eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieUsługi transportowo-sprzętowe na terenie gminy Drawsko Pomorskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-15

Drawsko Pomorskie: Usługi transportowo-sprzętowe na terenie gminy Drawsko Pomorskie
Numer ogłoszenia: 32844 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drawsko Pomorskie , ul. Gen. W. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 36334-85 do 7, faks 094 363-31-13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowo-sprzętowe na terenie gminy Drawsko Pomorskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowo-sprzętowych na terenie gminy Drawsko Pomorskie 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wynajem wymienionego w pkt. 2 rozdziału I SIWZ zestawu/sprzętu/jednostek transportowych wraz z operatorem/kierowcą do jego obsługi. 3.Szacunkowa wartość wykonanych usług w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy: 1)dla części 1 - kwoty 150.000,00 złotych brutto; 2)dla części 2 - kwoty 6.000,00 złotych brutto; 3)dla części 3 - kwoty 4.000,00 złotych brutto; 4)dla części 4 - kwoty 10.000,00 złotych brutto; 5)dla części 5 - kwoty 20.000,00 złotych brutto; 6)dla części 6 - kwoty 10.000,00 złotych brutto. 4.Kwota może zostać zwiększona w przypadku gdyby wzrosły potrzeby, a Zamawiający przeznaczył na ten cel dodatkowe środki finansowe(zamówienia uzupełniające). 5.Szczegółowy zakres prac zostanie każdorazowo potwierdzony pisemnym lub ustnym, zleceniem Zamawiającego określającym rodzaj i zakres prac, żądany termin ich wykonania. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadzie telefonicznego powiadomienia Wykonawcy przez pracownika Urzędu Miejskiego, który to ustala miejsce i czas podstawienia sprzętu. Czas podstawienia sprzętu nie może przekroczyć 2 godzin. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zadań z zakresu utrzymania dróg sprawnymi technicznie jednostkami transportowymi i sprzętowymi, oznakowanymi i dostosowanymi do wykonania zadań na podstawie obowiązujących przepisów w ilościach wynikających z zawartej umowy. 6.Karty pracy sprzętu i karty drogowe środka transportu winny być każdorazowo (w dniu wykonywania usługi) potwierdzone przez przedstawiciela upoważnionego do potwierdzania czasu pracy/liczby przejechanych kilometrów/itp. w imieniu Zamawiającego (pracownika Ref. Urbanistyki Rozwoju Lokalnego i Gospodarki Nieruchomościami dla części od 1 do 4 i części 6, a dla części nr 5 pracownika Referatu Rolnictwa i Ochrony Środowiska). 7.Wykonawca nie może powierzyć wykonania zobowiązań wynikających z niniejszej umowy innej osobie. 8.Podstawą ustalenia wynagrodzenia będzie rzeczywisty czas pracy sprzętu/środka transportu, potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w kartach pracy sprzętu/karcie drogowej, wynagrodzenie za wykonane usługi płatne będzie na podstawie faktury VAT obejmującej wyszczególnienie usług za miesiąc poprzedni, w tym: liczbę godzin pracy/tonokilometrów/m2, stawkę jednostkową usługi, potwierdzonych przez pracownika Zamawiającego. 9.Ceny jednostkowe określone przez oferenta w ofercie cenowej zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.10.00 - Wynajem samochodów osobowych wraz z kierowcą 63.71.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 22 lutego 2016 r. do godziny 10:00 (decyduje data wpływu środków do zamawiającego) w wysokości: 1) dla zadania nr 1 - 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych 00/100); 2) dla zadania nr 2 - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 3) dla zadania nr 3 - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 4) dla zadania nr 4 - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 5) dla zadania nr 5 - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; 6) dla zadania nr 6 - zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 12 1020 2847 0000 1702 0009 6602 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, pok. nr 108 (parter) czynnej: - od 730 - 14oo - w poniedziałek, wtorek środa, - od 730 - 1500 - w czwartek, - od 730 - 1300 - w piątek. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) dla części 1 minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług transportowo-sprzętowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł; 2) dla części 2 minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług transportowo-sprzętowych o wartości nie mniejszej niż 4.000,00; 3) dla części 3 minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług transportowo-sprzętowych o wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł; 4) dla części 4 minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług transportowo-sprzętowych o wartości nie mniejszej niż 6.000,00 zł; 5) dla części 5 minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług transportowo-sprzętowych o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł; 6) dla części 6 minimum 1 usługę polegającą na świadczeniu usług sprzętowych o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł; W przypadku składania oferty na więcej niż jedną części wartości usług należy zsumować, ale nie ma konieczności sumowania ilości usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia przy czym niezbędne minimum sprzętowe to: Część nr 1 1) samochód ciężarowy wywrotka 10-15 t - 3 szt., 2) spycharko-ładowarka kołowa z napędem 4x4 o pojemności łyżki 1,1 - 1,3 m3 - 2 szt., 3) równiarka drogowa duża długość lemiesza 3,0-4,5 - 1 szt.; 4) walec ogumiony samojezdny - 1 szt., 5) samochód ciężarowy wywrotka o ładowności do 8 t - 1 szt. Część nr 2Spycharka DT 75 KM-1 szt. Część nr 3Ciągnik rolniczy z napędem na 2 osie z broną talerzową typu ciężkiego-1 szt. Część nr 4Sprzęt do mechanicznego usuwania krzewów i pozostałości drzewnych z pobocza drogi z funkcją rozdrabniania wyciętych gałęzi do postaci biomasy (np. AHWI M500 lub równoważne)-1 szt. Część nr 5 Podnośnik koszowy o wysokości roboczej min. 30 m.-1 szt. Część nr 6 Ładowarka o pojemności łyżki powyżej 3,5 m3-1 szt.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach gdy są one wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - czas reakcji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim ul. Gen. W. Sikorskiego 41 78-500 Drawsko Pomorskie pok. 210 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.