To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Szczecin: Rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19.
Numer ogłoszenia: 328814 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296784 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące rozbudowę i przebudowę budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach wraz z elementami towarzyszącymi przy ul. A. Mickiewicza 19 2. Zakres prac obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe przybudówki budynku głównego, pełniącą funkcję PdOZ (pomieszczeń dla osób zatrzymanych), części garaży, przeznaczonych na nowe pomieszczenia dla psów służbowych i warsztat oraz wyburzenie betonowego kanału samochodowego i ogrodzenia murowanego od strony ul. 3 Maja, 2) wymianę gruntu w miejscu przebudowy PdOZ i ponowną odbudowę PdOZ, 3) roboty montażowe nowych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem zabudowy instalacji wentylacyjnej na I piętrze budynku biurowego, wymianę balustrady stalowej i okładzin schodowych na klatce schodowej, montaż platformy dla osób niepełnosprawnych, 4) budowę wiaty 5-stanowiskowej z boksem, przeznaczonym na gromadzenie odpadów stałych, 5) zagospodarowanie terenu związane z budową kanalizacji sanitarnej, deszczowej (w tym przebudowa instalacji gazowej), montaż podziemnych zbiorników: osadnika piasku i separatora olejów-stanowiących dostawę inwestora, budowę wewnętrznych dróg betonowych, placów manewrowych, parkingów, chodników wraz z wykonaniem elementów małej architektury (montaż 3 masztów flagowych, ławek, stojaka metalowego na rowery, montaż bramy przesuwnej, szlabanu, słupa stalowego z lampą oświetleniową oraz tzw. semafora informacyjnego z napisem POLICJA). 3. Szczegółowy opis robót został zawarty w projektach budowlanych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót poszczególnych branż, przedmiarach robót - kosztorysach nakładczych, załączonych do SIWZ. 4. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień w specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania) - co najmniej 1 osoba, - instalacji sanitarnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub równoznaczne zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi w dniu ich wydania ) - co najmniej 1 osoba. - instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba, 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektami budowlanymi, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarami robót-kosztorysami nakładczymi. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy-kontakt z: Izabelą Górczyk-inspektorem nadzoru budowlanego branży budowlanej, tel. 91 82 11427, Andrzejem Chmurzewskim- inspektorem nadzoru branży sanitarnej, tel. 91 82 11453, Małgorzatą Bieluń- inspektorem nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, tel. 91 82 11480. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy. 6. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametry cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.16.11 - 45.21.16.11 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "DANPOL" SZCZEPAŃSKI LUDWIK
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane "DANPOL" SZCZEPAŃSKI LUDWIK
- Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane DANPOL Ludwik Szczepański, ul. Kolonia 7A, 73-115 Dolice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1201465,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1397593,39
Oferta z najniższą ceną: 1397593,39 / Oferta z najwyższą ceną: 2551881,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa drogi ulicy Cukrowej w Szczecinie
- Świadczenie usług serwisowych dla urządzeń - laserowych mierników prędkości będących w użytkowaniu jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch dźwigów osobowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych przy kładce nad ul. Hangarową w rejonie przystanków tramwajowych Hangarowa nż
- Zakup i dostawa instrumentarium chirurgicznego do zabiegów artroskopowych, ortopedycznych, neurochirurgicznych i okulistycznych na Blok Operacyjny
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy przyszkolnej hali sportowej wraz z parkingiem podziemnym dla Centrum Mistrzostwa Sportowego przy ul. Mazurskiej 40 w Szczecinie"
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.