Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Opole: Regulacja stanu prawnego w KW nr CZ1Z/00050738/9 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Zawierciu polegająca na ujawnieniu w dziale I kw działek nr: 550/2 o pow. 0,0268 ha, 549/1 o pow. 0,2242 ha, 600/10 o pow. 0,2868 ha, 600/11 o pow. 2,3174 ha, 549/2 o pow. 0,0044 ha, 600/13 o pow. 0,0047 ha, 600/13 o pow. 0,0479 ha, położonych w Wysokiej, gm. Łazy, woj. śląskie.
Postępowanie nr: ZP-016/II/100/2014/U
Numer ogłoszenia: 328958 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Regulacja stanu prawnego w KW nr CZ1Z/00050738/9 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Zawierciu polegająca na ujawnieniu w dziale I kw działek nr: 550/2 o pow. 0,0268 ha, 549/1 o pow. 0,2242 ha, 600/10 o pow. 0,2868 ha, 600/11 o pow. 2,3174 ha, 549/2 o pow. 0,0044 ha, 600/13 o pow. 0,0047 ha, 600/13 o pow. 0,0479 ha, położonych w Wysokiej, gm. Łazy, woj. śląskie. Postępowanie nr: ZP-016/II/100/2014/U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Regulacja stanu prawnego w KW nr CZ1Z/00050738/9 prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Zawierciu polegająca na ujawnieniu w dziale I kw działek nr: 550/2 o pow. 0,0268 ha, 549/1 o pow. 0,2242 ha, 600/10 o pow. 0,2868 ha, 600/11 o pow. 2,3174 ha, 549/2 o pow. 0,0044 ha, 600/13 o pow. 0,0047 ha, 600/13 o pow. 0,0479 ha, położonych w Wysokiej, gm. Łazy, woj. śląskie. Zakres prac: - Pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów decyzji administracyjnych oraz protokołów zdawczo - odbiorczych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa - Agencji Nieruchomości Rolnych, - Pozyskanie decyzji, zaświadczeń o przejęciu nieruchomości na Skarb Państwa, wykazów zmian danych ewidencyjnych do wpisu kw, - Sporządzenie wniosku o założenie kw, - Założenie wniosku o założenie kw w Sądzie Rejonowym Wydziale Ksiąg Wieczystych, - Monitorowanie realizacji wniosku o założenie lub wpis w KW, aż do uzyskania zawiadomienia o dokonaniu żądanego wpisu. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu zawiadomienie z Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych o ujawnieniu w dziale I KW nr CZ1Z/00050738/9 działek nr 550/2 o pow. 0,0268 ha; 549/1 o pow. 0,2242 ha; 600/10 o pow. 0,2868 ha; 600/11 o pow. 2,3174 ha; 549/2 o pow, 0,0044 ha; 600/12 o pow. 0,0047 ha, 600/13 o pow. 0,0479 ha położonych w obrębie Wysoka. Powyższy dokument wraz z protokołem odbioru będzie podstawą do zapłaty wynagrodzenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia w zakresie II geodezji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: 1) wykonanie przedmiotu umowy lub jego części stanie się zbędne dla zamawiającego ze względu na jego właściwość lub przeznaczenie albo gdy jego realizacja przez wykonawcę będzie niemożliwa do wykonania z przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zmniejszenie zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy jego wykonanie stanie się niemożliwe do wykonania przez wykonawcę lub zbędne dla zamawiającego. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone (np. proporcjonalnie). 3) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 2. Termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie na uzasadniony i pisemny wniosek Wykonawcy, złożony przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany spowodowane są czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, 2) zmiany spowodowane działaniem osób trzecich, w wyniku których wykonanie usługi będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 3) zmiana będąca następstwem działania organów administracji lub innych instytucji polegająca na przekroczeniu określonych przez prawo terminów wydawania wypisów, wyrysów, opinii, decyzji, zezwoleń, postanowień, zaświadczeń i innych dokumentów, uniemożliwiającym wykonanie usługi. 4) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 5) konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, 6) rozbieżności w oznaczeniu nieruchomości w ewidencji gruntów i w KW, 7) trudności w odnalezieniu decyzji gruntów na Skarb Państwa, 8) utrudniony dostęp (lub brak bezpośredniego dostępu) do archiwów w celu odszukania niezbędnych dokumentów takich jak decyzje administracyjne, akty własności oraz wydłużające terminy w uzyskaniu uwierzytelnionych odpisów tych dokumentów, 9) trudności w uzyskaniu uwierzytelnionych dokumentów niezbędnych do założenia ksiąg wieczystych tj. decyzji administracyjnych, aktów własności ziemi przez właściwy organ. 10) Zaginięcie akt księgi wieczystej wraz z załączoną dokumentacją. 11) Brak nieruchomości w rejestrze ewidencji gruntów (błędnie sporządzona decyzja o przejęciu nieruchomości, pomyłka w oznaczeniu) 12) Konieczność regulacji stanu prawnego nieruchomości przez miejscowe Starostwo Powiatowe. (ujawnienie Skarbu Państwa). 13) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 3. Dopuszcza się zamianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia, pod warunkiem, że wystąpią następujące przypadki: 1) śmierć, choroba lub inne zdarzenie losowe, 2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy, 3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków 4. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla zamawiającego. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3, nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 7. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 8. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pisemnie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.anr.gov.pl/web/guest/anr/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ANR OT w Opolu
ul. 1 Maja 6
45-068 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2014 godzina 09:45, miejsce: ANR OT w Opolu ul. 1 Maja 6 45-068 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.AS.70.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- Dostawy pieczywa i bułki tartej
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony budynków i urządzeń dot. nieruchomości położonej w miejscowości Opole, obręb Zakrzów, woj. opolskie, przy ul. Michała Korneckiego 140, z możliwością wznowienia.
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Oddziału Urologii USK W Opolu.
- Naprawa aparatu RTG Optima XR 240 firmy GE - wymiana detektora 10 cmx12cm.
- Świadczenie usług sprzątania na potrzeby Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.