Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-23
Bogatynia: Bieżące utrzymanie rowów i przepustów na terenie miasta i gminy Bogatynia
Numer ogłoszenia: 328938 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bogatynia , ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie, tel. 075 7733961, 7739480, faks 075 77 39480, 7731945.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bogatynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie rowów i przepustów na terenie miasta i gminy Bogatynia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odbudowy rowów odwadniających drogi i pola, wykonanie przepustów drogowych umożliwiających wjazdy na pola oraz konserwacja rowów w miejscowościach: 1. Porajów;2. Sieniawka;3. Posada;4. Działoszyn;5. Krzewina;6. Bratków - ze względu na brak mapy poglądowej zaleca się wizję w terenie;7. Lutogniewice. Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem składa się z następujących czynności: - oczyszczanie dna rowów z namułu;- ręczne plantowanie skarp i dna rowów; - wykaszanie;- karczowanie rzadkich krzaków i poszycia;- oczyszczenie istniejących przepustów;- wykopy mechaniczne;- wykonanie podłoży z materiałów sypkich; - wykonanie przepustów drogowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania został określony w: przedmiarach robót oraz załącznikach mapowych stanowiących integralną część SIWZ. Warunek dotyczący przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części, każda część obejmuje inną miejscowość. Wykonawca chcąc złożyć ofertę na więcej niż jedną część zobowiązany jest do złożenia osobnych ofert na każdą z części ze wszystkimi wymaganymi dokumentami w SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z siedmiu części. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną część. Oprócz czynności opisanych w pkt 14 dotyczących sposobu przygotowania ofert Wykonawca umieszcza na opakowaniu (np. kopercie) nr części i nazwę miejscowości na którą jest składana dana oferta.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tzn: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony/e Formularz/e ofertowy/e (Część II SIWZ), 2. Pełnomocnictwo/a dla reprezentanta (lidera) - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (konsorcja i spółki cywilne), które winny upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych (lider) przy czym upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych przedsiębiorców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako reprezentant pozostałych (liderem). Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku określonym w pkt 14.5 SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Oświadczenie/a o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (załącznik nr 2 Część II SIWZ). Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogatynia.pl (zamówienia publiczne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UMiG Bogatynia, ul. 1 Maja 29, 59-920 Bogatynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta) lub przesłać na adres: Urząd Miasta i Gminy w Bogatyni ul. Daszyńskiego 1, 59-920 Bogatynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Przebudowa ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 3 w Bogatyni
- Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku POZ przy ul. Wyczółkowskiego 15
- Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni"
- Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników GPO Sp. z o.o. w Bogatyni
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ulicy Puszkina w Bogatyni.
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych pn. "Budowa chodnika przy ul. Zientary - Malewskiej na odcinku od ronda do ul. Morwowej"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012"przy ul. Kossaka w Opocznie
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
- Przebudowa ul. Norwida w Konstantynowie Łódzkim
- Remont rowów, wykonanie rowów, wykonanie przepustów oraz ścinanie poboczy przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego w 2025 roku
- Konserwacja rowów melioracyjnych na terenie Gminy Radymno.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.