eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoUsługi pralnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Kłodzko: Usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 32845 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4161 , ul. Walecznych 59, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 6478100, faks 0-74 647-82-33.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.army.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla służby mundurowej w Jednostce Wojskowej 4161 Kłodzko oraz OSPG Jodła w Dusznikach Zdrój. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: - pranie wodne z wykończeniem, w skład którego wchodzi: krochmalenie, maglowanie oraz częściowe prasowanie ilości około 20 000 kg przedmiotów zaopatrzenia mundurowego ; - pranie wodne bez wykończenia ilości około 14 000 kg przedmiotów zaopatrzenia mundurowego ; - czyszczenie chemiczne ilości około 4 000 kg przedmiotów zaopatrzenia mundurowego ; 3. Zakres zamówienia obejmuje : a)dokonywanie po praniu wstępnej selekcji przedmiotów zaopatrzenia mundurowego na kwalifikujące się do dalszego użytkowania oraz przeznaczone do wybrakowania i pakowanie ich osobno; b)pakowanie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego po praniu i czyszczeniu chemicznym asortymentowo w sposób określony w Załączniku Nr 3 do umowy; c)transport do i z magazynów Zleceniodawcy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego stanowiących przedmiot usługi; d)załadunek i rozładunek przedmiotów zaopatrzenia mundurowego stanowiących przedmiot usługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania Zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocenę spełniania tych warunków zamawiający dokona na podstawie załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (pkt 1), a jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie załączonych do oferty uprawnień. Natomiast w zakresie pkt. 2, 3 i 4 na podstawie złożonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do oferty, wykaz wykonanych usług, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1/wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień na usługi pralnicze, z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz ich wartości, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - (co najmniej trzech usług potwierdzonych referencjami); 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3/zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 4/zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 5/Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA 4161 - kancelaria jawna ul. WALECZNYCH 59 57-300 KŁODZKO..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2009 godzina 09:45, miejsce: JW4161 - kancelaria jawna,ul. WALECZNYCH 59,57-300 KŁODZKO w godzinach od poniedziałku do czwartku od 7.00-10.00 i 12.00 -15.30, w piątek od godz. 7.00-10.00 i 12.00 -13.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.