Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Warszawa: wykonanie remontu:
zadanie 1- pomieszczeń dla potrzeb archiwum w budynku A p. VII ,
zadanie 2- pomieszczeń technicznych w piwnicy,
zadanie 3- korytarza w części administracyjnej
w CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78
Numer ogłoszenia: 328784 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Koszykowa 78, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4291091, faks 022 6214364.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu: zadanie 1- pomieszczeń dla potrzeb archiwum w budynku A p. VII , zadanie 2- pomieszczeń technicznych w piwnicy, zadanie 3- korytarza w części administracyjnej w CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych: Zadanie 1 -pomieszczeń dla potrzeb archiwum w budynku A p. VII , Zadanie 2 -pomieszczeń technicznych w piwnicy, Zadanie 3 -korytarza w części administracyjnej w CWPL CePeLek SP ZOZ, Warszawa, ul. Koszykowa 78 Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót .(zał. nr 7,8,9) Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie służby zdrowia. Wymagana jest wizja lokalna w miejscach planowanych robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie 1 - 2 000,00 zł. (słownie: dwa tysiące zł. ) zadanie 2 - 600,00 zł. (słownie: sześćset zł. ) zadanie 3 - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł. ) wniesione w jednej lub kilku formach określonej w art. 45 ust 6 pzp. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca wniesie wadium przetargowe w wysokości określonej w pkt. XII SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87,poz.605 z późn.zm. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda złożenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych remontowych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości wykonanych robót co najmniej 100 000 zł. brutto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Wykaz osób nadzorujących, przewidzianych do zatrudnienia przy realizacji robót. Do wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 6. Wypełniony druk oferty zgodny w treści z załączonym wzorem . 7. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót , zgodny z warunkami technicznymi, z podaniem podstawy ceny jednostkowej. 8. Wymagany 3 letni okres gwarancji (zapis w formularzu ofertowym). 9. Dowód wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 r Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie 59 1130 1017 0200 0000 0013 7182 Dowód wpłaty wadium można załączyć do oferty lub wnieść je oddzielnie. Forma wniesienia wadium inna niż pieniężna powinna być wnoszona w oryginale, właściwie podpisana, jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych. Powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty na rzecz Zamawiającego zgodnie z art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 10.Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a wymagane oświadczenia wskazane w rozdziale IX pkt.1,2,3 powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. 11`.Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stosują się do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006 r. § 2 Dz .U.z 2006 r. Nr 87,poz.605 z późn. zm. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w języku polskim, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cepelek.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego w pokoju nr11 w godzinach pracy 7:30 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego w kancelarii pokój nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Surowe
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- "Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Słupia - Etap IV"
- Wykonanie prac remontowych w obiekcie OKRL Gdańsk
- Odbudowa z przebudową zabytkowego dworu w Nowych Iganiach wraz ze zmianą jego sposobu użytkowania i zagospodarowania terenu
- "Rewitalizacja centrum Zawichostu"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.