eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-terenowego z rozłączanym napędem 4x4.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Szczecin: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-terenowego z rozłączanym napędem 4x4.
Numer ogłoszenia: 328120 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Żeglugi Śródlądowej , pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, faks 91 43 40 129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uzs.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowo-terenowego z rozłączanym napędem 4x4..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2014), produkowanego seryjnie samochodu osobowo-terenowego z rozłączanym napędem 4x4 w klasie SUV spełniającego: 1. poniższe minimalne parametry techniczno-eksploatacyjne: 1) Samochód przewidziany do rejestracji jako osobowy dla przewozu 5 osób; 2) Nadwozie - 5 drzwiowe; 3) Silnik benzynowy, o mocy nie mniejszej niż 250 KM; 4) Skrzynia biegów automatyczna; 5) Prędkość maksymalna nie mniejsza niż 160 km/h 6) Maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 300 Nm 7) Napęd 4x4 rozłączany; 8) Blokada tylnego mechanizmu różnicowego; 9) Prześwit nie mniejszy niż 200 mm; 10) Wartości kąta najazdu nie mniej niż 25 stopni; 11) Wartości kąta zejścia nie mniej niż 22 stopnie; 12) Głębokość brodzenia nie mniej niż 50 cm; 13) Zbiornik paliwa nie mniej niż 60 l; 14) Silnik pojazdu powinien spełniać normę EURO 6 pod względem wartości emisji zanieczyszczeń: tlenku węgla (CO) nie więcej niż 1 g/km, tlenków azotu (NOX) nie więcej niż 0,06 g/km, węglowodorów (HC) nie więcej niż 0,01 g/km oraz cząstek stałych; 15) Lakier metalizowany lub perłowy ciemny; 16) Minimalny okres gwarancji - dwa lata bez limitu kilometrów: 2. poniższe wyposażenie minimalne: 1) Wielostopniowe przednie poduszki powietrzne, boczne poduszki powietrzne i boczne kurtyny powietrzne; 2) Poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy; 3) ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania; 4) ESP - system stabilizacji toru jazdy; 5) ASR - system optymalizacji przyczepności podczas ruszania; 6) Wielofunkcyjna, regulowana kierownica; 7) Czujniki parkowania - tył; 8) Reflektory przednie z funkcją doświetlania zakrętów; 9) Światła przeciwmgielne; 10) Komputer pokładowy; 11) Systemy audio i komunikacji; 12) Tempomat; 13) Składane fotele tylne zwiększające pojemność bagażnika; 14) Automatyczna dwustrefowa klimatyzacja; 15) Regulacja wysokości fotela kierowcy, podłokietnik; 16) Elektrycznie szyby - przód i tył, tylne szyby przyciemniane; 17) Komputer pokładowy, immobiliser; 18) Założone opony letnie na felgach ze stopów lekkich 17 cali (zabezpieczenie przed kradzieżą); 19) Dodatkowy komplet 4 szt. opon zimowych 17 cali; 20) Pełnowymiarowe koło zapasowe 21) Centralny zamek zdalnie sterowany; 22) Trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, apteczka, dywaniki, 3. samochód zarejestrowany (Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa). 4. samochód ubezpieczony w firmie wskazanej przez zamawiającego - pakiet AC, OC, NW (Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa i poniesie koszty ubezpieczenia). 5. wykonawca musi dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby wykonawcy na swój koszt i w ramach swojego ubezpieczenia. 6. rejestracja przedmiotu zamówienia musi się odbyć w Wydziale Komunikacji Urzędu Miejskiego właściwego dla siedziby Zamawiającego. 7. autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla dostarczonego przedmiotu zamówienia musi znajdować się na terenie działalności Zamawiającego to jest miasta Szczecin. 8. w przypadku przeglądów serwisowych lub naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia Zamawiającemu zastępczego przedmiotu zamówienia o standardzie nie niższym niż wybrany w postępowaniu. 9. minimalny wymagany okres gwarancji 24 miesiące bez limitu kilometrów. 10. wykonawca do oferty powinien dołączyć specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającą spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA - Termin realizacji 30 dni od podpisania umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Odpowiednie pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.uzs.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.