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów oraz Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. CZ.II. Przebudowa drogi powiatowej 2648G Ostrowite - Lichnowy w m. Ostrowite ul. Lichnowska o dł. ok. 0,61 km. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem następujące roboty: 1) Roboty pomiarowe 0,61 km 2)Frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego grub. 3cm z cięciem nawierzchni i wywozem rumoszu 3273,16 m2: 3)Wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym AC11W KR2 3273,16 m2: 4)Wykonanie nawierzchni z BBTM grub. 2cm 3273,16 m2: 5)Utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm grub. 10 cm 374,93 m2; 6)Regulacja pionowa istniejących wpustów ulicznych 2 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku do SIWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia dla CZ.II, Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.II, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów oraz Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, pochodzenia lub źródła a także normy, aprobaty techniczne oraz systemy odniesienia, dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanych, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest zobowiązany wskazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dotyczy: CZI i CZ.II 3. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1066 ze zm.): - zorganizowanie budowy i kierowanie budową w sposób zgodny z projektem, SST, wymaganiami zamawiającego, przepisami w tym techniczno - budowlanymi oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy wykonywane np. przez kierownika robót, - czynności wykonywane przez operatorów sprzętu budowlanego, - czynności objęte zakresem zamówienia wskazanym w Szczegółowym opisie zamówienia stanowiącym załącznik do Siwz - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 4. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności będzie polegało na: 1)na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót - Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu tych osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przed przystąpieniem do wykonywania robót. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, może być podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. 2)na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przesyłał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3 niniejszej SIWZ. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych, w formie pisemnej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kar umownych Zamawiającemu zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w ust. 3 i 4 niniejszej Siwz, nie będzie wymagała aneksu do umowy - wykonawca będzie przedstawiał korektę wykazu (listy) osób wykonujących zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz przewidziane sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone są w Istotnych postanowieniach do umów - Dział D SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233252-0, 45232451-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: CZ.I Przebudowa drogi powiatowej nr 2646G Silno - Ostrowite - Ciechocin o dł. ok. 4,41 km.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1223503.53
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Marbruk Sp. z o.o.,,  biuro@marbruk.pl,  ul. Długa 1 ,  89-606 ,  Charzykowy,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1181954.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1181954.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1315874.18
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: CZ.II Przebudowa drogi 2648G Ostrowite - Lichnowy w m. Ostrowite ul. Lichnowska o dł. ok. 0,61 km.
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 ze zm.) Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 w/w ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie: Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 115 000,00 zł. Oferta wykonawcy opiewała na kwotę: 142 839,30 zł. Mając na uwadze powyższe konieczne było podjęcie decyzji o zwiększeniu kwoty na w/w część. Art. 86 ust. 3 w/w ustawy stanowi, że bezpośrednio przed otwarciem Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi: 115 000,00 zł brutto i taką kwotę zamawiający ma zagwarantowaną w budżecie. Oferta z najniższą ceną: 142 839,30 zł brutto. Tylko w gestii Zamawiającego jest, czy skorzysta on z w/w podstawy do unieważnienia postępowania, czy też będzie poszukiwał środków na sfinansowanie tego zamówienia. Kwota, którą zamawiający podaje bezpośrednio przed otwarciem ofert, jest jedynie jego deklaracją na temat środków finansowych, jakie w danym momencie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie postępowania kwota środków znajdujących się w jego dyspozycji może jednak ulec zmianie. Na posiedzeniu Zarządu Powiatu w dniu 6 października 2016 r. Zarząd podjął decyzję, aby nie zwiększyć ilości środków przeznaczonych na sfinansowanie w/w zamówienia. W związku z powyższym postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.