Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-10-21
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.zus.plOgłoszenie nr 328716 - 2016 z dnia 2016-10-21 r.
Słupsk: Roboty budowlane na:
CZĘŚĆ I - Budowę systemu kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Słupsku
CZĘŚĆ II - Budowę systemu telewizji dozorowej w obiektach ZUS w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny
1775600324, ul.
Plac Zwycięstwa
8,
76200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 8419406, 8419125, e-mail
, faks
598 419 406.
Adres strony internetowej (URL): www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja ubezpieczenia społecznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zus.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na:
CZĘŚĆ I - Budowę systemu kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Słupsku
CZĘŚĆ II - Budowę systemu telewizji dozorowej w obiektach ZUS w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku
Numer referencyjny: 370000/271/4/2016 - ADG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: CZĘŚĆ I - Budowa systemu kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Słupsku, 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, segmenty od I do V. 1) Lokalizacja: ZUS Oddział w Słupsku,76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 - segmenty od I do V. 2) Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z budową Systemu Kontroli Dostępu w oparciu o 6 kontrolerów dostępu, w którym transmisja danych z nadzorującym oprogramowaniem, zainstalowanym na stacji roboczej, odbywa się za pośrednictwem istniejącej sieci strukturalnej po protokole Ethernet. Ponadto zadanie obejmuje wykonanie systemu rejestracji czasu pracy opartego o 3 przejścia znajdujące się na obiekcie, zintegrowane z nowym systemem kontroli dostępu. 3) Zakres robót: budowa okablowania systemu, montaż elementów systemu, zabezpieczenie przepustów przez ściany i stropy pod kątem ochrony p.poż., uruchomienie komunikacji z kontrolerami i czytnikami, wdrożenie oprogramowania do obsługi systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy, szkolenie w zakresie obsługi systemu. CZĘŚĆ II - Budowa systemu telewizji dozorowej w obiektach ZUS w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku" 1) Lokalizacje: a) Inspektorat ZUS w Bytowie, 77-100 Bytów, ul. Kościuszki 16, b) Inspektorat ZUS w Chojnicach, 89-620 Chojnice, ul. Łużycka 20, c) Inspektorat ZUS w Człuchowie, 77-300 Człuchów, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a, d) Inspektorat ZUS w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. B. Krzywoustego 15, e) Biuro Terenowe ZUS w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Królowej Jadwigi 13 2) Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z budową Systemu Telewizji Dozorowej na ww. obiektach w oparciu o system monitoringu IP, w którym transmisja sygnałów wizyjnych i innych danych odbywa się z wykorzystaniem łączy teleinformatycznych oraz sieci komputerowych, bazujących na protokole sieciowym IP. Zadanie obejmuje montaż i uruchomienie kamer wizyjnych zlokalizowanych na zewnątrz i wewnątrz budynku, umożliwiających obserwację i rejestrację zdarzeń na obiektach. 3) Zakres robót: budowa okablowania systemu, montaż kamer wizyjnych oraz pozostałych urządzeń, zabezpieczenie przepustów przez ściany i stropy pod kątem ochrony p.poż., uruchomienie transmisji wizji, uruchomienie linii transmisji danych, szkolenie w zakresie obsługi systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CZĘŚCI I i CZĘŚCI II zawarty został w projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
II.5) Główny kod CPV: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu
Dodatkowe kody CPV:45314300-4, 45315600-4, 51900000-1, 32333000-6, 32333200-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia w CZĘŚCI I i CZĘŚCI II do 30.12.2016r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli:
a)w CZĘŚCI I Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu lub modernizacji systemu kontroli dostępu, robota o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto
b)w CZĘŚCI II Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu lub modernizacji systemu telewizji dozorowej, robota o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto,
W przypadku, gdy wartość robót budowlanych jest wyrażona w walucie innej niż złoty (PLN), przeliczenie wartości na PLN nastąpi według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, a jeżeli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty - według ostatniego średniego kursu NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
c)w CZĘŚCI I Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą:
- zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, / licencję upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 3 ust. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2016, poz. 1432 j.t),
- świadectwa kwalifikacyjne typu E i D - w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym - urządzenia, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.) lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d)w CZĘŚCI II, Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobę posiadającą:
- zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, / licencję upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 3 ust. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2016, poz. 1432 j.t),
- świadectwa kwalifikacyjne typu E i D - w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym - urządzenia, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.) lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w CZĘŚCI I wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą
na wykonaniu lub modernizacji systemu kontroli dostępu, robota o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
2)w CZĘŚCI II wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu lub modernizacji systemu telewizji dozorowej, robota o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zgodnie z § 2 ust. 4 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), dowodami, o których mowa w pkt 2.1.1. i pkt 2.1.2. są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazach, o których mowa w pkt 2.1.1. i pkt 2.1.2. zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, czy roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
3)w CZĘŚCI I Wykaz osób, które skieruje do realizacji zamówienia osoby z co najmniej 1 osobą posiadającą:
- zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, / licencję upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 3 ust. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2016, poz. 1432 j.t),
- świadectwa kwalifikacyjne typu E i D - w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym - urządzenia, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.) lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
4) w CZĘŚCI I Wykaz osób, które skieruje do realizacji zamówienia osoby z co najmniej 1 osobą posiadającą:
- zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego wydane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, / licencję upoważniające do wykonywania czynności określonych w art. 3 ust. 2 i art. 29 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 2016, poz. 1432 j.t),
- świadectwa kwalifikacyjne typu E i D - w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno - pomiarowym - urządzenia, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.) lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub elektrycznych i elektroenergetycznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) Ogłoszenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3) Ogłoszenia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 5.Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, winien przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokument, wskazany w pkt 3. Rozdziału VI SIWZ, a także dokumenty, o których mowa w pkt 3 ppkt 1. 6. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 ustawy Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo, określające zakres umocowania pełnomocnika. W ofercie należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego notarialnie potwierdzoną kopię. 6. Wykonawca zobowiązany jest załączyć odrębne kosztorysy na każdą z części, które będą miały wyłącznie charakter informacyjny (pomocniczy) i nie będą oceniane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium:
1) w Części I w wysokości 2.000,00 zł,
2) w Części II w wysokości 2.000,00 zł.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena oferty brutto | 60 |
okres gwarancji | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: a)siłą wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową b)warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c)niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w Dokumentacji lub innymi nieprzewidzianymi, uzasadnionymi okolicznościami, d)przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e)koniecznością wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji 2)w przypadku zaniechania produkcji poszczególnych elementów przedmiotu umowy skutkujących niemożliwością świadczenia, w terminie określonym w umowie, 3)w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie określonym w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione, 4)zmiany podwykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/11/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Budowa systemu kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Słupsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ I - Budowa systemu kontroli dostępu w Oddziale ZUS w Słupsku,
76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8, segmenty od I do V.
1) Lokalizacja: ZUS Oddział w Słupsku,76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 - segmenty od I do V.
2) Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z budową Systemu Kontroli Dostępu w oparciu o 6 kontrolerów dostępu, w którym transmisja danych z nadzorującym oprogramowaniem, zainstalowanym na stacji roboczej, odbywa się za pośrednictwem istniejącej sieci strukturalnej po protokole Ethernet. Ponadto zadanie obejmuje wykonanie systemu rejestracji czasu pracy opartego o 3 przejścia znajdujące się na obiekcie, zintegrowane z nowym systemem kontroli dostępu.
3) Zakres robót: budowa okablowania systemu, montaż elementów systemu, zabezpieczenie przepustów przez ściany i stropy pod kątem ochrony p.poż., uruchomienie komunikacji z kontrolerami i czytnikami, wdrożenie oprogramowania do obsługi systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy, szkolenie w zakresie obsługi systemu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CZĘŚCI I zawarty został w projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42961100-1, 45314300-4,
45315600-4,
51900000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Budowa systemu telewizji dozorowej w obiektach ZUS w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CZĘŚĆ II - Budowa systemu telewizji dozorowej w obiektach ZUS w Bytowie, Chojnicach, Człuchowie, Lęborku i Miastku"
1) Lokalizacje:
a)Inspektorat ZUS w Bytowie, 77-100 Bytów, ul. Kościuszki 16,
b)Inspektorat ZUS w Chojnicach, 89-620 Chojnice, ul. Łużycka 20,
c)Inspektorat ZUS w Człuchowie, 77-300 Człuchów, ul. Jerzego z Dąbrowy 3a,
d)Inspektorat ZUS w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. B. Krzywoustego 15,
e)Biuro Terenowe ZUS w Miastku, 77-200 Miastko, ul. Królowej Jadwigi 13
2) Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z budową Systemu Telewizji Dozorowej na ww. obiektach w oparciu o system monitoringu IP, w którym transmisja sygnałów wizyjnych i innych danych odbywa się z wykorzystaniem łączy teleinformatycznych oraz sieci komputerowych, bazujących na protokole sieciowym IP. Zadanie obejmuje montaż i uruchomienie kamer wizyjnych zlokalizowanych na zewnątrz i wewnątrz budynku, umożliwiających obserwację i rejestrację zdarzeń na obiektach.
3) Zakres robót: budowa okablowania systemu, montaż kamer wizyjnych oraz pozostałych urządzeń, zabezpieczenie przepustów przez ściany i stropy pod kątem ochrony p.poż., uruchomienie transmisji wizji, uruchomienie linii transmisji danych, szkolenie
w zakresie obsługi systemu.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CZĘŚCI II zawarty został w projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32333000-6, 32333200-8,
45314300-4,
45315600-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60 |
Okres gwarancji | 40 |
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
- Dostawa osprzętu do urządzeń medycznych
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wraz z montażem instalacji systemu kontroli dostępu KD wraz z integracją systemów teletechnicznych w budynku Białostockich Prokuratur Rejonowych ul. Adama Mickiewicza 103 - etap II i III
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
więcej: System kontroli dostępu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.