To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Ogłoszenie nr 328214 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Prostki: TERMOMODERNIZACJA BYŁEGO BUDYNKU GOK W PROSTKACH w ramach projektu: Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynku wraz z wyposażeniem i przystosowaniem go na potrzeby DOMU SPOTKAŃ Z KULTURĄ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307711-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 308831-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prostki, krajowy numer identyfikacyjny
790671136, ul.
1 Maja
44B,
19-335
Prostki, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
(87) 611 20 12, faks
(087) 611 20 79, e-mail
sekretariat@prostki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://prostki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BYŁEGO BUDYNKU GOK W PROSTKACH w ramach projektu: Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynku wraz z wyposażeniem i przystosowaniem go na potrzeby DOMU SPOTKAŃ Z KULTURĄ
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.9.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i branżowych na podstawie dokumentacji projektowej: TERMOMODERNIZACJA BYŁEGO BUDYNKU GOK W PROSTKACH w ramach projektu: Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej budynku wraz z wyposażeniem i przystosowaniem go na potrzeby DOMU SPOTKAŃ Z KULTURĄ 2.Budynek objęty zamówieniem publicznym zlokalizowany jest przy ul. 1 Maja 34 w Prostkach 3.Zakres robót obejmuje: 3.1.Wymiana podłóg i posadzek na gruncie 3.2.Naprawa hydroizolacji 3.3.Opaska wokół budynku 3.4.Docieplenie ścian zewnętrznych i wykonanie elewacji 3.5.Pokrycie dachu, ocieplenie stropodachu 3.6.Wymiana stolarki drzwiowej 3.7.Przebudowa łazienek 3.8.Malowanie ścian i sufitów 3.9.Sprawdzenia, demontaże i unieczynnienie elementów instalacji elektrycznej 3.10.Rozdzielnica główna 3.11.Instalacja (WZL) 3.12.Instalacje elektryczne oprzewodowanie 3.13.Montaż osprzętu oraz opraw oświetleniowych 3.14.Sprawdzenie i pomiary 3.15.Doatkowe punkty świetlne 3.16.Instalacja c.o. 3.17.Prace demontażowe 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 4.1.Projekt Budowlany 4.2.STWiOR 4.3.Przedmiar robót 4.Charakterystyka stanu istniejącego obiektów : Przedmiotem niniejszego opracowania jest budynek, który przez lata służył jako siedziba Gminnego Ośrodka Kultury. W tej chwili (od około roku) jest nieużytkowany. Po wykonaniu prac objętych zamówieniem, budynek będzie służył jako DOM SPOTKAŃ Z KULTURĄ, nadal będzie on budynkiem użyteczności publicznej. Budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym z antresolą, niepodpiwniczonym, zbudowanym na planie prostokąta. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej ceramicznej, gr. 40cm (z tynkiem). Stan ścian dobry pod względem konstrukcyjnym. W dolnej części ściany nadziemia i fundamentowe zawilgocone (szczególnie od strony północno-zachodniej), porażone glonami i grzybem. Tynki na zawilgoconych fragmentach ścian osłabione, częściowo odspojone. Podłogi na gruncie i posadzki w średnim stanie technicznym, widoczne skutki działania wody. Hydroizolacje ścian i podłóg w bardzo złym stanie (lub ich brak). Dach nad główną bryłą stromy, dwuspadowy, kryty blacho-dachówką. Konstrukcja więźby drewniana. Dach nad tylną częścią budynku stromy, jednospadowy, kryty blacho-dachówką. Konstrukcja więźby drewniana, krokwiowa. Stan całości pokrycia bardzo dobry, było ono niedawno wymieniane. Połać dachu ocieplono wełną mineralną. Wobec braku danych do określenia grubości istniejącej warstwy ocieplenia, do celów wykonania projektu, przyjęto ocieplenie grubości 10cm. korekty dotyczącej projektowanego docieplenia, zgodnie z wytycznymi umieszczonymi w dalszej części projektu. Nie zaobserwowano żadnych objawów mogących świadczyć o złym stanie konstrukcji. Stropodach nad wiatrołapem żelbetowy, nieocieplony, kryty papą. Płyta stropodachu w dobrym stanie technicznym. Pokrycie papowe w stanie kwalifikującym je do wymiany. Stolarka okienna zewnętrzna w całości wymieniona na okna z PVC. Główne drzwi wejściowe wymienione na nowe, w ramach AL. Tylne drzwi zewnętrzne także stosunkowo nowe Kominy w dobrym stanie technicznym. Większość parteru zajęta jest przez wielofunkcyjną salę, nad która znajduje się antresola pełniąca funkcje pomocnicze i techniczne. W tylnej części znajduje się zaplecze sanitarne. Budynek wyposażony jest w instalacje: owodociągową, okanalizacji sanitarnej, oenergii elektrycznej (punkty świetlne, gniazda wtykowe), owentylacji grawitacyjnej, oogrzewanie realizowana jest obecniez gminnej sieci ciepłowniczej, Stan elementów konstrukcyjnych - dobry. Stan elementów wykończeniowych budynku- średnio dobry. 