eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Izabelin › Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-04

Izabelin: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego
Numer ogłoszenia: 329114 - 2012; data zamieszczenia: 04.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy , ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 22 7226001, faks 22 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Samochód musi spełniać następujące wymagania minimalne: Samochód terenowy z napędem na 4 koła przystosowany konstrukcyjnie do jazdy w warunkach terenowych o minimalnych wymaganiach - szt. 1 Samochód musi być wolny od wad, musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów poruszających się na drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego Unii Europejskiej oraz musi być po przeglądzie technicznym. Samochód nie może mieć śladów eksploatacji i nie mógł być wcześniej rejestrowany. Wykonawca dostarczy 2 komplety kluczy oraz pełną dokumentację samochodu w języku polskim w szczególności: książkę gwarancyjną, książkę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu. - Kabina osobowa dla min. 4 osób - Nadwozie jednobryłowe na konstrukcji ramowej (nie dopuszcza się wersji PICK-UP) - Rok produkcji: 2012, samochód fabrycznie nowy, niezarejestrowany - Przebieg technologiczny do 300 km - Masa całkowita maksymalnie do 3 500 kg - Pojemność silnika powyżej 1 200 cm3 - Moc silnika powyżej 80 KM - Rodzaj silnika: benzynowy lub diesel - Średnie zużycie paliwa (cykl mieszany): maks. 8,0 l/100 km - Średnia emisja CO2 (cykl mieszany): maks. 180 g/km - Norma emisji spalin: min. Euro 5 - Skrzynia biegów: manualna - Napęd na 4 koła: dołączany - Reduktor z blokadą napędu - Prześwit podwozia: min. 185 mm - Minimalny promień skrętu: poniżej 7,0 m - Kąt natarcia: min. 35° - Kąt zejścia: min. 35° - Kąt rampowy: min. 30° - Koła o średnicy min. 15 cali - Koło zapasowe pełnowymiarowe - Dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi (5 szt.) - Wspomaganie układu kierowniczego i hamulcowego - System ABS - Za drugim rzędem siedzeń przedział bagażowy - Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń - Poduszki powietrzne: min. 2 - Klimatyzacja - Centralny zamek sterowany pilotem - Immobiliser fabryczny - Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne - Ogrzewanie tylnej szyby - Spryskiwacz tylnej szyby z wycieraczką - Wyposażony w hak holowniczy (montowany) oraz podnośnik samochodowy - Fabryczne radio z odtwarzaczem CD i/lub MP3, wraz instalacją radiową i anteną - Gniazdo 12V - Dywaniki gumowe w kabinie - Zestaw niezbędnego wyposażenia do zarejestrowania samochodu (trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka) - Zestaw podręcznych narzędzi - Nóż do cięcia pasów bezpieczeństwa mocowany w zasięgu ręki kierowcy i pasażera - Tapicerka wykonana z ciemnego materiału odpornego na zużycie mechaniczne - Zagłówki na wszystkich fotelach - Kolor: zielony, szary, srebrny, niebieski (lub inny do akceptacji zamawiającego) - Wnętrze w kolorze ciemnym - Gwarancja: minimum 3-letnia lub do czasu przejechania 100 000 km - Serwis w promieniu do 100 km od siedziby Zamawiającego 2. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: - dostarczenia samochodu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, - przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim, - przekazania kart gwarancyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o analizę złożonego dokumentu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o analizę złożonego dokumentu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o analizę złożonego dokumentu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o analizę złożonego dokumentu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w oparciu o analizę złożonego dokumentu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty potwierdzające pełnomocnictwa osób reprezentujących wykonawcę (jeżeli oferta i załączniki nie będą podpisane przez osobę wskazaną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej wykonawcy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 0.74
  • 2 - Emisja dwutlenku węgla - 0.10
  • 3 - Zużycie energii - 0.10
  • 4 - Emisje tlenków azotu - 0.02
  • 5 - Emisje węglowodorów - 0.02
  • 6 - Emisje cząstek stałych - 0.02

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kampinoski-pn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Kampinoski Park Narodowy, ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup zostanie dokonany w ramach projektu ActiveKPN, Ochrona zasobów przyrodniczych Puszczy Kampinoskiej - obszaru Natura 2000, poprzez renaturyzacje wykupionych gruntów. Zakup finansowany ze środków unijnych LIFE+ na podstawie umowy o dofinansowanie nr LIFE10 NAT/PL/655 współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (umowa nr 306/2011/Wn07/OP-PO-LF/D z dnia 12.07.2011 r.), oraz ze środków własnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.