Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-14
Września: Dostawa energii cieplnej i eksploatacja kotłowni zlokalizowanych przy Zespołach Szkół Gminy Września
Numer ogłoszenia: 329162 - 2013; data zamieszczenia: 14.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii cieplnej i eksploatacja kotłowni zlokalizowanych przy Zespołach Szkół Gminy Września.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej dla potrzeb centralnego ogrzewania i podgrzania ciepłej wody użytkowej w obiektach Zespołów Szkół Gminy Września. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) dostawa energii cieplnej dla potrzeb CO i CWU w okresie obwiązywania umowy do budynków szkolnych przez eksploatację kotłowni obejmującą : a) zakup i magazynowanie zapasów paliwa, b) obsługę kotłowni, c) konserwację i serwis (usuwanie usterek i awarii) urządzeń i instalacji technologicznych w kotłowniach - czyszczenie przewodów spalinowych - czyszczenie palników i komór spalania kotłów - sprawdzenie działania termostatu kotłów - sprawdzanie działania pomp - sprawdzenie działania automatyki palnikowej - sprawdzanie działania zaworów mieszających i armatury - regulację palników oraz wykonanie analizy spalin po regulacji (wydruk z analizatora spalin) - sprawdzenie działania zaworów bezpieczeństwa - sprawdzenie szczelności zaworów odcinających - sprawdzenie działania manometrów i termometrów - sprawdzenie działania automatu przeciwwypływowego oleju - sprawdzenie i wyczyszczenie filtrów, odmulaczy - sprawdzenie urządzeń systemu wykrywania i sygnalizacji alarmowej przekroczenia stężeń gazu - sprawdzenie i uzupełnienie ciśnienia wstępnego w naczyniach przeponowych - sprawdzenie działania linii olejowej oraz montaż urządzeń pomiarowych - konserwacja niewymieniona powyżej a wymagana instrukcją obsługi. d) opomiarowania poprzez instalację na własny koszt podlicznika zużycia energii elektrycznej potrzebnej Wykonawcy do realizacji zadania, oraz rozliczanie się z Zamawiającym według odczytu jej poboru w miesięcznych okresach, e) inne koszty związane z eksploatacją w szczególności opłaty związane z dozorem technicznym. 2) przebudowa istniejących kotłów olejowych (po jednej sztuce w każdej kotłowni) oraz niezbędnych elementów wyposażenia kotłowni dla opalania innym źródłem energii tj pelet. 3) wykonanie niezbędnych prac adaptacyjnych w pomieszczeniach kotłowni i magazynie oleju opałowego (w tym utworzenie wspólnego magazynu na opał, olej i pelet ) oraz zainstalowaniem innych urządzeń koniecznych do prawidłowego funkcjonowania kotłowni oraz pomiaru wytwarzanej energii cieplnej z innych źródeł ciepła tj. pelet. 4) wykorzystanie istniejącego zapasu oleju opałowego w okresach zimowego szczytowego zapotrzebowania na ciepło i uwzględnienie zapasu oleju w cenie ciepła do czasu jego wyczerpania. Po wyczerpaniu zapasu oleju należy doliczyć do ceny ciepła koszt zakupu oleju opałowego. Ilość zbiorników oraz stan zapasu oleju opałowego: w Zespole Szkół w Marzeninie znajduje się 6 zbiorników zespolonych o pojemności 2.000 litrów każdy ( łączna pojemność wszystkich zbiorników - 12.000 litrów), ilość zapasu oleju opałowego to ok. 6.000 litrów, w Zespole Szkół w Otocznej znajdują się 6 zbiorników zespolonych o pojemności 2.200 litrów każdy (łączna pojemność wszystkich zbiorników to 13.200 litrów), ilość zapasu oleju opałowego to ok. 6.000 litrów 5) opracowanie niezbędnych instrukcji obsługi z opisem i schematem technologii kotłowni..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 50.53.11.00-7, 50.72.10.00-5, 42.51.50.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1 - 5.000 złotych, Część 2 - 5.000 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2)warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub realizuje co najmniej: a) minimum jedną dostawę energii cieplnej odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia potwierdzonej dokumentami, że zostały wykonane należycie, b) minimum trzy usługi eksploatacyjno - serwisowych dla kotłowni (terminowe), w tym min. 1 na okres nie krótszy niż 3 lata, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dowodów dotyczących najważniejszych dostaw i usług, określających, czy dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, pkt. 1, ust. 2 Ustawy Prawo budowlane o specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych, b) świadectwo kwalifikacji w zakresie: - eksploatacji i dozoru urządzeń cieplnych, - eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń energetycznych (do 1kV)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolności kredytową w wysokości min. 300.000,00 złotych oraz posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 200.000,00 złotych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć: 1) wystąpienia konieczności zmiany kadry przewidzianej do realizacji zamówienia; 2) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT; 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 4) zmiany warunków gospodarczych; 5) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie; 6) wystąpienia innych okoliczności, których nie było można przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu; 7) zmiana średniorocznej ilości ciepła zamówionego i mocy zamówionej wynikające z termomodernizacji budynku, a także innych działań mających wpływ na oszczędności w zużyciu energii cieplnej; 8) zmiany ceny netto 1 GJ ciepła w przypadku zatwierdzenia nowej taryfy przez Urząd Regulacji Energetyki
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września
ul. Ratuszowa 1
62-300 Września
Referat Zamówień Publicznych - pok nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2013 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok nr 1 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii cieplnej do obiektów Zespołu Szkół w Marzeninie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis kotłowni: 2 kotły olejowe o mocy 225 kW/h. Prognozowane zapotrzebowanie na energię cieplną: - rocznie: 1500 GJ, - w okresie ważności umowy wyniesie 7500 GJ. Moc zamówiona wynosi 0,42 MW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 50.53.11.11-7, 50.72.10.00-5, 42.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2018.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii cieplnej do obiektów Zespołu Szkół w Otocznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis kotłowni: 2 kotły olejowe o mocy 130 kW/h. Prognozowane zapotrzebowanie na energię cieplną: - rocznie: 986 GJ, - w okresie ważności umowy wyniesie 4930 GJ. Moc zamówiona wynosi 0,25 MW.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 50.53.11.00-7, 50.72.10.00-5, 42.51.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2018.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Zakup paliw płynnych: oleju napędowego oraz dodatku AdBlue na potrzeby Wrzesińskiego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. we Wrześni
- "Zakup samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych."
- Zakup 1300 sztuk licencji oprogramowania antywirusowego
- Zakup paliw płynnych: oleju napędowego, benzyny Pb95 (E10) oraz dodatku AdBlue na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. we Wrześni
- Budowa sanitariatu przy ulicy Harcerskiej we Wrześni w celu poprawy jakości życia mieszkańców
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Powiatu Wrzesińskiego emulsją i grysami
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na dostawie energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego w Świeciu
- "Dostawa energii elektrycznej ."
- Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nisku i jednostek organizacyjnych podległych Powiatowi Niżańskiemu
- Kompleksowe świadczenie usługi polegającej na obsłudze technicznej basenów
- Dostawy energii elektrycznej
- Naprawa i konserwacja kotłów dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania w budynkach mieszkalnych przy ul. Tymiankowej 5-15 w Osielsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.