eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecKONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-12-13

Grójec: KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH.
Numer ogłoszenia: 328461 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3411 , 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 048 6662250, faks 048 6662394.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1orel.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I NAPRAWA SYSTEMÓW ALARMOWYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest wykonanie usługi polegającej na okresowej konserwacji systemów alarmowych oraz naprawie systemów alarmowych w jednostkach będących na zaopatrzeniu logistycznym Zamawiającego tj.: Miejsce wykonywania usługi: 1 część zamówienia: JW. 3411 Grójec w m. Grójec woj. mazowieckie. 2 część zamówienia: JW. 3411 w m. Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie. 3 część zamówienia: JW. 3411 w m. Roskosz, woj. podlaskie. Opis wg kodu: CPV 50312600-0 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji, dla systemu bezpieczeństwa. Elementy urządzeń systemów alarmowych podlegające konserwacji w ww. jednostkach zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ: 1) Zakres konserwacji obejmuje: -sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, w tym również czujek, -sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, -sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, -sprawdzenie stanu akumulatorów i zasilaczy, -sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz puszek połączeniowych, -sprawdzenie stanu połączeń giętkich, -sprawdzenie układów przeciw sabotażowych poszczególnych urządzeń, -sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium na termin związania ofertą. Wadium w wysokości 3000.00zł. (słownie: trzy tysiące złotych) należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść w powyższej kwocie za każdą część zamówienia. Przystępujący do przetargu dokonuje wpłaty pieniężnej wadium albo ustanawia zabezpieczenie jego zapłaty w formie zabezpieczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej. Wadium z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na konserwację oraz naprawę systemów alarmowych, wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w NBP 33 1010 1010 0065 7813 9120 0000, a wadium wnoszone w formie bezgotówkowej należy złożyć u specjalisty ds. zamówień publicznych w JW 3411w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy zgodnie z wymaganiami zawartymi w Ustawie o ochronie informacji niejawnych oraz w Ustawie o ochronie osób i mienia posiadają: -ważną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności (usług) w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, -aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego min. III stopnia, -świadectwa kwalifikacji SEP lub autoryzacje w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA4.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonali lub wykonują, co najmniej dwie usługi o charakterze tożsamym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Jako usługę o charakterze tożsamym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie poza konserwacją i naprawą również modernizację, rozbudowę, projekt i wykonanie systemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy: a) posiadają kancelarię tajną umożliwiającą prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych; b) dysponują Pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa; c) posiadają pracowników z poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE w stosunku do pracowników konserwujących, serwisujących i dokonujących napraw systemów zabezpieczeń technicznych oraz POUFNE w stosunku do pracowników mających wgląd do dokumentacji technicznej i wykonujących dokumentację powykonawczą (podstawa prawna Rozp. MON z dnia 21 czerwca 2007r. w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony jednostek organizacyjnych podległych MON lub przez niego nadzorowanych); d) posiadają stosowne licencje dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięć objętych zamówieniem tj.: licencje I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla personelu wykonującego prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe, licencje II stopnia zabezpieczenia technicznego dla personelu nadzorującego wykonanie tych prac; e) prace konserwacyjne i serwisowe w strefach bezpieczeństwa wykonywane będą przez pracowników, (co najmniej dwóch) posiadających poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy: a) posiadają kancelarię tajną umożliwiającą prowadzenie prac z niejawną dokumentacją dotyczącą systemów alarmowych (ochrony) obiektów wojskowych; b) dysponują Pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Służby Ochrony Państwa; c) posiadają pracowników z poświadczeniami bezpieczeństwa osobowego upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE w stosunku do pracowników konserwujących, serwisujących i dokonujących napraw systemów zabezpieczeń technicznych oraz POUFNE w stosunku do pracowników mających wgląd do dokumentacji technicznej i wykonujących dokumentację powykonawczą (podstawa prawna Rozp. MON z dnia 21 czerwca 2007r. w sprawie szczegółowych zadań pełnomocników ochrony oraz szczególnych wymagań w zakresie ochrony jednostek organizacyjnych podległych MON lub przez niego nadzorowanych); d) posiadają stosowne licencje dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji przedsięwzięć objętych zamówieniem tj.: licencje I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla personelu wykonującego prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe, licencje II stopnia zabezpieczenia technicznego dla personelu nadzorującego wykonanie tych prac; e) prace konserwacyjne i serwisowe w strefach bezpieczeństwa wykonywane będą przez pracowników, (co najmniej dwóch) posiadających poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli POUFNE.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, gdzie minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia OC wynosi 100 000 zł. lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie. W celu obliczenia równowartości kwoty ubezpieczenia, Zamawiający zastosuje średni kurs NBP na dzień upływu terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1orel.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: referent27@wp.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2011 godzina 09:00, miejsce: w budynku nr 8 pokój nr 111 Kancelaria Jawna JW 3411 Grójec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w m. Grójec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w m. Lidzbark Warmiński.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa systemów alarmowych w m. Roskosz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.