To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Gdańsk: Pełnienie funkcji terenowego kierownika projektu w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
Numer ogłoszenia: 328442 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313544 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji terenowego kierownika projektu w projekcie Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: -Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji: Terenowego kierownika/czki projektu, w projekcie: Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.2., Poddziałanie 7.2.1. -Miejsce realizacji działań projektowych: Lębork, Gdańsk. -Wykonywanie zamówienia będzie odbywać się w czasie i terminie niezbędnym do realizacji zleconych zadań. -Realizacja zadań obejmuje: - Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji projektu i przedłożenie go do akceptacji Koordynatorowi projektu, - Zapewnienie właściwej dystrybucji materiałów dydaktycznych i promocyjnych, - Bieżące terenowe administrowanie projektem, - Efektywna realizacja projektu zgodna z umową o dofinansowanie projektu, - Przygotowanie sprawozdań z powierzonych zadań, - Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z harmonogramem, - Współpraca przy przygotowywaniu części merytorycznej wniosków o płatność, - Odpowiedzialność za dokumentację związaną z realizacją projektu, - Kontrola zakładanych rezultatów w projekcie, - Terenowy nadzór nad wykonawcami w projekcie, - Promocja projektu na terenie realizacji zadań projektowych i w środowisku lokalnym, - Nadzór nad opiekunami/nkami uczestników/czek. - Prowadzenie doraźnej kontroli na zajęciach, - Współpraca z ekspertem/ tką ds. monitoringu, - Ścisła współpraca z koordynatorem/ką projektu oraz kierownikiem terenowym. - Wykonywanie innych poleceń związanych z realizacją projektu koordynatora/ki projektu. -Przewidywany wymiar czasu pracy w miesiącu: 80 godzin. -Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. -Osoba, która będzie wykonywała zadania terenowego kierownika projektu musi posiadać wykształcenie wyższe. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć/przedstawić zamawiającemu dokument osoby, która będzie realizowała zamówienie potwierdzające w/w warunek (kopie dyplomu itp.). Jeżeli Wykonawca nie dostarczy w/w dokumentu, Zamawiający potraktuje to jako uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. Jednocześnie działając na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej z pośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp. -Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. -W przypadku konieczności pokrycia składek płatnika na ubezpieczenie społeczne przez Zamawiającego w ramach niniejszej umowy, Zamawiający będzie miesięcznie odliczał składki od wynagrodzenia przedstawionego przez wykonawcę w ofercie. -W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Wykonawcy. -Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie do 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku za każdy miesiąc wykonanej usługi, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa). Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. Wykonawca dostarczy prawidłowo wystawioną fakturę vat/rachunek po zatwierdzeniu przez zamawiającego protokołu odbioru usługi. Wykonawca informuję, że rozliczenie będzie dokonywane miesięcznie z wykonawcą usługi. -W przypadku realizacji zamówienia przez osoby fizyczne, dana osoba fizyczna zobowiązuje się do składania co miesiąc rachunku według wzoru z załącznika nr A. -W przypadku osób fizycznych dana osoba będzie miała obowiązek wypełniać co miesiąc: -miesięczną kartę pracy załącznik nr B (wypełnia gdy pracuje przy realizacji innych projektów POKL) -protokół odbioru zadania końcowego - załącznik nr D -Przed zawarciem umowy z osobą fizyczną dana osoba wypełni i podpisze: -oświadczenie do celów podatkowych załącznik nr C -oświadczenie o zatrudnieniu przy innych projektach POKL - załącznik nr E -Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA POMORSKI INSTYTUT EDUKACJI
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA POMORSKI INSTYTUT EDUKACJI
- Fundacją Pomorski Instytut Edukacji, ul. Zakosy 20, 80-140 Gdańsk NIP: 583-315-61-25, ul. Zakosy 20, 80-140 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11480,00
Oferta z najniższą ceną: 11480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 112950,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2025 (powt).
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mońkach
- Świadczenie usług w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 na rzecz uprawnionych mieszkańców Miasta Orzesze
- Organizacja i świadczenie usług opiekuńczych z Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025
więcej: Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.