eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzUdzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągąniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 272 360 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Zgierz: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągąniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 272 360 zł.
Numer ogłoszenia: 328922 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258772 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zgierz, ul. Łęczycka 4, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7162515, faks 042 7164554.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągąniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 1 272 360 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wysokość kredytu: 1 272 360 zł (słownie: jeden milion dwieście siedemdziesiąt dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt złotych). Okres spłaty kredytu - 8 lat ( 2014-2021) - 96 miesięcy. Spłata kapitału w ratach miesięcznych - w 96 ratach (I rata w kwocie 13 325 zł, i 95 rat po 13 253 zł). Pierwsza rata płatna do 31 stycznia 2014 roku, a ostatnia rata płatna do dnia 31 grudnia 2021roku, raty płatne do ostatniego dnia kalendarzowego każdego miesiąca. Całkowita spłata kredytu upływa w dniu 31 grudnia 2021 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Poddębicach, ul. Łódzka 33, 99-200 Poddębice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 320063,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 266616,10

  • Oferta z najniższą ceną: 266616,10 / Oferta z najwyższą ceną: 309728,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.