Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Grudziądz: Budowa budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 wraz z wykonaniem robót drogowych w obrębie obiektu, przy ul. Hallera w Grudziądzu dla LIDL Polska sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 32827 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, faks (056) 4504934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 wraz z wykonaniem robót drogowych w obrębie obiektu, przy ul. Hallera w Grudziądzu dla LIDL Polska sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, z których każde stanowi odrębną część zamówienia, tj.: Część A zamówienia obejmuje budowę budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 w stanie surowym zamkniętym z elewacją bez prac wykończeniowych wewnątrz obiektu, a w szczególności: wykonanie robót ziemnych dla potrzeb posadowienia budynku (wykopy, zasypanie wykopów), wykonanie fundamentów budynku, wykonanie fundamentu masztu reklamowego, wykonanie żelbetowych ścian oporowych, wykonanie fundamentów z bloczków betonowych, wykonanie izolacji fundamentów, wykonanie izolacji i podkładu betonowego na podłożu gruntowym, wykonanie robót murarskich (ściany zewnętrzne, wewnętrzne, działowe), wykonanie płyt stropowych żelbetowych, wykonanie rdzeni, słupów, podciągów, nadproży, ścian żelbetowych, wykonanie kompletnej konstrukcji dachu, wykonanie kompletnego pokrycia i odwodnienia dachu, montaż stolarki okiennej, drzwiowej i bramy garażowej, wykonanie kompletnej elewacji zewnętrznej budynku wraz z elementami wykończeniowymi. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączonej Dokumentacji projektowej dla części A, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części A, Opisie Budowy 2010 - sklepy spożywcze LIDL oraz Przedmiarze robót dla części A. Część B zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych (parkingi, wjazdy i wyjazdy z pełną relacją skrętów od ul. Kasprowicza na nieruchomość przy ul. Hallera) w obrębie budowanego obiektu, a w szczególności: wykonanie wykopów, formowanie i zagęszczanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie podbudowy betonowej, wykonanie ław betonowych, wykonanie krawężników betonowych, wykonanie obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączonej Dokumentacji projektowej dla części B, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części B, Opisie Budowy 2010 - sklepy spożywcze LIDL oraz Przedmiarze robót dla części B. Zamówienie nie obejmuje (roboty wykona Zamawiający na swój koszt przed przekazaniem terenu budowy Wykonawcy): wycinki drzew z terenu budowy, rozbiórki obiektów budowlanych istniejących na terenie działki objętej inwestycją (działka 2/12, obręb 117), a przeznaczonych do rozbiórki (słupy, linie oświetleniowe, linie kablowe, sieci wodociągowe i kanalizacyjne, garaże blaszane, boksy magazynowe itp.), rozbiórki nawierzchni z betonu, płyt betonowych, i kostki, wywozu gruzu i materiałów z rozbiórki powyżej wyszczególnionych rozebranych obiektów. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji: 1) na zadanie określone w Części A - na okres 5 lat na cały wybudowany obiekt (budynek i roboty drogowe) i na okres 10 lat na konstrukcję dachu, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ); 2) na zadanie określone w Części B - na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 11 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.21.00.00-2, 45.22.00.00-5, 45.26.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: a) na część A: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100); b) na część B: 10 000,00 zł (słowie złotych: dziesięć tysięcy 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień (dotyczy posiadania koncesji, zezwolenia, licencji).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty budowlane o zakresie rzeczowym porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. polegające na budowie budynku handlowego o powierzchni użytkowej, co najmniej 1000 m2; wartość robót powyżej 2 000 000 złotych netto każda. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w Dział VII pkt 1 ppkt 1 SIWZ. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców lub łącznie wszyscy Wykonawcy. Część B: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, trzy roboty drogowe o zakresie rzeczowym porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia, na powierzchni, co najmniej 2000 m2; wartość robót powyżej 200 000 złotych netto każda. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w Dział VII pkt 1 ppkt 1 SIWZ. