Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Bytom: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 328108 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 1 , ul. Żeromskiego 7, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3963266, 3863332, faks 032 2816765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital1.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek, drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego w ilościach określonych w pakietach 1-18 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 21 do specyfikacji);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 21 do specyfikacji);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 21 do specyfikacji);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 21 do specyfikacji);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 21 do specyfikacji);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) - dotyczy wyrobów medycznych. (załącznik nr 23 do specyfikacji); - Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza. - Do wszystkich pozycji należy dołączyć po 3 szt. próbek oraz karty danych technologicznych potwierdzające spełnianie opisanych wymogów zamawiającego - dotyczy pakietu nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital1.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 , 41-902 Bytom Zamówienia Publiczne (blok III, piętro IV, pok.3).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom (blok III, piętro I Sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.14.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.20.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.20.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-1, 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.14.13.20-9, 33.11.12.00-2, 33.14.16.24-0, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. termin dostawy - 4
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Likwidacja obiektów budowlanych przy szybie Jas I dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Jastrzębiu-Zdroju KWK ,,Jas - Mos - Jastrzębie III" Ruch ,,Jastrzębie III".
- Dostawa pochłaniaczy dwutlenku węgla oraz wapna sodowanego do pochłaniaczy (2 Zadania)
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- Dostawa wyposażenia dydaktycznego do pracowni mechanicznej Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 30 w Bytomiu w roku 2025
- "Naprawa szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym przy ul. Lecha 6 w Rudzie Śląskiej poprzez wykonanie rektyfikacji wraz z robotami przygotowawczymi
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru i włókniny do sterylizacji (Zadanie Nr 1), materiałów eksploatacyjnych do obróbki technologicznej, plomb (Zadanie Nr 2) oraz czyścików jałowych (Zadanie Nr 3).
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Zakup i dostawa pielucho-majtek, majtek, wkładek urologicznych oraz podkładów na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.