eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekZagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Olsztynek: Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki
Numer ogłoszenia: 328624 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka , ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla wykonania zadnia pn.: Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki. 2) Zakres prac obejmuje: a) Opracowanie projektu budowlanego w zakresie opisanym w SIWZ i wyjaśnieniach do SIWZ; b) Opracowanie w formie elektronicznej koncepcji zagospodarowania terenu przyzamcza w elementy wskazane przez Zamawiającego, c) Wykonanie prac budowlanych w zakresie opisanym w SIWZ i wyjaśnieniach do SIWZ; 3) W zakres przedmiotu umowy wchodzą: a) Opracowanie dokumentacji projektowej, na którą będą się składać: - Projekt budowlany - 5 egzemplarzy, (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze; - Przedmiary robót - 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Kosztorys inwestorski- 2 egzemplarze; (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej); - Plan BIOZ - 2 egzemplarze; - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień oraz uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę. - wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do celów projektowych. b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu budowlano - wykonawczego i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Przewidywany zakres robót obejmuje: - urządzenie komunikacji na terenie przyzamcza: wjazdy i wyjazdy, ciągi pieszo - jezdne, parkingi; - zagospodarowanie skarpy północnej przy zamku neogotyckim w tym rozbiórka konstrukcji żelbetonowej nieczynnego amfiteatru; - budowa placu wielofunkcyjnego w tym: scena dla małych form teatralnych, scatepark, plac zabaw dla dzieci, siłownia zewnętrzna, boiska do piłki plażowej, wodopój czterostanowiskowy, - budowa szaletu miejskiego, - monitoring - kompatybilny z systemem monitoringu miejskiego ; możliwość obserwacji również nocą; - urządzenie terenów zieleni wraz z oświetleniem terenu z uwzględnieniem podświetlenia murów miasta w obrębie zabudowanym; - przebudowa rowu J - F między ulicami Ostródzką, a Beringa oraz instalacji wodnej w obrębie zadania. 5) Do obowiązków wykonawcy należy również: a) zapewnienie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót budowlanych, b) zapewnienie nadzoru archeologicznego, c) wykonanie tablicy informującej o dofinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, d) przeprowadzenie badań archeologicznych zgodnie z pismem Wojewódzkiego Konserwatora zabytków w Olsztynie znak IZNR.5142.527.2012.wp, e) zorganizowanie spotkań z mieszkańcami (konsultacje społeczne), f) zorganizowanie spotkań z Radą Miejską i Młodzieżową Rada Miejską, g) przeniesienie na Zamawiającego wszelkich uprawnień z tytułu praw autorskich i pokrewnych do wykonanego projektu budowlanego. h) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. 6) Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, ekspertyz, warunków technicznych, programów prac archeologicznych oraz map do celów projektowych jak również wszelkich innych dokumentów, które okażą się niezbędne dla realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem oraz wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego. 7) Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe i zgodne z wytycznymi Zamawiającego zrealizowanie całości inwestycji od wykonania projektu do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. 8) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 10 do SIWZ. 9) Koncepcja stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ stanowi jedynie prezentację pomysłu Zamawiającego zamieszczoną pomocniczo w celu ułatwiającym wycenę. Wykonawca nie musi ściśle utrzymywać układ obiektów wskazany w powyższej koncepcji. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zaprezentuje swój autorski pomysł, który może odbiegać od koncepcji Zamawiającego. 10) Okres gwarancji 5 lat..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał: - jeden projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę obejmujący zagospodarowanie terenów użyteczności publicznej, - jeden projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę obejmujący zagospodarowanie terenów użyteczności publicznej znajdujących się na obszarze wpisanym do rejestru zabytków. Należy wykazać dwa oddzielne projekty. Nie dopuszcza się łączenia projektów. b) Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał: - jedną robotę polegającą na budowie wspólnie: placu zabaw oraz skateparku o wartości łącznej nie mniejszej niż 350 000,00 zł brutto, - dwie roboty polegające na budowie ciągów pieszo - jezdnych lub ścieżek rowerowych z kostki betonowej. Wartość każdej z wykazanych robót nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto - jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie sieci oświetlenia ulicznego lub oświetlenia parkowego wraz z montażem latarni oświetlenia ulicznego lub oświetlenia parkowego wraz z przyłączami; - po jednej robocie budowlanej polegającej na: budowie przyłączy wodociągowych, przyłączy kanalizacji sanitarnej. - jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub przebudowie kanalizacji burzowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony również wówczas, gdy jedna z prac będzie obejmowała kilka ww. zakresów. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz - w przypadku robót budowlanych - Wykazu wykonanych robót budowlanych załącznik nr 3 oraz z dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj. poświadczeń lub innych dokumentów - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. - w przypadku usług projektowych - Wykazu zrealizowanych usług załącznik nr 4 oraz dowodów potwierdzających czy usługi zostały wykonane należycie; tj. poświadczeń lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług lub robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia ww. warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje lub w celu wykonania przedmiotu zamówienia będzie dysponował następującymi osobami: Projektanci: - minimum jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą wykształcenie wyższe; osoba będzie pełniła funkcję głównego projektanta. Wykazana osoba powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu funkcji projektanta przy co najmniej dwóch projektach obejmujących zagospodarowanie terenów użyteczności publicznej znajdujących się na obszarach wpisanych do rejestru zabytków. - minimum jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności drogowej, - minimum jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - minimum jedną osobą uprawnioną do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Kierownicy: - minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadającą wykształcenie wyższe oraz spełniać wymagania określone w § 24 ust 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z dnia 11 sierpnia 2011 r Nr.165 poz. 987). Osoba będzie pełnić funkcję kierownika budowy. - minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; - minimum jedną osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; Osoba odpowiedzialna za badania archeologiczne: - minimum jedną osobą, która odpowiedzialna będzie prowadzenie i nadzorowanie badań archeologicznych. Osoba powinna spełniać wymagania określone w § 26 ust 1 rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z dnia 11 sierpnia 2011 r Nr.165 poz. 987). W przypadku uprawnień dla osób dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, z zastrzeżeniem przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010, Nr 243, poz. 1623 tekst jednolity) oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia załącznik nr 5 oraz Oświadczenia o uprawnieniach stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udowodnić, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunku udziału w postępowaniu na postawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, oraz informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie musi zostać złożone w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia innego podmiotu zobowiązanie to musi bezwzględnie zawierać zapis dotyczący sposobu uczestnictwa tego podmiotu przy realizacji zamówienia. 3) W przypadku, gdy pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty tych podmiotów zostaną podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez inne osoby niż reprezentujące podmioty na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia pełnomocnictw dla osób podpisujących zobowiązanie / dokumenty lub potwierdzających dokumenty. (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Olsztynku, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, sekretariat (pokój nr 11).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.