eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieObsługa Gminy - Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2016 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-03

Świnoujście: Obsługa Gminy - Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 329018 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świnoujścia , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, faks (091) 321 59 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Gminy - Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2016 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi Gminy-Miasto Świnoujście w 2016 roku w zakresie wykonywania operatów szacunkowych. Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie następujących operatów szacunkowych -wyceny: lokali mieszkalnych z określeniem wartości udziału w gruncie, lokali mieszkalnych z przynależnymi zabudowami gospodarczymi i z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych jednorodzinnymi budynkami mieszkalnymi, lokali użytkowych z określeniem wartości udziału w gruncie, nieruchomości zabudowanych garażami, budynkami gospodarczymi, nieruchomości dla potrzeb przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, nieruchomości gruntowych, nieruchomości zabudowanych obiektami budowlanymi, nieruchomości dla potrzeb naliczenia jednorazowej opłaty z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu dokonanego podziału nieruchomości, z tytułu urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnej zmiany wartości nieruchomości z tytułu uchwalenia lub zmiany planu miejscowego, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości z tytułu dokonanego podziału, sporządzanie opinii w zakresie ewentualnego wzrostu wartości nieruchomości na skutek urządzenia drogi bądź budowy innych urządzeń infrastruktury technicznej, wycena ograniczonego prawa rzeczowego - służebności gruntowych i służebności przesyłu, oszacowanie części składowych nieruchomości..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych 70.33.20.00 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne 70.33.23.00 - Usługi nieruchomości przemysłowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 niniejszej specyfikacji, w terminie określonym w rozdziale 15. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o złożoną przez Wykonawców dokumentację, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 niniejszej specyfikacji, w terminie określonym w rozdziale 15. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o złożoną przez Wykonawców dokumentację, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 niniejszej specyfikacji, w terminie określonym w rozdziale 15. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o złożoną przez Wykonawców dokumentację, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 niniejszej specyfikacji, w terminie określonym w rozdziale 15. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o złożoną przez Wykonawców dokumentację, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,tj. posiadają uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego i przedłożą dokumenty określone w rozdziale 9 z uwzględnieniem postanowień rozdziału 14 niniejszej specyfikacji, w terminie określonym w rozdziale 15. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w oparciu o złożoną przez Wykonawców dokumentację, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 1, ust. 2, ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych (złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie lub do występowania wspólnie i zawarcia umowy. 4. Oświadczenie o posiadaniu uprawnień rzeczoznawcy majątkowego przez podmioty, które będą wykonywać zamówienie. 5. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów oferty). 6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty  są składane  w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia orazw przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku  w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013r., poz. 231), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.swinoujscie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Świnoujście Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami Ul. Wojska Polskiego 1/5, pok. 324A, 72-600 Świnoujście.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Świnoujście, stanowisko Obsługi Interesanta, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.