To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-03
Bulkowo: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Bulkowo w ramach realizacji projektu pt. /Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju/
Numer ogłoszenia: 328130 - 2012; data zamieszczenia: 03.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 285574 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bulkowo, ul. Szkolna 1, 09-454 Bulkowo, woj. mazowieckie, tel. 24 2652013, 2652041, 2652348, faks 24 2652350.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Bulkowo w ramach realizacji projektu pt. /Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju/.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Bulkowo w ramach realizacji projektu pt. /Modernizacja i przebudowa dróg w Gminach regionu płockiego szansą ich dynamicznego rozwoju/ w tym: 1.Przebudowa drogi gminnej nr 290427W Dobra - Krubice Nowe w miejscowości Dobra na działce nr ew. 102, Krubice na działkach nr ew. 20 i 33.2, od km 0+002,80 do km 3+341,60, długości 3.338,80 m - według projektu budowlanego. Zakres prac budowlanych do nadzoru obejmuje:- roboty przygotowawcze i roboty pomiarowe przy robotach zmiennych na długości ok 3.346 km (odtworzenie trasy, karczowanie i wywiezienie drzew i krzewów, plantowanie skarp, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, wywiezienie gruzu, oczyszczenie nawierzchni brukowcowej), - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego (kabli telefonicznych, przyłączy i sieci wodociągowej oraz urządzeń melioracyjnych),- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 3.2855 m2, - wyrównanie warstw konstrukcyjnych jezdni szerokości 4,5 m, w tym: a) jezdnia drogi gminnej na odcinku istniejącego bruku (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 5cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 7cm, siatka stalowa zatopiona w emulsji asfaltowej szerokości 2x1,20m, istniejąca nawierzchnia z kamienia narzutowego 16-20cm jako podbudowa), b) jezdnia drogi gminnej na odcinku nowej budowy i na poszerzeniach (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 5cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 7cm, podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5mm grub. 20cm, warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego grub. 15cm), c) zjazdy z pola i drogi boczne (nawierzchnia z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 15cm, warstwa odsączająca z piasku grub. 15cm),- wykonanie dwustronnych poboczy szerokości 1,5m wzmocnionych kruszywem naturalnym (pospółką) na szerokości 1m,- wykonanie dwustronnych rowów odwadniających o głębokości 50cm, - wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, - wykonanie przepustów pod zjazdami wykonanymi z rur przepustowych typu AROT o średnicy 30cm,- wykonanie oznakowania drogowego stałego (znaków drogowych) w ilości 25 sztuk słupków stalowych wraz z tablicami znaków drogowych (21 sztuk), tablicami drogowskazów (2 sztuki), tablicami miejscowości (4 sztuki), tabliczkami pod znakami (6 sztuk). 2.Przebudowa drogi gminnej Krzykosy - Podleck Nowy - Łubki Nowe w miejscowości Krzykosy na działkach nr ew. 112 i 113, Podleck Nowy na działkach nr ew. 5 i 16, Łubki Nowe na działkach nr ew. 140, 222, 273, od km 0+003,50 do km 4+611,57 na długości 4.608,07 m - według projektu budowlanego. Zakres prac budowlanych do nadzoru obejmuje:- roboty przygotowawcze i roboty pomiarowe przy robotach zmiennych na długości ok. 4.612 km (odtworzenie trasy, karczowanie i wywiezienie drzew i krzewów, plantowanie skarp, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, wywiezienie gruzu, ), - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego (kabli telefonicznych, przyłączy i sieci wodociągowej oraz urządzeń melioracyjnych),- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 3.4441 m2, - wyrównanie warstw konstrukcyjnych jezdni szerokości 4,5 m, w tym:a) jezdnia drogi gminnej na odcinku istniejącej nawierzchni żwirowej (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 6cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie grub. 15cm, istniejąca nawierzchnia żwirowa jako wzmocnione podłoże), b) jezdnia drogi gminnej na odcinku nowej budowy (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego BA 0/20 grub. 6cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie grub. 20cm, warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego grub. 15cm), c) zjazdy z pola i drogi boczne (nawierzchnia z betonu asfaltowego BA o/12,8 grub. 4cm, podbudowa z tłucznia kamiennego grub. 15cm, warstwa odsączająca z piasku grub. 15cm), - wykonanie dwustronnych poboczy szerokości 1m wzmocnionych kruszywem naturalnym (pospółką) na szerokości 1m, - wykonanie dwustronnych rowów odwadniających o głębokości 50cm,- wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych, - wykonanie przepustów pod zjazdami wykonanymi z rur przepustowych typu AROT średnicy 30cm,- wykonanie oznakowania drogowego stałego (znaków drogowych) w ilości 31 sztuk słupków stalowych wraz z tablicami znaków drogowych (37 sztuk), tablicami drogowskazów (2 sztuki), tablicami miejscowości (4 sztuki). w zakresie: a) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z obowiązujących przepisów a określonych głównie przez Prawo Budowlane w artykułach 17, 25 i 26; b)przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu; c) bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z zawartymi umowami, kontrola jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów i materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, specyfikacjami technicznymi, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i przepisami BHP oraz współczesnej wiedzy technicznej; d) na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającemu do projektu budowlanego i dokonywanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień; e)przyjmowanie faktur i dokumentów rozliczeniowych od wykonawcy, bieżąca kontrola i zatwierdzanie faktur i dokumentów rozliczeniowych ( w tym książki obmiaru ) pod względem merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich Zamawiającemu - wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym ;f) informowanie Zamawiającego o postępie w realizacji inwestycji co 14 dni;g) przygotowanie całokształtu spraw do odbioru inwestycji przez Zamawiającego, w tym w szczególności dokonania odbioru końcowego inwestycji lub odbioru poszczególnych części (etapów) inwestycji. Inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi zgłoszoną przez Wykonawcę gotowość do odbioru, dokona odbioru, przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację odbioru (protokoły wraz z załącznikami i dokumentami) oraz dokumentację powykonawczą jak i dokona ostatecznego odbioru obiektów po upływie okresu gwarancji ustalonego w umowie z Wykonawcą. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie także uczestniczył w przeglądach między gwarancyjnych i nadzorował usuwanie stwierdzonych protokolarnie wad i usterek;h) przygotowanie materiałów umożliwiających uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; i) sporządzenie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji;j) przygotowanie informacji do sporządzenia dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych;k) wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013, Priorytet III Regionalny system transportowy, Działanie 3.1. Infrastruktura Drogowa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROJDRÓG PROJEKTOWANIE I NADZORY inż. Leszek Pietrzak, Płock, ul.Targowa 18c, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59880,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7400,00
Oferta z najniższą ceną: 7400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI BULKOWO
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego na działce nr ewid. 107 w m. Słupca gm. Bulkowo"
- ,,Remont dróg w ramach realizacji funduszu sołeckiego w Gminie Bulkowo"
- "Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Nowych Łubkach - część nad budynkiem dydaktycznym. Etap I."
więcej: przetargi BULKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestor zstępczy w robotach budowlanych
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Sprawowanie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych: Rozbudowa drogi gminnej nr 510526K ul. Leśnej w Brzeszczach
- Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji pn.:"Przebudowa pomieszczeń III piętra budynku nr 3 na potrzeby Przychodni przyklinicznej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji i w okresie gwarancji remontu Alei Niepodległości w Sopocie.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych zad.: Wykonanie robót budowlanych w ramach usuwania skutków noszących znamiona klęski żywiołowej w postaci powodzi
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.