To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-27
Ogłoszenie nr 32846 - 2017 z dnia 2017-02-27 r.
Nowa Sól: Roboty w zakresie melioracji wodnych w Nadleśnictwie Nowa Sól
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338928-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Nowa Sól, krajowy numer identyfikacyjny
970040296, ul.
Ciepielowska
9,
67-100
Nowa Sól, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
683872431, faks
683879393, e-mail
NowaSol@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne
Adres profilu: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_nowa_sol/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka państwowa nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty w zakresie melioracji wodnych w Nadleśnictwie Nowa Sól
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie konserwacji melioracji wodnych polegających na: konserwacji, odtworzeniu i regulacji rowów oraz urządzeń melioracyjnych na terenie leśnictwa Przylaski, Niwiska, Mirocin i Solniki w Nadleśnictwie Nowa Sól. Roboty będą polegały w szczególności na: usunięciu karpin, ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp wygrabieniu wykoszonych porostów, odmuleniu mechanicznym cieków, profilowaniu skarp i dna rowów, ręcznym usuwaniu zatorów z drzew i gałęzi, naprawa mnichów i przepustów drogowych. Szczegółowe określenie zakresu i ilości robót zawarte jest w przedmiarze robót. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 9, 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - dotyczy wszystkich części i zadań zamówienia. Załącznik nr 9 - STWiOR zawiera dokładny opis czynności do wykonania usługi, sposób wykonania usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz warunki odbioru, a w załącznikach nr 10 - PRZEDMIAR, opisano w szczególności ich rodzaj, wielkość i zakres. Wielkości poszczególnych czynności są wielkościami szacunkowymi, podanymi po to, aby dać wykonawcom wspólną podstawę dla sporządzenia oferty i późniejszej jej oceny. W związku z powyższym wielkości te nie mogą być traktowane jako ostateczne, a rozliczenie nastąpi w oparciu o rzeczywiste ilości wykonanych usług, potwierdzone w protokole odbioru robót. Prace utrzymaniowe na obiektach winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, tj.: osoby (minimum jedna) posiadające uprawnienia w specjalności wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej o specjalizacji budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych. Prace na ww. obiektach winny być wykonywane pod nadzorem uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uprawniony przedstawiciel Wykonawcy musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie we wskazanym powyżej zakresie oraz musi przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wszelkie wpisy w dzienniku postępu robót winny być dokonywane systematycznie przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Uprawniony przedstawiciel Wykonawcy dokonuje rejestracji w formie wpisów, dotyczących przebiegu robót oraz wszystkich zdarzeń i okoliczności zachodzących w toku ich wykonywania i mających znaczenie przy ocenie technicznej prawidłowości ich wykonania. Roboty budowlane należy prowadzić: - Zgodnie z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego oraz formularzem cenowym. - Zgodnie z przepisami BHP w budownictwie i przepisami ustawy Prawo budowlane.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45246000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT200465.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 246572,93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Jana Matejki 29 w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór autorski na termomodernizację oraz przyłącza gazowego budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 przy ul. 22 Lipca nr 5 w Kożuchowie
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby SOR w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa serwerów, systemów operacyjnych, systemu zapewniającego tworzenie kopii zapasowych i replikację wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.