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunek spełnia przynajmniej jeden z Wykonawców lub łącznie wszyscy Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Dział VII SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków i nie wymaga szczegółowego oświadczenia o dysponowaniu potencjałem technicznym. Część B: W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków i nie wymaga szczegółowego oświadczenia o dysponowaniu potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (określone przepisami ustawy - Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, mającą wykształcenie wyższe oraz posiadającą aktualny wpis na odpowiednią listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Część B: Wykonawca musi dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane (określone przepisami ustawy - Prawo budowlane) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającą aktualny wpis na odpowiednią listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Dział VII SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część A: Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2.000.000 zł. Część B: W powyższym zakresie Zamawiający nie precyzuje żadnych szczegółowych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w Dział VII SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pisemne oświadczenie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wyłącznie w przypadku, gdy Wykonawca zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. 2) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 (dotyczy części A) i/lub załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy części B); 3) Kosztorys ofertowy; 4) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę - o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6) Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A zamówienia obejmuje budowę budynku handlowego o powierzchni 1320,61 m2 w stanie surowym zamkniętym z elewacją bez prac wykończeniowych wewnątrz obiektu, a w szczególności: wykonanie robót ziemnych dla potrzeb posadowienia budynku (wykopy, zasypanie wykopów), wykonanie fundamentów budynku, wykonanie fundamentu masztu reklamowego, wykonanie żelbetowych ścian oporowych, wykonanie fundamentów z bloczków betonowych, wykonanie izolacji fundamentów, wykonanie izolacji i podkładu betonowego na podłożu gruntowym, wykonanie robót murarskich (ściany zewnętrzne, wewnętrzne, działowe), wykonanie płyt stropowych żelbetowych, wykonanie rdzeni, słupów, podciągów, nadproży, ścian żelbetowych, wykonanie kompletnej konstrukcji dachu, wykonanie kompletnego pokrycia i odwodnienia dachu, montaż stolarki okiennej, drzwiowej i bramy garażowej, wykonanie kompletnej elewacji zewnętrznej budynku wraz z elementami wykończeniowymi. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączonej Dokumentacji projektowej dla części A, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części A, Opisie Budowy 2010 - sklepy spożywcze LIDL oraz Przedmiarze robót dla części A. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji na okres 5 lat na cały wybudowany obiekt (budynek i roboty drogowe) i na okres 10 lat na konstrukcję dachu, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.21.00.00-2, 45.22.00.00-5, 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B zamówienia obejmuje wykonanie robót drogowych (parkingi, wjazdy i wyjazdy z pełną relacją skrętów od ul. Kasprowicza na nieruchomość przy ul. Hallera) w obrębie budowanego obiektu, a w szczególności: wykonanie wykopów, formowanie i zagęszczanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy odsączającej, wykonanie podbudowy betonowej, wykonanie ław betonowych, wykonanie krawężników betonowych, wykonanie obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączonej Dokumentacji projektowej dla części B, Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla części B, Opisie Budowy 2010 - sklepy spożywcze LIDL oraz Przedmiarze robót dla części B.Zamówienie nie obejmuje (roboty wykona Zamawiający na swój koszt przed przekazaniem terenu budowy Wykonawcy): wycinki drzew z terenu budowy, rozbiórki obiektów budowlanych istniejących na terenie działki objętej inwestycją (działka 2/12, obręb 117), a przeznaczonych do rozbiórki (słupy, linie oświetleniowe, linie kablowe, sieci wodociągowe i kanalizacyjne, garaże blaszane, boksy magazynowe itp.), rozbiórki nawierzchni z betonu, płyt betonowych, i kostki, wywozu gruzu i materiałów z rozbiórki powyżej wyszczególnionych rozebranych obiektów. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji na okres 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 11 do SIWZ) oraz w karcie gwarancyjnej (wzór - załącznik nr 9 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.31.40-2, 45.21.00.00-2, 45.22.00.00-5, 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap I
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew- 26/2025
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Naprawy i remonty w ramach bieżącego utrzymania dróg gruntowych na terenie Gminy Kobylanka.
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.