To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-24
Ogłoszenie nr 329161 - 2016 z dnia 2016-10-24 r.
Łódź: Przeprowadzenie cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla OISW w Łodzi - część I/część II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 316258
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
47140395400000, ul.
ul. Smutna
21,
91729
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 67 50 020, faks
42 67 50 002, e-mail
oisw_lodz@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla OISW w Łodzi - część I/część II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OI/KI/R-220/02/16/2497
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla 7 grup skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Piotrkowie Trybunalskim, Areszcie Śledczym w Łodzi, Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi, Zakładzie Karnym w Garbalinie, Zakładzie Karnym w Łowiczu, Zakładzie Karnym w Płocku i Zakładzie Karnym w Sieradzu organizowanego w ramach projektu pn: "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, składającego się z 2 szkoleń: 1) szkolenie zawodowe pn. "Tynkarz": część teoretyczna (minimum 30 godzin dydaktycznych) i praktyczna (minimum 120 godzin dydaktycznych); 2) szkolenie kompetencyjne pn. "Aktywizacja zawodowa - sposoby poszukiwania pracy" - minimum 40 godzin dydaktycznych. Zamawiający wymaga, aby elementem składowym szkolenia z zakresu "Malarz" było, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie z zakresu BHP, w tym pierwszej pomocy przedmedycznej, w wymiarze minimum 8 godzin dydaktycznych, ale nie więcej niż 10 godzin dydaktycznych Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Zajęcia odbywać się będą na terenie jednostek penitencjarnych w dni robocze, od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7.30 - 18.00, a za uprzednią zgodą kierownika jednostki - również w soboty: a) Grupa 1: Areszt Śledczy w Łodzi - Łódź, ul. Smutna 21; b) Grupa 2: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi - Łódź, ul. Beskidzka 54; c) Grupa 3: Areszt Śledczy w Piotrkowie Trybunalskim - Piotrków Trybunalski, ul. Wronia 76/90; d) Grupa 4: Zakład Karny w Sieradzu - Sieradz, ul. Orzechowa 5; e) Grupa 5: Zakład Karny w Łowiczu - Łowicz, ul. Wiejska 3; f) Grupa 6: Zakład Karny w Garbalinie - Garbalin, 99-100 Łęczyca; g) Grupa 7: Zakład Karny w Płocku - Płock, ul. Sienkiewicza 22. Wykonawca w porozumieniu z kierownikiem każdej w w/w jednostek ustali indywidualny harmonogram zajęć, który następnie przekaże Zamawiającemu - najpóźniej w dniu rozpoczęcia cyklu w danej jednostce Ilość uczestników, zmiana uczestnika: Szkolenie odbędzie się dla 7 grup - łącznie maksymalnie 84 skazanych (po 12 skazanych w każdej z w/w jednostek). Zleceniodawca zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu (minimum 2 osoby), umożliwiającej w sposób łatwy wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie. Zmiana personalna w trakcie szkolenia może nastąpić nie później niż do upływu 20% godzin pierwszego szkolenia, aby osoba mogła ukończyć cały cykl i otrzymać stosowne zaświadczenia. Realizacja cyklu, odpowiedzialność: Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem szkoleń z należytą starannością i na zasadach wynikających z rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (dalej rozporządzenie MEN). Szkolenia zostaną przeprowadzone w okresie pomiędzy 31 października a 12 grudnia 2016 r. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego. Wykonawca oświadczy, iż spełnia wymogi określone w rozporządzeniu MEN do prowadzenia kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Część II: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego dla 1 grupy skazanych-kobiet odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi organizowanego w ramach projektu pn.: "Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności" finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, składającego się z 4 modułów: 1) moduł 1 - szkolenie zawodowe pn. "Krawcowa": część teoretyczna (minimum 25 godzin dydaktycznych) i praktyczna (minimum 75 godzin dydaktycznych); 2) moduł 2 - szkolenie kompetencyjne pn. "Obsługa komputera z Internetem" - minimum 40 godzin dydaktycznych; 3) moduł 3 - szkolenie kompetencyjne pn. "Prowadzenie małej księgowości" - minimum 40 godzin dydaktycznych; 4) moduł 4 - szkolenie kompetencyjne pn. "Aktywizacja zawodowa - prowadzenie własnej działalności gospodarczej" - minimum 40 godzin dydaktycznych. Zamawiający wymaga, aby elementem składowym szkolenia z zakresu "Krawcowa" było, w ramach zajęć teoretycznych, szkolenie z zakresu BHP, w tym pierwszej pomocy przedmedycznej, w wymiarze minimum 8 godzin dydaktycznych, ale nie więcej niż 10 godzin dydaktycznych. Jedna godzina dydaktyczna to 45 minut. Zajęcia odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi (Łódź, ul. Beskidzka 54) od poniedziałku do piątku pomiędzy godzinami 7.30 - 18.00, a za uprzednią zgodą kierownika jednostki - również w soboty. Wykonawca w porozumieniu z kierownikiem Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi ustali indywidualny harmonogram zajęć, który następnie przekaże Zamawiającemu - najpóźniej w dniu rozpoczęcia cyklu. Ilość uczestników, zmiana uczestnika: Szkolenie odbędzie się dla 1 grupy - 12 skazanych. Zleceniodawca zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu (minimum 2 osoby), umożliwiającej w sposób łatwy wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie. Zmiana personalna w trakcie szkolenia może nastąpić nie później do upływu 20% godzin pierwszego szkolenia. Realizacja cyklu, odpowiedzialność: Wykonawca zobowiąże się do wykonania czynności związanych z przeprowadzeniem szkoleń z należytą starannością i na zasadach wynikających z rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (dalej rozporządzenie MEN). Szkolenia zostaną przeprowadzone w okresie pomiędzy 24 października a 12 grudnia 2016 r. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji cyklu szkoleniowo-aktywizacyjnego. Wykonawca oświadczy, iż spełnia wymogi określone w rozporządzeniu MEN do prowadzenia kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
80530000-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Tynkarz |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT185934 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 165312 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Krawcowa, Obsługa komputera z Internetem, Prowadzenie małej księgowości, Aktywizacja zawodowa - prowadzenie własnej działalności gospodarczej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT26562 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 24204 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 4/TP/ZP/RB/2025 Dostawa i ułożenie wykładziny PCV oraz wykładziny prądoprzewodzącej z wywinięciem na ścianę o wys. 10 cm na wylewce samopoziomującej grubości 3÷10 mm.
- DEA OZPA 272.01.2025 DOSTAWA PRODUKTÓW CHEMICZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Kursy językowe dla osób usamodzielniających się z rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.