Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Siedlce: Zamówienie uzupełniające w zakresie dostawy, instalacji, konfiguracji i wdrożenia serwerów, macierzy, systemu backupu, terminali z osprzetem oraz oprogramowania dla serwerów i do zarzadzania całą infrastrukturą, w ramach realizacji zadania pn.: e-Platforma medyczna dla mieszkańców subregionu siedleckiego
Numer ogłoszenia: 328675 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 26, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 64 03 299, faks 25 64 03 263.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w zakresie dostawy, instalacji, konfiguracji i wdrożenia serwerów, macierzy, systemu backupu, terminali z osprzetem oraz oprogramowania dla serwerów i do zarzadzania całą infrastrukturą, w ramach realizacji zadania pn.: e-Platforma medyczna dla mieszkańców subregionu siedleckiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest dostawa sprzętu i licencji oraz wykonanie usługi instalacji u Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.21.40.00 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego 48.42.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 48.78.00.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Poland S.A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 358000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 431730,00
Oferta z najniższą ceną: 431730,00 / Oferta z najwyższą ceną: 431730,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6, art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie celowości zakupu: Uzupełnienie brakujących elementów infrastruktury umożliwiających wpięcie komputerów do domeny (drobnego sprzętu, licencji), zakup licencji grupowych na pakiet biurowy MS Office 2010 Standard w związku z koniecznością ujednolicenia wersji tego pakietu, uzupełnienia braków wynikających z bieżących potrzeb oraz pełnego wykorzystania możliwości intranetowego portalu wielofunkcyjnego. Zamówienie uzupełniające nie przekracza 20% wartości zamówienia podstawowego dla dostaw i 50% dla usług. Zamówienia uzupełniajace i dodatkowe zostały przewidzine w zamówieniu podstawowym. Podstawa prawna: art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Dostawa cewki do biopsji piersi do rezonansu magnetycznego Magnetom VIDA
- Dostawa elementu manekina ALS w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy".
- Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Komorniki
- Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Dobra edukacja w Gminie Miastko."
- Zakup urządzeń NAS
- DOSTAWA ŚRODOWISKA HSM WRAZ Z INTEGRACJĄ Z PKI ZAMAWIAJĄCEGO I WSPARCIEM NA OKRES 12 MIESIĘCY
więcej: Czytniki kart inteligentnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.