eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockWymiana nawierzchni alejek spacerowych wraz z regulacją spływu wód opadowych na terenie Parku za Tumem i przy Sądach - oświetlenie terenu - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-23

Płock: Wymiana nawierzchni alejek spacerowych wraz z regulacją spływu wód opadowych na terenie Parku za Tumem i przy Sądach - oświetlenie terenu - etap II
Numer ogłoszenia: 329094 - 2009; data zamieszczenia: 23.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136709 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Miejskich "Muniserwis" Zakład Budżetowy, ul. Przemysłowa 33, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3640140, faks 024 3640141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni alejek spacerowych wraz z regulacją spływu wód opadowych na terenie Parku za Tumem i przy Sądach - oświetlenie terenu - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowo-kosztorysowa zgodnie z poniższym wykazem wraz ze wszystkimi uzgodnieniami uzyskanymi na etapie projektowania i zatwierdzania dokumentacji: 1) Projekt budowlano-wykonawczy: a) branża elektryczna 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: a) branża elektryczna 3) Przedmiar robót: a) branża elektryczna UWAGI: 1) wykonawca powinien dokonać wyceny wartości przedmiotu zamówienia na podstawie projektu technicznego będącego załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załączony przedmiar robót nie jest obligatoryjny dla oferenta i ma jedynie charakter pomocniczy. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym wykonaniem zadania. 2) wykonawca ma obowiązek załączyć kosztorys ofertowy przy składaniu oferty z ceną ryczałtową za realizację zadania, 3) przed przystąpieniem do określenia wartości przedmiotu zamówienia wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, w celu uniknięcia nieprawidłowości w wycenie, 4) zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów ( jest to warunek odbioru robót). 5) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy. 6) Roboty branży elektrycznej są uzależnione od branży budowlanej bez której zakończenia nie jest możliwe kontynuowanie realizacji zamówienia, dlatego też będą realizowane etapami w okresie od podpisania umowy do 30.09.2010r. Za koordynację poszczególnych prac odpowiada przedstawiciel Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 276230.73 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowy Sieci i Instalacji Elektrycznych Janusz Obszyński, ul. Spacerowa 11, 09-500 Gostynin, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 276230.73
  • Oferta z najniższą ceną: 276230.73 oferta z najwyższą ceną: 320000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.