To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-10-11
Gdańsk: Usługi hotelarso - restauracyjne
Numer ogłoszenia: 328230 - 2011; data zamieszczenia: 11.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271528 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi hotelarso - restauracyjne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego są usługi hotelarsko-restauracyjne w związku z organizacją konferencji w ramach grantu w regionie Lidera - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. w terminie 26-27 października 2011 r. w zakresie zakwaterowania, wyżywienia uczestników oraz udostępnienia sali konferencyjnej na terenie m. Gdańska. Niezbędne uwarunkowania dotyczące obiektu hotelowego: Zamówienie realizowane w jednym miejscu, Obiekt stanowiący odrębny budynek lub zespół budynków, Położenie na terenie miasta Gdańska w bliskiej odległości od Dworca Głównego PKP, stacja Gdańsk Główny w obrębie ulic: Podwale Grodzkie, Wały Jagiellońskie, Podwale Przedmiejskie, Chmielna, Długie Pobrzeże, Pobrzeże Rybackie, Wałowa Standard hotelu nie mniejszy niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów. Hotel musi być zarejestrowany w Ewidencji Obiektów Hotelarskich. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie uczestnikom konferencji noclegów w dniu 26.10.2011 r. ze śniadaniem w dniu 27.10.2011 r., tj.: a) nocleg w terminie 26.10.2011 r. (w środę) dla nie więcej niż 30 osób, b) w pokojach dwuosobowych lub jednoosobowych/dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania z łazienkami, o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii*** zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, c) max ilość pokojów jednoosobowych/dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania - 3 d) śniadanie wliczone w cenę, e) liczba uczestników, która będzie wiążąca do wyliczenia należności za usługę hotelową zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faxem, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. 2. Zapewnienie sali konferencyjnej, tj.: a) sala konferencyjna dla 150 osób, b) sala konferencyjna udostępniona zamawiającemu w dniu 27.10 br. od godz. 8:00 do godz.16:00, c) sala klimatyzowana, wyciszona, z możliwością odpowiedniego zaciemnienia dla potrzeb prowadzenia prezentacji; wyposażenie sali w sprzęt multimedialny, rzutnik multimedialny, ekran. 3. Zapewnienie wyżywienia podczas konferencji - dla nie więcej niż 150 osób, tj.: - całodzienny serwis kawowy: kawa, herbata, woda mineralna gazowana i niegazowana, ciastka deserowe, - obiad w formie bufetu szwedzkiego - propozycja menu wykonawcy. Na obiad powinien się składać: 1) ciepły bufet z trzech dań np. zupy, dania głównego (ziemniaki i frytki do wyboru, danie mięsne, danie rybne, surówka, warzywa gotowane) i deseru, 2) a także zimnego bufetu w postaci przystawek, trzy rodzaje sałatek, owoce oraz pieczywo. Wykonawca przedłoży min. po dwa warianty z propozycją menu na obiad w formie bufetu szwedzkiego w dniu 27.10.2011 r. Liczba uczestników, która będzie wiążąca do wyliczenia należności za usługę restauracyjną zostanie podana Wykonawcy przez Zamawiającego drogą mailową lub faxem, najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi. Faktura za wykonanie w/w usług winna zawierać jedynie pozycje z niżej wskazanych: - usługa noclegowa, - wynajem sali konferencyjnej/szkoleniowej, - catering..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PT PO KL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATA Sp. z o.o., ul. Kisielewskiego 4, 80-275 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22809,39 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19545,00
Oferta z najniższą ceną: 19545,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35016,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- dostawa wraz z montażem węzła ciepłowniczego do budynku Pomorskiego Urzędu Skarbowego w Gdańsku
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - wyczyszczenie i chemiczne zabezpieczenie mikrobiologiczne elewacji północnej i zachodniej budynku B WETI PG.
- Wykonanie przeglądów serwisowych stacjonarnych monitorów promieniowania
- Przeprowadzenie konkursów przedmiotowych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych województwa pomorskiego w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa noclegowa, usługa gastronomiczno - restauracyjna oraz najem powierzchni na potrzeby organizacji wizyty studyjnej
- Usługa noclegowa z wyżywieniem dla zawodników oraz gości Memoriału Czesława Cybulskiego
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.