Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Warszawa: konserwacja instalacji technicznych stanowiących wyposażenie obiektu Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii.
Numer ogłoszenia: 328566 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja instalacji technicznych stanowiących wyposażenie obiektu Centrum Sportowo-Rekreacyjnego UW przy ul. Banacha 2a w Warszawie, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Zakres zamówienia objętego przetargiem (jest podzielony) obejmuje 5 części: CZĘŚĆ I Usługa konserwacji Systemu SAP, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, CZĘŚĆ II Usługa konserwacji instalacji elektrycznych, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, CZĘŚĆ III Usługa konserwacji instalacji ogrzewania gazowego, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, CZĘŚĆ IV Usługa konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody oraz wod-kan, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii, CZĘŚĆ V Usługa konserwacji instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej, wraz z gotowością do usunięcia skutków awarii,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające będą dotyczyły zakresu zamówienia określonego w dokumentacji
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej CZĘŚĆ I 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługi polegające na wykonaniu usług konserwacji systemu SAP o rocznej wartości umowy co najmniej 4.000,00zł brutto każda CZĘŚĆ II 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługi polegające na wykonaniu usług konserwacji instalacji elektrycznych o rocznej wartości umowy co najmniej 20 000,00 zł brutto każda CZĘŚĆ III 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługi polegające na wykonaniu usług konserwacji instalacji ogrzewania gazowego o rocznej wartości umowy co najmniej 10 000,00 zł brutto każda CZĘŚĆ IV 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługi polegające na wykonaniu usług konserwacji instalacji centralnego ogrzewania, zimnej i ciepłej wody oraz wod-kan, o rocznej wartości umowy co najmniej 10 000,00 zł brutto każda CZĘŚĆ V 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługi polegające na wykonaniu usług konserwacji instalacji wentylacyjnej mechanicznej o rocznej wartości umowy co najmniej 15 000,00 zł brutto każda
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialne za wykonywanie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Część II: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi - minimum dwóch pracowników, w tym -minimum jeden pracownik posiadający -uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie, sieci i instalacji elektrycznych, - świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru o napięciu do 1 kV + pomiary ochronne do 1 kV, -minimum jeden pracownik posiadający świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji o napięciu do 1 kV plus pomiary ochronne do 1 kV. Część III: Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi - minimum dwóch pracowników, w tym -minimum jeden pracownik posiadający -uprawnienia budowlane odpowiednie do przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjne w zakresie instalacji i sieci gazowych, -świadectwo kwalifikacyjne Stowarzyszenia Polskich Energetyków, uprawniające do zajmowania się dozorem urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, -minimum jeden monter posiadający świadectwo kwalifikacyjne, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci gazowych o ciśnieniu min. 5 kPa, Część IV Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę posiadającą: -minimum jeden pracownik posiadający - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych. Część V Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę posiadającą - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjno-instalacyjnej w zakresie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
zezwolenia Państwowego Inspektoratu Bezpieczeństwa Jądrowego i Ochrony Radiologicznej lub Państwowej Agencji Atomistyki na wykonywanie działalności, polegającej na obrocie, instalowaniu, konserwacji, demontażu i utylizacji oraz obsłudze izotopowych czujek dymu, dotyczy wyłącznie Wykonawców składających ofertę na część I
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Dział Zamówień Publicznych
Krakowskie Przedmieście 26/28,
00-927 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa pok. 32.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Świadczenie usług przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Racibórz.
- Wykonanie przeglądów stanu technicznego instalacji oraz urządzeń zainstalowanych w budynkach i obiektach budowlanych administrowanych przez Rejony i Oddział GDDKiA w Rzeszowie z podziałem na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.