To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-02
Warszawa: Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer ogłoszenia: 328110 - 2015; data zamieszczenia: 02.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300572 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Smyczkowa 10, 02-678 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 78 00, faks 22 601 78 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa całkowicie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania komputerowego dla potrzeb Centrum Personalizacji Dokumentów MSW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania techniczne sprzętu zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - parametry techniczne. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części, zwanymi dalej /Zadaniami/: Zadanie I zamówienia - 1) Notebook, w ilości - 3 sztuki; 2) Notebook w ilości - 11 sztuk; 3) Notebook, w ilości - 2 sztuki; 4) Notebook, w ilości - 36 sztuk; Zadanie II zamówienia - 1) Monitor, w ilości - 4 sztuki; 2) Monitor, w ilości - 62 sztuki; Zadanie III zamówienia - 1) Skaner, w ilości - 4 sztuki; 2) Skaner, w ilości - 1 sztuka; 3) Drukarka, w ilości - 28 sztuk; 4) Drukarka, w ilości - 13 sztuk; 5) Urządzenie wielofunkcyjne, w ilości - 1 sztuka; 6) Drukarka laserowa, kolorowa, w ilości - 1 sztuka; Zadanie IV zamówienia - 1) Dysk twardy zewnętrzny, w ilości - 16 sztuk; 2) Dysk twardy wewnętrzny, w ilości - 2 sztuki; 3) Dysk twardy wewnętrzny, w ilości - 5 sztuk; 4) Dysk twardy wewnętrzny, w ilości - 1 sztuka; 5) Pamięć FLASH, w ilości - 10 sztuk; 6) Pamięć RAM, w ilości - 1 sztuka; 7) Pamięć RAM, w ilości - 10 sztuk; Zadanie V zamówienia - 1) Tester sieci LAN, w ilości - 1 sztuka; 2) Zestaw narzędzi do konserwacji sieci światłowodowych, w ilości - 1 sztuka; 3) Kabel SFP+ Twinax Copper 2m, w ilości - 16 sztuk; 4) Kabel Cisco StackWise 3M Stacking, w ilości - 1 sztuka; 5) Kabel Cisco 150cm StackPower, w ilości - 1 sztuka; Zadanie VI zamówienia - 1) Zestaw (Mysz + klawiatura), w ilości - 5 kpl.; 2) Mysz optyczna, w ilości - 44 sztuki; 3) Mysz optyczna, w ilości - 20 sztuk; 4) Przedłużacz USB, w ilości - 10 sztuk; 5) Przełącznik USB, w ilości - 40 sztuk; 6) Rolki do skanera, w ilości - 35 sztuk; 7) Przewód HDMI, w ilości - 1 sztuka; 8) Przejściówka mini DisplayPort, w ilości - 1 sztuka; 9) Adapter DisplayPort to HDMI(f), w ilości - 2 sztuki; 10 Przewód USB, w ilości - 40 sztuk; 11) Przełącznik KVM, w ilości - 20 sztuk; 12) Adapter RS232 - USB, w ilości - 5 sztuk; 13) Filtr prywatyzujący, w ilości - 1 sztuka; 14) Stacja dokująca USB, w ilości - 2 sztuki; Zadanie VII zamówienia - 1) Czytnik dokumentów, w ilości - 3 sztuki;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.31.53 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania płyt kompaktowych (CD) i uniwersalnych dysków wideo (DVD) 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NICAT COM Sp. z o. o., ul. Okrzei 21/1, 03-715 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58536,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54161,82
Oferta z najniższą ceną: 54161,82 / Oferta z najwyższą ceną: 86286,96
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATUT CENTRUM Sp. z o. o., ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7113,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9195,48
Oferta z najniższą ceną: 9195,48 / Oferta z najwyższą ceną: 9195,48
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zakup sprzętu komputerowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATUT CENTRUM Sp. z o. o., ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134, 02-972 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12833,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18526,26
Oferta z najniższą ceną: 18526,26 / Oferta z najwyższą ceną: 18526,26
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego na potrzeby laboratoriów językowych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- "Bezpieczny cyfrowo powiat głubczycki" - dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach obszaru technicznego dla Starostwa i DPS w Klisinie zwiększających odporność na cyberataki w ramach projektu
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Gminie Izbica"
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa miejskiej sieci e-Szczytno
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.