eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy sukcesywnenici i szwów chirurgicznych, hemostatyków powierzchniowych i siatek monofilamentowych, nr sprawy ZP/02/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-12

Warszawa: Dostawy sukcesywne: nici i szwów chirurgicznych, hemostatyków powierzchniowych i siatek monofilamentowych, nr sprawy ZP/02/2016
Numer ogłoszenia: 3283 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Grochowski im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. , ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 52 743, faks 22 51 52 789.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grochowski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy - Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sukcesywne: nici i szwów chirurgicznych, hemostatyków powierzchniowych i siatek monofilamentowych, nr sprawy ZP/02/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne: nici i szwów chirurgicznych, hemostatyków powierzchniowych i siatek monofilamentowych w rodzajach i ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-0, 33.14.11.28-3, 33.14.11.27-6, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, oświadczamy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami - deklaracja zgodności - certyfikat CE - wpis - zgłoszenie - powiadomienie do rejestru wyrobów medycznych - Załącznik nr 6 do SIWZ 2. Materiały informacyjne (np. opisy, ulotki, instrukcje) dotyczące przedmiotu zamówienia 3. Próbki - do zadań 1,2,3,4,5,6,9,12. Przy składaniu oferty należy dostarczyć próbki w ilości zabezpieczającej możliwość sprawdzenia jej pod względem oceny technicznej (jakości) - min. 1 saszetkę (sztukę) z każdego rodzaju asortymentu obejmującego poszczególne zadania. Do próbek należy dołączyć instrukcję obsługi w języku polskim. Próbki po dokonaniu oceny technicznej nie podlegają zwrotowi Wykonawcom, chyba, że ich ocena dokonana została bez naruszenia opakowania.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznika nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych załączonych dokumentów 4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 66
  • 2 - Ocena techniczna - 30
  • 3 - Termin dostawy - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: 1) zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie, jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie; 2) wydłużenia terminu realizacji umowy, o której mowa w § 9 niniejszej umowy, z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy na okres nie dłuższy niż 36 miesięcy; 3) zamiany poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania jego produkcji, itp., a czego Wykonawca nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, na tzw. zamiennik, tj. asortymentem równoważny lub biorównoważny, pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w tym również cenę jednostkową netto i brutto (tj. cena jednostkowa netto i brutto nie może być wyższa niż cena jednostkowa netto i brutto asortymentu zaoferowanego w ofercie); 4) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy wynikające ze zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 5) zmiany cenny brutto asortymentu, w przypadku zmiany podatku VAT, tak by stała pozostała cena jednostkowa netto asortymentu, zmiana taka będzie obowiązywała od dnia obowiązywania nowej stawki podatku VAT; 6) zmiany ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, za wyjątkiem przypadku o którym mowa w pkt 5; 7) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.), jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny (przedstawiając dokumenty potwierdzające wszelkie wyliczenia np. umowy z pracownikami), wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia, a zmiana taka jest konieczna do wprowadzenia w związku z nową stawką minimalnego wynagrodzenia - zmiana umowy będzie obowiązywać od dnia obowiązywania nowych przepisów dotyczących minimalnego wynagrodzenia, o ile do tego dnia Wykonawca wykaże, iż zmiana minimalnego wynagrodzenia miała wpływ na koszty realizacji zamówienia; 8) zmiany cen jednostkowych asortymentu netto i brutto w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli Wykonawca wykaże na piśmie i udokumentuje, w sposób wiarygodny i konkretny (przedstawiając dokumenty potwierdzające wszelkie wyliczenia np. umowy z pracownikami), wpływ tej zmiany na koszt wykonania zamówienia, a zmiana taka jest konieczna do wprowadzenia w związku z nowymi zasadami podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmiana umowy będzie obowiązywać od dnia obowiązywania nowych przepisów dotyczących ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile do tego dnia Wykonawca wykaże, iż zmiana minimalnego wynagrodzenia miała wpływ na koszty realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grochowski.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa, Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 204, Pawilon VII.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Prezesa Zarządu, Szpital Grochowski im. dr. med. Rafała Masztaka, Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Grenadierów 51/59, 04-073 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plecionka wchłanialna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecionka wchłanialna - szczegółowy wykaz asortymentu wraz ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.26-0, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monofilament syntetyczny, wchłanialny I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament syntetyczny, wchłanialny I - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Monofilament syntetyczny, niewchłanialny I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament syntetyczny, niewchłanialny I - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Monofilament syntetyczny, niewchłanialny II -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament syntetyczny, niewchłanialny II - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szwy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Monofilament syntetyczny, niewchłanialny III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament syntetyczny, niewchłanialny III - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Hemostatyki powierzchniowe I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyki powierzchniowe I - szczegółowy wykaz asortymentu w wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Hemostatyki powierzchniowe II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hemostatyki powierzchniowe II - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Monofilament syntetyczny, wchłanialny II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament syntetyczny, wchłanialny II - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Siatki monofilamentowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki monofilamentowe - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Trokar balonowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trokar balonowy - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Termin dostawy - 4

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Szwy monofilamentowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy monofilamentowe - szczegółowy wykaz asortymentu wraz z ilościami i rodzajami przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 66
    • 2. Ocena techniczna - 30
    • 3. Termin dostawy - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.