Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-13
Rybnik: dostawy materiałów do zespoleń kostnych (zamówienie: LAS-1460-PN/73-2014)
Numer ogłoszenia: 32878 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, faks 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy materiałów do zespoleń kostnych (zamówienie: LAS-1460-PN/73-2014).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy materiałów do zespoleń kostnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Zamówienie podzielone jest na 19 pakietów (części). Szczegółową specyfikację dostaw zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Umowy zostaną zawarte bezpośrednio po zakończeniu postępowania na okres 6 miesięcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: oprócz formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 1.1, do oferty należy ponadto dołączyć - jako załącznik nr 1.2: - Oświadczenie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.2 do specyfikacji), że wykonawca jest w posiadaniu dopuszczeń do obrotu i do używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - dla wszystkich zaoferowanych produktów (dotyczy także instrumentarium udostępnianego zgodnie z umową) oraz jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień). Oświadczenie powyższe może być łączne, jeśli wykonawca składa ofertę na kilka pakietów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W związku z tym w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest złożenie jednego wspólnego oświadczenia wymienionego w punkcie III.3.1 - 3.5 i III.4.1 - wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1). W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia wymienione w punkcie III.4.2 wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 3.1) i odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
określono we wzorach umowy stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2015 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:15-14:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 24,00 zł (nie obejmuje kosztów przesłania).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań kości ramiennej w części bliższej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań kości ramiennej w części bliższej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań kości ramiennej w części dalszej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań kości ramiennej w części dalszej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części dalszej kości promieniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części dalszej kości promieniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części dalszej kości piszczelowej od strony przedniobocznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części dalszej kości piszczelowej od strony przedniobocznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części dalszej kości piszczelowej od strony przyśrodkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części dalszej kości piszczelowej od strony przyśrodkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: : Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części bliższej kości piszczelowej od strony bocznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części bliższej kości piszczelowej od strony bocznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części bliższej kości piszczelowej od strony przyśrodkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyta blokująco-kompresyjna do leczenia złamań części bliższej kości piszczelowej od strony przyśrodkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Gwoździe kaniulowane udowe odkolanowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe kaniulowane udowe odkolanowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw do szycia łąkotki all inside.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szycia łąkotki all inside.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Śruby do blokowania przeszczepów przy rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby do blokowania przeszczepów przy rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Śruby kompresyjne kaniulowane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Śruby kompresyjne kaniulowane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grotowkręty do stabilizatora zewnętrznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grotowkręty do stabilizatora zewnętrznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Gwoździe Steinmann a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe Steinmann a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Gwoźdź kaniulowany, udowy, odkrętarzowy krótki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoźdź kaniulowany, udowy, odkrętarzowy krótki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Gwóźdź udowy anatomiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź udowy anatomiczny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Gwóźdź kaniulowany, śródszpikowy, ramienny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwóźdź kaniulowany, śródszpikowy, ramienny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Gwoźdź kaniulowany, piszczelowy, śródszpikowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoźdź kaniulowany, piszczelowy, śródszpikowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Gwoździe kaniulowane piszczelowe blokowane w części bliższej i dalszej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe kaniulowane piszczelowe blokowane w części bliższej i dalszej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Płytka prosta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytka prosta.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.18.33.00-9, 33.18.30.00-6, 33.18.41.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Przebudowa budynku wraz ze zmianą sposobu ogrzewania przy ul. Generała Andersa 30 w Rybniku
- Wykonanie wentylacji grawitacyjnej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Rybniku z podziałem na zadania: Zad.1: Paderewskiego 31, Zad.2: Paderewskiego 33 i 35, Zad.3: Paderewskiego 37
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Dostawa samochodu osobowego-używanego o masie do 3,5 tony na potrzeby SPZOZ WSS nr 3 Rybniku
- Miejski Dom Pomocy Społecznej w Rybniku, ul. Żużlowa 25 - budowa klimatyzacji, realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy mrożonych warzyw i owoców
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa implantów chirurgicznych.
- DOSTAWA LEKÓW I MEDYKAMENTÓW INNYCH
- dostawa leków i produktów leczniczych.
- środki farmaceutyczne, środki dezynfekcyjne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
- dostawa leków, środków dezynfekcyjnych, odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.