Ogłoszenie z dnia 2015-12-03
Olsztyn: Oczyszczenie urządzeń odwadniających z zanieczyszczeń w ciągu dróg krajowych nr S7, 7 oraz dróg dojazdowych - w ramach zamówienia uzupełniającego
Numer ogłoszenia: 328514 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (89) 52128 01, faks (89) 527 35 36, 5272307.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczenie urządzeń odwadniających z zanieczyszczeń w ciągu dróg krajowych nr S7, 7 oraz dróg dojazdowych - w ramach zamówienia uzupełniającego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Oczyszczenie urządzeń odwadniających z zanieczyszczeń w ciągu dróg krajowych nr S7, 7 oraz dróg dojazdowych - w ramach zamówienia uzupełniającego 45 11 21 00 - 6; 45 23 31 41 - 9; 90 11 13 00 - 1.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Oczyszczenie urządzeń odwadniających z zanieczyszczeń w ciągu dróg krajowych nr S7, 7 oraz dróg dojazdowych - w ramach zamówienia uzupełniającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER S.C. KRZYSZTOF GAWECKI & ARTUR RAGIN
- PARTNER s.c Krzysztof Gawecki & Artur Ragin,, ul. Lidzbarska 10, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 198960,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 223744,80
Oferta z najniższą ceną: 223744,80 / Oferta z najwyższą ceną: 223744,80
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Procedura analogiczna do przewidzianej dla zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zamówienie zostanie udzielone wykonawcy umowy podstawowej tj. PARTNER S.C., K. Gawecki & A. Ragin, 82-300 Elbląg, ul. Lidzbarska 10 . Przesłanki zastosowania powyższej procedury: 1) nie minął okres 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, (data podpisania umowy podstawowej 16.11.2015 roku), 2) nie stanowi więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, (stanowi 49,32 % wartości zam. podstawowego), 3) podlega powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia (usługi i roboty znajdują się w kosztorysie ofertowym do zmówienia podstawowego), 4) zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, 5) zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych- Nr 278492-2015 z dnia 20.10.2015r.), 6) zgodne jest z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
- Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Olsztynie według standardów FSC oraz 3 - letni nadzór nad certyfikatem w czasie trwania umowy II.
- Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami z kostki polbruk przy budynku Centrum Biologii.
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie chodników w sezonie 2025/2026 w części wschodniej miasta Rzeszowa
- "Przebudowa drogi polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów oraz przejść dla pieszych w ciągu ulic Sapiehy, Zamkowa w miejscowości Oleszyce - dz. nr 881/2, 883/1w km 0+029 - 1+394".
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Olszewo-Borki
- Utrwalenie nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Smardzewice na ulicach: Diamentowa, Kwarcowa, Koralowa, Kryształowa, Perłowa, Rubinowa, Szafirowa, Szmaragdowa, Turkusowa, Wschodnia, Złota
- Remont drogi powiatowej nr 1040 S na odc. Małusy - Kobyłczyce w km 9+460 - 10+005, gmina Mstów.
- Remont drogi powiatowej nr 1043 S na odc. Brzyszów - Kusięta w km 0+100 - 1+600, gmina Mstów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.