eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Remont mieszkania w budynku Kąpie 24

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Szubin: Remont mieszkania w budynku Kąpie 24
Numer ogłoszenia: 328658 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szubin , ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910310, 3910324, faks 052 3910337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mieszkania w budynku Kąpie 24.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lokalu mieszkalnego znajdującego się na parterze budynku położonego w m. Kąpie 24, 89-210 Łabiszyn. Powierzchnia użytkowa mieszkania wynosi 87,63m2. Zakres robót obejmuje: - demontaż podłóg drewnianych w pokojach, kuchni i korytarzu, wykonanie posadzki betonowej wraz z izolacją, montaż paneli podłogowych, okładzin z płytek ceramicznych, - demontaż istniejących okładzin ściennych (oprócz łazienki) oraz pawlaczy, naprawa tynków, wykonanie gładzi na ścianach i sufitach, malowanie farbami akrylowymi, wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych w kuchni do wysokości 1,5m, - zmiana układu pomieszczeń - wykonanie ścianek działowych w systemie suchej zabudowy, wykonanie lub zamurowanie otworów drzwiowych, - wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne i wewnętrzne), - wymiana przyborów sanitarnych w łazience, przeróbka podejść do ustępu, - wymiana kotła c.o. (kocioł zgazowujący drewno), montaż dodatkowych grzejników płytowych w korytarzu i łazience, - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej (przewody i osprzęt) wraz z zabudową tablicy rozdzielczej, - wykonanie wejścia do piwnicy z zewnątrz budynku (powiększenie otworu na drzwi, wykonie schodów betonowych z zadaszeniem konstrukcji drewnianej), 2) Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. 3) Miejsce wykonywania robót: Kąpie 24, 89-210 Łabiszyn, dz. nr 3242/1 obr. ewidencyjny Obórznia, Powiat Żnin, Województwo Kujawsko-Pomorskie. Mieszkanie przeznaczone do remontu jest pustostanem. 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym tzn. o takich samych lub wyższych parametrach technicznych. 5) Zamawiający dopuszcza powierzenie do wykonania część zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3) W przypadku nie złożenia przez Wykonawców któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożenia dokumentów zawierających błędy, Zamawiający, zgodnie z art.26 ust. 3 ustawy wzywa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy (wg zał. nr 1 do SIWZ), b) szczegółowy kosztorys ofertowy (wg zał. nr 3 do SIWZ- przedmiaru robót), c) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykonawca musi dostarczyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływwem terminu składania ofert], - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy [na formularzu ofertowym]; d) w celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi dostarczyć: - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek uznaje się za spełniony po udokumentowaniu przez oferenta zrealizowania w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej roboty budowlanej związanej z remontem lub budową budynku o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - wg załącznika 2 do SIWZ; e) w celu potwierdzenia warunków znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi dostarczyć: - sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli oferent przedstawi dokumenty potwierdzające obroty firmy za ostatni rok obrotowy nie mniejsze niż 400.000,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Szubin Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin budynek A - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.