Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Zielona Góra: Kursy zawodowe i umiejętnościowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Działania na rzecz integracji społecznej mieszkańców powiatu zielonogórskiego realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 328088 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II , ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 452 75 90, faks 0-68 452 75 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiat-zielonogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe i umiejętnościowe współfinansowane ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Działania na rzecz integracji społecznej mieszkańców powiatu zielonogórskiego realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie następujących kursów: 1) Kurs operatora koparko - ładowarki i przygotowanie do egzaminu państwowego, 2) Kurs spawania blach spoinami czołowymi metoda MAG i przygotowanie do egzaminu państwowego, 3) Kurs bukieciarstwa, 4) Kurs obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows oraz sieci Internet 5) Kurs komputerowy zaawansowany połączony ze skutecznym poszukiwaniem pracy w Internecie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1, 80.53.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie precyzuje się
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty (załącznik nr 1 do SWIZ) Wykonawca złoży pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotne zmiany umowy mogą nastąpić między innymi w następujących sytuacjach: 1. zmiany (przesunięcia) terminu realizacji umowy, 2. zmniejszenia się lub zwiększenia osób biorących udział w kursach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-zielonogorski.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze, pokój nr 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie im. Jana Pawła II w Zielonej Górze, pokój nr 5..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie udzielane w ramach Projektu Działania na rzecz integracji społecznej mieszkańców powiatu zielonogórskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzin..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs operatora koparko - ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs operatora koparko - ładowarki i przygotowanie do egzaminu państwowego. Kurs winien obejmować 172 godziny (łącznie teoria i praktyka). Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności i kwalifikacji do bezpiecznej obsługi oraz pracy na stanowisku operatora koparko - ładowarki oraz uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Planowana ilość osób do przeszkolenia: 8 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany planowanej ilości osób uczestniczących w kursie. Liczba osób może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o 4 osoby. Termin realizacji zamówienia: wrzesień - listopad 2012r. Nie planuje się tworzenia odrębnych grup. Szkolenia będą prowadzone indywidualnie. Szczegółowy harmonogram szkoleń indywidualnych Zamawiający będzie ustalał z Wykonawcą w momencie skierowania poszczególnych osób na szkolenie. Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Zielona Góra. W złożonej ofercie, w cenie jednostkowej kursu należy przewidzieć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny i zewnętrzny; teoretyczny i praktyczny, oraz zabezpieczyć wykonanie niezbędnych badań lekarskich dla osób rozpoczynających kurs, jak i ubezpieczenie uczestnika kursu). W przypadku przeprowadzenia dodatkowych badań Wykonawca jest zobowiązany poinformować i uzyskać zgodę Zamawiającego na ich przeprowadzenie. Dodatkowe koszty nie składają się na wynagrodzenie przedstawione w ofercie i będą rozliczane odrębnie. W niniejszej części pod uwagę bierze się koszt kursu za osobę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs spawania blach spoinami czołowymi metoda MAG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs spawania blach spoinami czołowymi metoda MAG i przygotowanie do egzaminu państwowego. Kurs winien obejmować 112 godziny (łącznie teoria 12 i praktyka 100). Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności i kwalifikacji do bezpiecznej pracy na stanowisku spawacza oraz uzyskanie stosownych uprawnień zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Planowana ilość osób do przeszkolenia: 6 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany planowanej ilości osób uczestniczących w kursie. Liczba osób może ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu o 3 osoby. Termin realizacji zamówienia: wrzesień - listopad 2012r. Nie planuje się tworzenia odrębnych grup. Szkolenia będą prowadzone indywidualnie. Szczegółowy harmonogram szkoleń indywidualnych Zamawiający będzie ustalał z Wykonawcą w momencie skierowania poszczególnych osób na szkolenie. Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Zielona Góra. W złożonej ofercie, w cenie jednostkowej kursu należy przewidzieć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (materiały szkoleniowe, egzamin wewnętrzny i zewnętrzny teoretyczny i praktyczny oraz ubezpieczenie uczestnika kursu). W przypadku przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich Wykonawca jest zobowiązany poinformować i uzyskać zgodę Zamawiającego na ich przeprowadzenie. Dodatkowe koszty nie składają się na wynagrodzenie przedstawione w ofercie i będą rozliczane odrębnie W niniejszej części pod uwagę bierze się koszt kursu za osobę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs bukieciarstwa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs bukieciarstwa dla grupy 6 osobowej. Kurs winien obejmować 60 godziny (łącznie teoria i warsztaty). Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia planowanej ilości osób do przeszkolenia o +/-3 osoby. Cel szkolenia: Podniesienie kwalifikacji z zakresy bukieciarstwa do poziomu umożliwiającego podjęcie zatrudnienia w zawodzie florysta. Przygotowanie Słuchaczy do świadczenia usług florystycznych, wyrażania siebie poprzez sztukę florystyczną. Nabycie umiejętności dekorowania stołów, tworzenia kompozycji i dekoracji z roślin żywych, suszonych, sztucznych na różne okoliczności. Absolwenci szkolenia otrzymują zaświadczenia o ukończeniu kursu, na drukach MEN, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki, z dnia 3 lutego 2006 roku, w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Termin realizacji zamówienia: wrzesień - listopad 2012r. Planuje się tworzenia odrębnej grup. Szczegółowy harmonogram szkoleń Zamawiający ustali z Wykonawcą w momencie skierowania osób na szkolenie. W niniejszej części pod uwagę bierze się koszt szkolenia za grupę plus koszt materiałów szkoleniowych dla osoby. Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Zielona Góra. W złożonej ofercie, w cenie jednostkowej kursu należy przewidzieć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (materiały szkoleniowe oraz ubezpieczenie uczestnika kursu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows oraz sieci Internet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi komputera i systemu operacyjnego Windows oraz sieci Internet. Dla grupy 8 osobowej. Kurs winien obejmować 40 godziny (łącznie teoria i warsztaty). Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia planowanej ilości osób do przeszkolenia o +/-3 osoby. Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia praktycznych umiejętności i kwalifikacji do bezpiecznej obsługi oraz pracy na komputerze oraz uzyskanie stosownych umiejętności poszukiwania pracy i wyszukiwania potrzebnych informacji w Internecie. W niniejszej części pod uwagę bierze się koszt kursu za grupę. Po ukończeniu kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu listy obecności uczestników sporządzone na każdym spotkaniu oraz kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom kursu. Wzór listy obecności zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy o realizację kursu. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci: dziennika zajęć, oraz innych dokumentów jeśli wymaga tego specyfikacja kursu Termin realizacji zamówienia: wrzesień - listopad 2012r. Szczegółowy harmonogram szkolenia Zamawiający ustali z Wykonawcą w momencie skierowania osób na szkolenie. Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Zielona Góra. W złożonej ofercie, w cenie jednostkowej kursu należy przewidzieć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (materiały szkoleniowe oraz ubezpieczenie uczestnika kursu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs komputerowy zaawansowany połączony ze skutecznym poszukiwaniem pracy w Internecie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs komputerowy zaawansowany połączony ze skutecznym poszukiwaniem pracy w Internecie czas 32 godziny dla 2 osoby +/- 2. Cel - zdobycie umiejętności przeprowadzania kalkulacji i analizy danych przy pomocy arkusza kalkulacyjnego MS Excel. Poznanie technik tworzenia, redagowania, formatowania i drukowania arkuszy kalkulacyjnych. Pisanie formuł, przedstawianie w postaci graficznej danych w arkuszu, pracować z bazami danych, tworzenie wykresów za pomocą kreatora, itp. Tworzenie pokazów multimedialnych z wykorzystaniem projektora - obsługa programu Microsoft PowerPoint. Poszukiwanie danych w Internecie. Termin realizacji zamówienia: wrzesień - listopad 2012r. Nie planuje się tworzenia odrębnych grup. Szkolenia będą prowadzone indywidualnie. Szczegółowy harmonogram szkoleń indywidualnych Zamawiający będzie ustalał z Wykonawcą w momencie skierowania poszczególnych osób na szkolenie. Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Zielona Góra. W złożonej ofercie, w cenie jednostkowej kursu należy przewidzieć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (materiały szkoleniowe oraz ubezpieczenie uczestnika kursu).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.30.00-9, 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Naprawy, konserwacja i wykonanie oznakowania pionowego, dla których funkcję zarządcy drogi pełni Prezydent Miasta Zielona Góra w ramach zadania: Roboty w zakresie naprawy oznakowania pionowego dróg.
- Wykonywanie usług pocztowych w roku 2025 na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2025 ROKU
- Usługa rzecznika patentowego w zakresie uzyskiwania i utrzymywania ochrony patentowej wynalazków zgłoszonych do Europejskiego Urzędu Patentowego (EPO).
- Zakup paliw płynnych do środków transportu Urzędu Miasta Zielona Góra dokonywany w systemie bezgotówkowym na podstawie kart paliwowych
- LA.261.50.2024 - Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.