5.Zamawiający przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac budowlanych. 6.Przekazanie Obiektu nastąpi w formie protokolarnego przekazania placu budowy. 7.Do obowiązków Wykonawcy należy: odbanie o czystość, oprzestrzeganie przepisów BHP. 8.Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 9.Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (jest to kryterium oceny ofert), w tym na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 10.W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (w szczególności normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne, systemy referencji technicznej, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób iub konkretnego producenta. 10.1.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 10.2.Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić że są one równoważne, Wykonawca musi wykazać, że proponowane zmiany materiałowe są opłacalne dla Zamawiającego. 11.Dodatkowe informacje dla wykonawców: 11.1.Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej obiektów i jego otoczenia w celu zapoznania się ze stanem budynku, warunkami realizacji robót oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi celem uwzględnienia ich w cenie oferty. 11.2.Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 11.3.Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 11.4.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter oferty lub realizację robót. 11.5.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który wynika z dokumentacji technicznej, STWiOR, przedmiarów robót, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 11.6.Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie stanowił załącznik do Umowy, Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy. 11.7.Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy przedłoży tabelę elementów scalonych i kosztorys (opracowany metodą szczegółową jak i uproszczony) wraz z wykazem/zestawieniem i cenami materiałów przewidzianych i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela elementów scalonych oraz kosztorys będą stanowiły załączniki do Umowy. 12.Przedmiot zamówienia został w sposób szczegółowy określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach. Podstawowym elementem na podstawie którego należy przedstawić koszt przebudowy jest projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a przedmiary stanowią wyłącznie materiał pomocniczy i nie mogą być wyłączną podstawą do przygotowania oferty. Wszystkie nieujęte elementy winny być przez Wykonawcę uwzględnione i ujęte w osobnych pozycjach dla danej branży. Elementy robót nie ujęte w kosztorysie przedłożonym Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od dnia zawarcia umowy lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, wiedzy technicznej, Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia i uwzględnić je w kosztorysie. 13.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ( w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia : -wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 1, w tym prac fizycznych - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 14.Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego przetargu, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o prace, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. 15.Obowiązek zatrudnia osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcę, a także podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Dane osób wykonujących te czynności zostaną ujęte w umowie z wykonawcą (w formie załącznika), dotyczy to także pracowników podwykonawców. Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (wykonawca przedstawia zmianę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Szczegółowe uregulowania zawarte są we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45111300-1,
45111220-6,
45111000-8,
45210000-2,
45262320-0,
45320000-6,
45321000-3,
45443000-4,
45410000-4,
45262100-2,
45261210-9,
45421131-1,
45233200-1,
45331000-6,
45331100-7,
45310000-3,
45300000-0,
45330000-9,
45420000-7,
45430000-0,
45442100-8,
45450000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT169184.82 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 197470.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PROSTKI
więcej: przetargi PROSTKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.