To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-24
Ogłoszenie nr 329024 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.
Wieruszów: Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na zadanie pn. "Utworzenie w 2016 roku 48 nowych miejsc opieki w Wieruszowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 311163
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Wieruszowa, krajowy numer identyfikacyjny
250855392, ul.
Rynek
1-7,
98-400
Wieruszów, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
+48627832610, faks
+48627832611, e-mail
um@wieruszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu z przeznaczeniem na zadanie pn. "Utworzenie w 2016 roku 48 nowych miejsc opieki w Wieruszowie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Kwota kredytu: do 1 838 000 zł (słownie: jeden milion osiemset trzydzieści osiem tysięcy złotych). 2.Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2023 r. 3.Karencja w spłacie kredytu do dnia 30.03.2019 r. 4.Spłata I raty kredytu nastąpi w dniu 31.03.2019r. 5.Środki z udzielonego kredytu zostaną pozostawione do dyspozycji (przelane na wskazane konto) w transzach na żądanie lub jednorazowo. 6.Kwota kredytu 1838000 zł jest kwotą maksymalną. Zamawiający może zrezygnować z części kredytu, jednak nie więcej niż z 50% wartości wskazanej w ust. 1. 7.Prowizja za udzielenie kredytu - obliczona jako % od kwoty kredytu, płatna po uruchomieniu poszczególnych transz. 8.Udzielający kredytu jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny w następujący sposób: 8.1) Oprocentowanie kredytu zmienne, płatne na koniec każdego kwartału, naliczane od dnia uruchomienia poszczególnych transz kredytu. Oprocentowanie kredytu będzie naliczane tylko od faktycznego zadłużenia według stawki WIBOR(1M). Do sporządzenia oferty oferent zobowiązany jest uwzględnić stawkę WIBOR (1M) obowiązującą w dniu ogłoszenia zamówienia, tj. daty ogłoszenia. 8.2) Inne koszty lub korzyści związane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu. 8.3) Prowizja za uruchomienie kredytu - udzielający kredytu zobowiązany jest skalkulować tak, aby obejmowała ona wszystkie prowizje związane z udzieleniem i obsługą kredytu (należy przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową). 9.Przy wcześniejszej spłacie kredytu odsetki zostaną naliczone tylko do dnia faktycznej spłaty kapitału. 10.Spłata kredytu może nastąpić przed wymaganym terminem spłaty bez jakichkolwiek dodatkowych kosztów lub odsetek. 11.Udzielający kredyt nie będzie pobierał opłat i prowizji za niewykorzystaną część kredytu. 12.Do obliczenia odsetek przyjmuje się rzeczywista ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach. 13.Prawna forma zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco. Zamawiający zobowiązuje się do przedstawienia na żądanie udzielającego kredyt informacji i dokumentów niezbędnych do oceny zdolności kredytowej Zamawiającego. 14.Zamawiający wymaga, by środki udzielonego kredytu zostały postawione do jego dyspozycji (przelane na wskazane przez niego konto) w transzach lub jednorazowo na żądanie w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016 r. Wniosek zamawiającego o transzy kredytu będzie realizowany w ciągu 3 dni. 12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 15.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 16.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom, zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT235795.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 191242.48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI WIERUSZÓW
więcej: przetargi WIERUSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.