eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaDostawa energii cieplnej i eksploatacja kotłowni zlokalizowanych przy Zespołach Szkół Gminy Września

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-14

Września: Dostawa energii cieplnej i eksploatacja kotłowni zlokalizowanych przy Zespołach Szkół Gminy Września
Numer ogłoszenia: 329162 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii cieplnej i eksploatacja kotłowni zlokalizowanych przy Zespołach Szkół Gminy Września.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania i podgrzania ciepłej wody użytkowej w obiektach Zespołów Szkół Gminy Września. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dostawa energii cieplnej dla potrzeb CO i CWU w okresie obwiązywania umowy do budynków szkolnych przez eksploatację kotłowni obejmującą : a) zakup i magazynowanie zapasów paliwa, b) obsługę kotłowni, c) konserwację i serwis (usuwanie usterek i awarii) urządzeń i instalacji technologicznych w kotłowniach - czyszczenie przewodów spalinowych - czyszczenie palników i komór spalania kotłów - sprawdzenie działania termostatu kotłów - sprawdzanie działania pomp - sprawdzenie działania automatyki palnikowej - sprawdzanie działania zaworów mieszających i armatury - regulację palników oraz wykonanie analizy spalin po regulacji (wydruk z analizatora spalin) - sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa - sprawdzenie szczelności zaworów odcinających - sprawdzenie działania manometrów i termometrów - sprawdzenie działania automatu przeciwwypływowego oleju - sprawdzenie i wyczyszczenie filtrów, odmulaczy - sprawdzenie urządzeń systemu wykrywania i sygnalizacji alarmowej przekroczenia stężeń gazu - sprawdzenie i uzupełnienie ciśnienia wstępnego w naczyniach przeponowych - sprawdzenie działania linii olejowej oraz montaż urządzeń pomiarowych - konserwacja niewymieniona powyżej a wymagana instrukcją obsługi. d) opomiarowania poprzez instalację na własny koszt podlicznika zużycia energii elektrycznej potrzebnej Wykonawcy do realizacji zadania, oraz rozliczanie się z Zamawiającym według odczytu jej poboru w miesięcznych okresach, e) inne koszty związane z eksploatacją w szczególności opłaty związane z dozorem technicznym. 2) przebudowa istniejących kotłów olejowych (po jednej sztuce w każdej kotłowni) oraz niezbędnych elementów wyposażenia kotłowni dla opalania innym źródłem energii tj pelet. 3) wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych w pomieszczeniach kotłowni i magazynie oleju opałowego (w tym utworzenie wspólnego magazynu na opał, olej i pelet ) oraz zainstalowaniem innych urządzeń koniecznych do prawidłowego funkcjonowania kotłowni oraz pomiaru wytwarzanej energii cieplnej z innych źródeł ciepła tj. pelet. 4) wykorzystanie istniejącego zapasu oleju opałowego w okresach zimowego szczytowego zapotrzebowania na ciepło i uwzględnienie zapasu oleju w cenie ciepła do czasu jego wyczerpania. Po wyczerpaniu zapasu oleju należy doliczyć do ceny ciepła koszt zakupu oleju opałowego. Ilość zbiorników oraz stan zapasu oleju opałowego: w Zespole Szkół w Marzeninie znajduje się 6 zbiorników zespolonych o pojemności 2.000 litrów każdy ( łączna pojemność wszystkich zbiorników - 12.000 litrów), ilość zapasu oleju opałowego to ok. 6.000 litrów, w Zespole Szkół w Otocznej znajdują się 6 zbiorników zespolonych o pojemności 2.200 litrów każdy (łączna pojemność wszystkich zbiorników to 13.200 litrów), ilość zapasu oleju opałowego to ok. 6.000 litrów 5) opracowanie niezbędnych instrukcji obsługi z opisem i schematem technologii kotłowni..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 50.53.11.00-7, 50.72.10.00-5, 42.51.50.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 5.000 złotych, Część 2 - 5.000 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2)warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub realizuje co najmniej: a) minimum jedną dostawę energii cieplnej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia potwierdzonej dokumentami, że zostały wykonane należycie, b) minimum trzy usługi eksploatacyjno - serwisowych dla kotłowni (terminowe), w tym min. 1 na okres nie krótszy niż 3 lata, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów dotyczących najważniejszych dostaw i usług, określających, czy dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, pkt. 1, ust. 2 Ustawy Prawo budowlane o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych, b) świadectwo kwalifikacji w zakresie: - eksploatacji i dozoru urządzeń cieplnych, - eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń energetycznych (do 1kV)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolności kredytową w wysokości min. 300.000,00 złotych oraz posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 200.000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć: 1) wystąpienia konieczności zmiany kadry przewidzianej do realizacji zamówienia; 2) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 4) zmiany warunków gospodarczych; 5) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie; 6) wystąpienia innych okoliczności, których nie było można przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu; 7) zmiana średniorocznej ilości ciepła zamówionego i mocy zamówionej wynikające z termomodernizacji budynku, a także innych działań mających wpływ na oszczędności w zużyciu energii cieplnej; 8) zmiany ceny netto 1 GJ ciepła w przypadku zatwierdzenia nowej taryfy przez Urząd Regulacji Energetyki

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat Zamówień Publicznych - pok nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok nr 1 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii cieplnej do obiektów Zespołu Szkół w Marzeninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis kotłowni: 2 kotły olejowe o mocy 225 kW/h. Prognozowane zapotrzebowanie na energię cieplną: - rocznie: 1500 GJ, - w okresie ważności umowy wyniesie 7500 GJ. Moc zamówiona wynosi 0,42 MW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 50.53.11.11-7, 50.72.10.00-5, 42.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii cieplnej do obiektów Zespołu Szkół w Otocznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis kotłowni: 2 kotły olejowe o mocy 130 kW/h. Prognozowane zapotrzebowanie na energię cieplną: - rocznie: 986 GJ, - w okresie ważności umowy wyniesie 4930 GJ. Moc zamówiona wynosi 0,25 MW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 50.53.11.00-7, 50.72.10.00-5, 42.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.