Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-23
Strzelce Opolskie: Bieżące dostawy ryb mrożonych i konserwowanych na potrzeby
Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich
Numer ogłoszenia: 328117 - 2008; data zamieszczenia: 23.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 2 , ul. Świerczewskiego 3, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4621155, 4644469, faks 077 4613541; 757 37 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące dostawy ryb mrożonych i konserwowanych na potrzeby Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy ryb mrożonych i konserwowanych na potrzeby Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich. L.p., Asortyment, Kod CPV, Przewidywana całkowita wielkość dostaw w (kg), Częstotliwość dostaw, Uwagi. 1.Szprot w oleju, 15240000-2,400 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 2.Szprot w pomidorach 15240000-2,1100 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 3.Paprykarz szczeciński 15240000-2,2500 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 4.Sałatka rybna typu Neptun, 15240000-2,850 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem, 5.Kotlet rybny panierowany mrożony z ryb białych,15229000-9,2800 kg, Dwa razy w miesiącu, 6.Filet ze śledzia ze skórą mrożony, 15221000-3,700 kg,Dwa razy w miesiącu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptują warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) wyrażą zgodę na zapłatę za zrealizowane zamówienie w terminie 21 dni, 7) dostarczony towar musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach oraz Normach Branżowych, 8) dostarczą towar w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego bezpośrednio do jego siedziby w ciągu dwóch dnia od dnia złożenia zamówienia własnym transportem spełniającym wymogi sanitarne bez dodatkowych opłat; 7.2. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków wyszczególnionych w punkcie od 7.1.1) do 7.1.8) na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dołączyć do oferty zostały wymienione w punktach 2.1 i 2.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 5) akceptuje warunki określone w niniejszej specyfikacji oraz w załącznikach do niej, 6) akceptuje warunki realizacji zamówienia przedstawione w projekcie umowy. Oświadczenia muszą mieć formę pisemną. Oświadczenia należy złożyć na formularzu, którego wzór dołączono do niniejszej specyfikacji stanowiącego załącznik Nr 3 i Nr 4. 2.2. Oprócz w/w oświadczeń każdy wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. ppkt. 1 i 2 niniejszej specyfikacji: A) ppkt 1 i 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) dokumenty, o których mowa w pkt. 2.2. ppkt 3A lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.2. ppkt 3A lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.2. ppkt. 3 niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2.2. ppkt 4 stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 2
47-100 Strzelce Opolskie, ul. Świerczewskiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich ul. Świerczewskiego 3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: konserwa rybna -szprot w oleju.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment ,Przewidywana całkowita wielkość dostaw w (kg),Częstotliwość dostaw, Uwagi. 1.Szprot w oleju, 400 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: konserwa rybna- szprot w pomidorach.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment ,Przewidywana całkowita wielkość dostaw w (kg),Częstotliwość dostaw, Uwagi. 1.Szprot w pomidorach, 1100 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: konserwa rybna- paprykarz szczeciński.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment ,Przewidywana całkowita wielkość dostaw w (kg),Częstotliwość dostaw,Uwagi. 1.paprykarz szczeciński, 2500 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: konserwa rybna-sałatka rybna typu Neptun.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment ,Przewidywana całkowita wielkość dostaw w (kg),Częstotliwość dostaw, Uwagi. 1.paprykarz szczeciński, 850 kg,Raz w miesiącu, Wymagana gramatura 290-330g, puszka z otwieraczem..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kotlet rybny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment ,Przewidywana całkowita wielkość dostaw w (kg),Częstotliwość dostaw. 1.Kotlet rybny panierowany mrożony z ryb białych, 2800 kg,Dwa razy w miesiącu..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.90.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filet ze śledzia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment ,Przewidywana całkowita wielkość dostaw w (kg),Częstotliwość dostaw. 1.Filet ze śledzia ze skórą mrożony, 700 kg,Dwa razy w miesiącu,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Roboty budowlane polegające na rozbiórce budowli oraz budynków gospodarczych i mieszkalnych"
- Dostawa rękawic medycznych
- Rozbudowa budynku Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich o budynek zakładu opiekuńczo-leczniczego realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- TP.D.LN NŻ.20.25 Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz produktów rybnych
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- dostawa: aparatura medyczna, meble medyczne, sprzęt medyczny jednorazowego użytku i wielorazowy, materiały szewne, materiały stomatologiczne, narzędzia, osprzęt do aparatów okulistycznych, sprzęt angiograficzny, sprzęt medyczny ogólnego zastosowania, spr
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.