eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KosakowoUTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH GMINNYCH, GM. KOSAKOWO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-18

Kosakowo: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH GMINNYCH, GM. KOSAKOWO
Numer ogłoszenia: 32908 - 2009; data zamieszczenia: 18.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Żeromskiego 69, 81-198 Kosakowo, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kosakowo@zgwrp.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENACH GMINNYCH, GM. KOSAKOWO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie porządku i czystości na terenach gminnych, gm. Kosakowo wymienionych w załączniku do umowy /zał. Nr 4 do SIWZ/, a w szczególności: 1. Zorganizowanie w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy oraz następnie utrzymanie bazy materiałowo-sprzętowej na terenie Gminy Kosakowo. 2. Utrzymanie czystości pasa drogowego dróg gminnych oraz gminnych terenów utwardzonych: 1/ zamiatanie zanieczyszczeń (w tym zbieranie śmieci) z utwardzonych dróg, poboczy, chodników, gminnych terenów oraz wywożenie i utylizacja zanieczyszczeń we własnym zakresie 2/ opróżnianie małych koszy na śmieci (trzy razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek do godziny 9.00) oraz wywóz śmieci na wysypisko we własnym zakresie 3. Utrzymanie czystości pasa drogowego dróg gruntowych (do 1.30 m od krawędzi jezdni lub chodnika) - usuwanie zanieczyszczeń z dróg i poboczy oraz wywożenie i zagospodarowywanie zanieczyszczeń we własnym zakresie 4. Utrzymanie trawników oraz gminnych terenów zielonych 1/ zbieranie zanieczyszczeń oraz ich zagospodarowywanie we własnym zakresie 2/ koszenie trawy, jej usuwanie oraz wywożenie i zagospodarowywanie we własnym zakresie 5 razy w sezonie wiosenno - letnim tj. od 1 maja do 30 września 5. Utrzymanie w okresie wiosenno - letnim tj. od 1 czerwca do 30 września zieleni, kwietników i gazonów z kwiatami, rabat: 1/ przygotowanie kwietników, gazonów i rabat do nasadzenia kwiatów w okresie wiosennym oraz ich uprzątnięcie w okresie jesiennym 2/ nasadzenie kwiatów (bratków, pelargonii, begonii, turków - w uzgodnieniu z zamawiającym) w ilości 15000 sztuk, pielęgnacja nasadzonych kwiatów (nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie, uzupełnianie do 10% nasadzeń, w razie potrzeby ochrona środkami chemicznymi) 3/ zabezpieczenie 700 sztuk kwiatów do nasadzenia w wybranym przez zamawiającego terminie i miejscu (z 7 dniowym wyprzedzeniem) 4/ przycinanie suchych gałęzi oraz odrostów drzew i krzaków (na terenach gminnych i w pasie drogowym dróg gminnych) i zagospodarowywanie odpadów zielonych we własnym zakresie 6. Utrzymanie czystości i porządku na terenach przyplażowych - zbieranie zanieczyszczeń oraz ich zagospodarowywanie we własnym zakresie 7. Utrzymanie czystości na plażach - sprzątanie plaż raz w tygodniu w okresie od 1 października do 31 maja w dzień tygodnia wskazany przez zamawiającego. 8. Likwidacja nielegalnych wysypisk śmieci (do 2 m3) powstałych od momentu podpisania umowy 9. Utrzymanie wiat przystankowych - mycie wiat przystankowych (raz w miesiącu) 10. Usuwanie martwych zwierząt wraz z utylizacją ich w koncesjonowanym zakładzie. 11. Podejmowanie skutecznych interwencji, w zakresie objętym umową, w terminie 24 h od daty zgłoszenia (wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia łączności za pośrednictwem faksu, a w godzinach 8 - 17, za pośrednictwem telefonu komórkowego we wszystkie dni tygodnia). 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości, uczestnictwo w wizji lokalnej na żądanie zamawiającego (w terminie 3 h od zgłoszenia żądania, w dni powszednie w godz. 8-17).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem te4chnicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5. Spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą SIWZ. 1.6. Wykonają zamówienie z należytą starannością. 1.7. Akceptują postanowienia projektu umowy stanowiącej część dokumentacji przetargowej. 1.8. Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści niniejszej SIWZ 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 3.4 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.5 zawiera oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.6 Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany druk Oferta - wg wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wg wzoru - załącznika nr 2 3. Formularz cenowy - kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 4. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. 7. Wykaz niezbędnego do wykonywania zamówienia sprzętu, osprzętu i składowisk, jakimi dysponuje Wykonawca (wg minimum wymienionego w pkt 1.3) -załącznik nr 5 8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresy wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika nr 6 Do wykazu należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu do dnia zawarcia umowy taką polisę zawrze..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kosakowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kosakowo ul. Żeromskiego 69 81-198 Kosakowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kosakowo, adres j.w. Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.